Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, god bedringDa våknet jeg og mannen men Korona! Heldigvis ikke helt slått ut, men ubehagelig er det.
Helt teflonhjerne selv. Tenker kun på graviditeten. HahaJeez. Jeg er glad det er sommerferie og lite å gjøre på jobb, for jeg er helt løk om dagen. Tenker bare på at jeg er gravid Og at jeg ikke får fortalt det til mamma før august fordi hun er på ferie og så drar vi på ferie
Leit å høre. Håper dagen i dag blir bedre for degFøler meg ensom og føler dagene er så lange... Mannen kommer hjem så sent hver dag og forstår ikke følelsene mine... I dag var gråte dag...
Ja jeg også er helt obsessed, dagene går sakte frem til TUL. En del av meg vil shoppe, mens den andre delen ikke vil. Blir nesten svimmel av detHelt teflonhjerne selv. Tenker kun på graviditeten. Haha
God bedring!!!Da våknet jeg og mannen men Korona! Heldigvis ikke helt slått ut, men ubehagelig er det.
Takk Heldigvis bare som en lett forkjølelseGod bedring!!!
Uff da, skjønner at det er leit Jobber han?Føler meg ensom og føler dagene er så lange... Mannen kommer hjem så sent hver dag og forstår ikke følelsene mine... I dag var gråte dag...
Ja han har eget firma, kjører lastebil.Uff da, skjønner at det er leit Jobber han?
Krysser fingrene for at alt er braFortsatt ikke fått tilbake kvalmen, er så sykt rart etter en uke med heftig kvalme. Håper bare det er at symptomene kommet og går, og ikke noe galt.
ja, da skjønner jeg han er mye borteJa han har eget firma, kjører lastebil.
God bedring! Håper dere ikke blir for hardt rammet.Da våknet jeg og mannen men Korona! Heldigvis ikke helt slått ut, men ubehagelig er det.
takk, tror vi har samme versjon som for 5 mnd siden og slipper unna med det værsteGod bedring! Håper dere ikke blir for hardt rammet.
Åå så kjedelig… Ei venninne ringte meg i går og sa at de (hun og datteren som vi møtte på lekeplassen dagen før) hadde testet positivt. Vi skulle egentlig innom et lite søskenbarn som ligger på nyfødt intensiv i dag, så da ble det avslystÆsj altså, nå fikk vi melding om at de va var på besøk hos i går har testet positiv på korona nå. Første gang jeg hadde spontanabort var etter koronavaksina og andre gang jeg mistet var når jeg hadde korona. Tilfeldig? Helt sikkert, men blir redd uansett
Håper dere slipper unna! Så fint at dere fant det ut før dere dro da! Kjempe kjedelig å utsette besøk, men veldig fint for den lilleÅå så kjedelig… Ei venninne ringte meg i går og sa at de (hun og datteren som vi møtte på lekeplassen dagen før) hadde testet positivt. Vi skulle egentlig innom et lite søskenbarn som ligger på nyfødt intensiv i dag, så da ble det avslyst
Krysser fingrene for oss begge! Vi er veldig glade for det, tenk om vi hadde vært skyld i at det kom korona på nfiHåper dere slipper unna! Så fint at dere fant det ut før dere dro da! Kjempe kjedelig å utsette besøk, men veldig fint for den lille
Jaa uff! Man kan jo ikke vite sånn, men heldigvis gjorde dere det denne gangKrysser fingrene for oss begge! Vi er veldig glade for det, tenk om vi hadde vært skyld i at det kom korona på nfi
Nei.. heldigvisJaa uff! Man kan jo ikke vite sånn, men heldigvis gjorde dere det denne gang
God bedringDa våknet jeg og mannen men Korona! Heldigvis ikke helt slått ut, men ubehagelig er det.