Klagetråd

Da våknet jeg og mannen men Korona! Heldigvis ikke helt slått ut, men ubehagelig er det.

Æsj altså, nå fikk vi melding om at de va var på besøk hos i går har testet positiv på korona nå. Første gang jeg hadde spontanabort var etter koronavaksina og andre gang jeg mistet var når jeg hadde korona. Tilfeldig? Helt sikkert, men blir redd uansett
Åå så kjedelig… Ei venninne ringte meg i går og sa at de (hun og datteren som vi møtte på lekeplassen dagen før) hadde testet positivt. Vi skulle egentlig innom et lite søskenbarn som ligger på nyfødt intensiv i dag, så da ble det avslyst :meh:

Åå så kjedelig… Ei venninne ringte meg i går og sa at de (hun og datteren som vi møtte på lekeplassen dagen før) hadde testet positivt. Vi skulle egentlig innom et lite søskenbarn som ligger på nyfødt intensiv i dag, så da ble det avslyst :meh:
Håper dere slipper unna! Så fint at dere fant det ut før dere dro da! Kjempe kjedelig å utsette besøk, men veldig fint for den lille❤️

Åh, jeg sitter og griner og griner her i sofaen i kveld. Har en diskusjon gående med søsknene mine ang et 60årslag vi planlegger sammen, og plutselig klarer alle på alt jeg ikke har gjort riktig frem til nå. 60årslaget var min idé og tydelig mitt ansvar at alle gjør de vi ble enige om at de skal gjøre. Ingenting er bra nok lenger og alle har så gode unnskyldinger for hvorfor de ikke får gjort ditt og datt. Og igjen av dem vet noe om situasjonen jeg står i, og jeg kan ikke bruke livet mitt som en unnskyldning for hvorfor jeg ligger bak skjema. Jeg er så sint og lei meg.

Back
Topp