Ja jeg skal på første tidlig ultralyd den 3. August når jeg er 7+0Skal du på tidlig ultralyd? Jeg krysser fingrene for deg og har veldig tro på at dette er terminspire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg skal på første tidlig ultralyd den 3. August når jeg er 7+0Skal du på tidlig ultralyd? Jeg krysser fingrene for deg og har veldig tro på at dette er terminspire
Sender en god klem, og håper morgendagen blir bedreKlager fordi dagen i dag har vært skikkelig dritt, har egentlig bare sovet bort helle dagen også. Har blitt redd for at det skal være noe galt. Håper ukene går fort fremover nå
Håper det går fort og at du får gode nyheterJa jeg skal på første tidlig ultralyd den 3. August når jeg er 7+0
Tusen takk Så hyggelig sagtHåper det går fort og at du får gode nyheter
Tusen takk Så hyggelig sagt
Takk det samme til degSender en god klem, og håper morgendagen blir bedre
Du er ikke alene om å ha sånne dager Håper det er en fin dag rett rundt hjørnetKlager fordi dagen i dag har vært skikkelig dritt, har egentlig bare sovet bort helle dagen også. Har blitt redd for at det skal være noe galt. Håper ukene går fort fremover nå
nei, uff mange er vi Blir godt og komme seg over uke 12Du er ikke alene om å ha sånne dager Håper det er en fin dag rett rundt hjørnet
Ja helt enignei, uff mange er vi Blir godt og komme seg over uke 12
Ååå, klem til deg Jeg har BMI på 39, og følte ikke det overskygget den første sv.skapskontrollen i det hele tatt. Fikk en del info på TUL om hvilke kontroller osv. jeg hadde rett på pga. overvekt, og veldig takknemlig for det. Følte hverken fastlegen eller gynekologen virket dømmende eller noe sånt! Så jeg håper du er like heldig.Gruer meg veldig til timen hos fastlegen den 27.07 fordi jeg har endel kg for mye og er redd det teamet skal overskygge alt. Greier ikke helt å glede meg over å være gravid pga dette vet jo at det ikke er bra med overvekt og graviditet, og hadde tenkt til å gå ned først, men så satt spiren fortere enn vi trodde og nå sitter jeg i den situasjonen da. Går med en konstant frykt om at de skal dømme meg og svangerskapet nord og ned..
Åååå…. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke det!Haaater å gå gravid og gruer meg til et laaangt svangerskap........
Det er betryggende å høre, så tusen takk har heldigvis en fin fastlege, og han har aldri vært noe stygg mot meg pga vekt. Bare hørt så mange «skrekk» historier.Ååå, klem til deg Jeg har BMI på 39, og følte ikke det overskygget den første sv.skapskontrollen i det hele tatt. Fikk en del info på TUL om hvilke kontroller osv. jeg hadde rett på pga. overvekt, og veldig takknemlig for det. Følte hverken fastlegen eller gynekologen virket dømmende eller noe sånt! Så jeg håper du er like heldig.
Da vil han nok ikke være det nå heller Jeg prøver å lukke ørene for de skrekkhistoriene. Jeg går til legen osv. med hevet hode, alle har sine ting, og vekt er dessverre en av mine. Har aldri møtt noen som er stygge pga. det i helsevesenet, og hadde noe vært det hadde jeg sagt fra hva jeg tenkte om akkurat det. Så sånn er det. Så bare gå inn med rak rygg, du har ingenting å skjemmes overDet er betryggende å høre, så tusen takk har heldigvis en fin fastlege, og han har aldri vært noe stygg mot meg pga vekt. Bare hørt så mange «skrekk» historier.
På Ingen måte, skulle gjerne nettshoppa en baby, helst 3 år gammel og ferdig tilknyttetÅååå…. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke det!
Det hadde vært luksus det.Haaater å gå gravid og gruer meg til et laaangt svangerskap
På Ingen måte, skulle gjerne nettshoppa en baby, helst 3 år gammel og ferdig tilknyttet
Syns det er litt dårlig gjort, ja. Dersom den gravide ikke sier noe, så er det som regel en god grunn til det. Så dumt at de skal få deg til å føle på ubehag fordi de selv ikke forstår grenser. Hadde blitt trass og ikke ønsket å si det selv Så dette får din samboer ordne opp iEr på ferie hos svigers og svigerbroren og kjæresten spør meg så sykt ut! Drakk dere vin i går? Du da, drakk du noe? Ikke så glad i vin lenger? Tenker dere å få flere? osv osv… det er samboer sin familie så det er han som skal fortelle det (syns jeg). De spurte han her om dagen «om vi hadde noe nytt å fortelle», men samboer avskrev dem fordi han sto og lagde middag. Så etter det har de tydeligvis bestemt seg for å gå på meg. Tror det er svigermor som har forsnakket seg. Eller om kjæresten til svigerbroren har hentet opp at jeg ikke kunne spise ørret og ikke drakk. Svigerbror hadde ikke klart å sette sammen det til graviditet i alle fall. Syns det er litt respektløst da det burde komme fra oss når vi er klare for det. De er nærmeste familie, så de må gjerne få vite (selv om jeg er usikker på om de fortjener det etter utspørringen ). Gitt samboer tydelig beskjed om at han må si noe, for denne utspørringen syns jeg ikke særlig mye om egentlig.