Tusen takkÅhh, skjønner godt at bekymringene melder seg. Håper veldig for deg at du slipper unna Koronaen samt at murringene er helt ufarlige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅhh, skjønner godt at bekymringene melder seg. Håper veldig for deg at du slipper unna Koronaen samt at murringene er helt ufarlige
Dette er noe av det verste jeg har hørt, sender deg en gigantisk klem!! Kjenner jeg blir så forbanna på dine vegne!Er redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Samboer fortalte meg i morrest at han har vært utro, nå mens vi har vært på ferie, og jeg er knust. Dette er andre gangen (første gangen var da vi nettopp hadde starta å date og jeg tilga han fordi det var på nett og jeg sa det aldri må skje igjen). Det burde vært et rødt flagg, men jeg var så forelska.. Har jo gått så fint etter det og det ble glemt. Vel, helt til nå når det har skjedd i det virkelige liv. Mens jeg er planlagt gravid. Og vi har et barn. Hvordan kan han gjøre det? Aner ikke hva jeg skal gjøre faktisk.
Og vi som skal videre til svigers om en uke..
IEr redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Samboer fortalte meg i morrest at han har vært utro, nå mens vi har vært på ferie, og jeg er knust. Dette er andre gangen (første gangen var da vi nettopp hadde starta å date og jeg tilga han fordi det var på nett og jeg sa det aldri må skje igjen). Det burde vært et rødt flagg, men jeg var så forelska.. Har jo gått så fint etter det og det ble glemt. Vel, helt til nå når det har skjedd i det virkelige liv. Mens jeg er planlagt gravid. Og vi har et barn. Hvordan kan han gjøre det? Aner ikke hva jeg skal gjøre faktisk.
Og vi som
Uff, kan ikke forstille meg hvordan dette er for deg. Sender stor styrkeklem <3Er redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Det her er noe av det verste jeg har hørt om, for en kronidiot som risikerer hele livet sitt for et stusslig ligg. Jeg skjønner godt at du ikke vet hva du skal gjøre.. Du må finne noen å snakke med selv. Og hvis du bestemmer deg for at du vil prøve å få det til å fungere han være innstilt på å gi alt han har for å bygge opp din tillit igjen. Sender mange gode klemmer, og håper du tar vare på deg selv oppi alt kaosetEr redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Dette må være veldig tungt for deg! Vet ikke helt hva jeg kan råde deg til, annet enn å finne en nøytral person du kan snakke og drøfte med. Det vil uansett bli en tung avgjørelse, så ta vare på deg selv.Er redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Vet ikke helt hva jeg skal si til deg, men sender deg en klem i en utrolig kjip situasjon. Støtter meg til de andre som sier snakk med en nøytral person og få sortert litt tanker og følelser.Er redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Styrkeklem til degEr redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Fy f, for en idiot!! Tillat deg selv å føle på alt du føler, skjelle han ut og bare få ut all aggresjon, redsel, avsky og gruff du trenger. Tillat deg selv også å bruke all tid du trenger på å finne ut hva som blir neste steg, hva gjelder forholdet. Blir i grunn tom for ord selv, men håper du finner ut av det og til slutt gjør det du føler er riktig for degEr redd jeg kan gå igjennom svangerskapet alene, med en datter på 1,5 år. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få dette ut.
Du er utrolig tøff!Tusen hjertelig takk for alle gode ord!! Jeg har lest alle. Jeg har fått bearbeidet det litt i noen timer nå, tenkt over spørsmål jeg skal stille osv. Så tar vi en prat senere der jeg får spurt han om diverse og sagt mitt. Deretter finner vi nok ut.
Én ting setter jeg pris på - ærlighet. Han sa det ihvertfall. Det verste er hemmeligheter. Men at han tok det valget der og da med full viten om at han har familie hjemme som venter på han, og det sårer meg sånn…
Barnet vil jeg ha uansett hva som skjer. Han eller hun er så ønsket.
Ja er ikke noe særlig den varmen når man er kvalm. Vi har også laang kjøretur. Jeg har sånn flyskrekk at jeg valgte å kjøre på ferie i år. Men vi skal ha mange pauser, så tror det skal gå braJeg ooog... Drar i morgen når jeg går inn i uke 5+ og jeg har uten unntak blir dårlig mellom uke 5 og 6 før.. 30 varmegrader og kvalme høres lite fristende ut, ei heller flytur og oslo-trondheim i bil. Har heldigvis fått med meg en del kvalmestillende fra legen, så håper det bidrar litt mer denne gangen...
Krysser fingrene for deg og håper dere får en fin turJa er ikke noe særlig den varmen når man er kvalm. Vi har også laang kjøretur. Jeg har sånn flyskrekk at jeg valgte å kjøre på ferie i år. Men vi skal ha mange pauser, så tror det skal gå bra
Takk, masse lykke til til deg ogsåKrysser fingrene for deg og håper dere får en fin tur
Klem til degTusen hjertelig takk for alle gode ord!! Jeg har lest alle. Jeg har fått bearbeidet det litt i noen timer nå, tenkt over spørsmål jeg skal stille osv. Så tar vi en prat senere der jeg får spurt han om diverse og sagt mitt. Deretter finner vi nok ut.
Én ting setter jeg pris på - ærlighet. Han sa det ihvertfall. Det verste er hemmeligheter. Men at han tok det valget der og da med full viten om at han har familie hjemme som venter på han, og det sårer meg sånn…
Barnet vil jeg ha uansett hva som skjer. Han eller hun er så ønsket.
Det hørtes ikke noe bra ut å ha det sånn. Det er alltid et alternativ å ikke dra når du føler det sånnI kveld er jeg veldig sint. Så sint at jeg rister og blir redd for hva stresset gjør med spiren... I morgen må jeg utsette meg for et selskap hvor en person jeg virkelig virkelig ikke har noe til overs for også kommer, og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Å la være å dra er nok ikke et alternativ. Jeg blir så redd
Takk for gode ord <3Det hørtes ikke noe bra ut å ha det sånn. Det er alltid et alternativ å ikke dra når du føler det sånn
Men vis du drar uansett er det noe mulighet for at du ikke trenger å prate med personen? At du har noen som kan støtte deg og hjelper deg vis du kommer i en situasjon der du trenger det?
Håper det ordner seg.
Og trur virkelig ikke du trenger å bekymre deg for spira, den ligger trygt og godt
Huff, hørtes ikke enkelt ut nei.Takk for gode ord <3
Jeg blir nok dessverre nødt til å snakke med personen, ja. Og jeg vet at vedkommende nok ikke kommer til å ta nyheten om spiren på en god måte (når vi har kommet så langt at vi skal fortelle det til folk). Så det kjennes på en måte utrygt å være i nærheten av hen. Jeg har støtte, heldigvis! Får klamre meg til den <3