Det er over og jeg er trygt hjemme igjenHuff, hørtes ikke enkelt ut nei.
Lykke til, håper det går bedre enn fryktet.
Det er viktig å sette grenser for seg selv så du har all rett til å bare gå vis det blir for mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er over og jeg er trygt hjemme igjenHuff, hørtes ikke enkelt ut nei.
Lykke til, håper det går bedre enn fryktet.
Det er viktig å sette grenser for seg selv så du har all rett til å bare gå vis det blir for mye
Spise jevnt og trutt, drikke masse vann og tygge novaluzid for oppstøtene. Det er en annen tråd her med mange gode tips for kvalme, anbefaler å se der ogsåSliter med kvalme gjennom hele dagen og sure oppstøt på ettermiddag/kveld...noen som har tips?
Det er bare ikke greit å si! Håper han sa unnskyld for sin ufølsomme kommentar, og at han er mer støttende.Mannen sa i går at jeg må lære å kontrollere meg når jeg er sulten At han var vant med å gå sulten pga fattigdom når han var barn...
Tar det ikke ikke opp, var bare litt irriterende. Jeg blir litt slitsom vanligvis når jeg ikke har spist, jeg blir vanskelig når blodsukkeret er nede. Tom i hodet og vil ingenting min mann er veldig snill med meg, så ikke noe problem han ville jo kjøpe mat til meg, men jeg tør ikke spise hva som helst. Jeg er mer forsiktig denne gangen, siden jeg har mistet 2 ganger før...Det er bare ikke greit å si! Håper han sa unnskyld for sin ufølsomme kommentar, og at han er mer støttende.
Uff, dårlig timing! Håper det går bedre enn du trorAngrer på at vi har planlagt tre uker ferie med storfamilien... som vi ikke har planer om å fortelle det til før om 7 uker #kvalme
Kanskje du skal ta kontakt med jordmor, så kan du få litt ekstra oppfølging og samtaler? Jeg fikk svangerskapsdepresjon sist av ulike årsaker, det kunne vært unngått hvis jeg hadde hatt noen å lufte tankene mine med, som kunne hjulpet meg med å se de riktige tingene for å heller kunne bruke energien på å glede megKlager fordi absolutt all min tid går til å bekymre meg over SA, ingenting hjelper for å roe ned heller. Driver å trøster meg med å se på sannsynligheten for at det går bra ut fra den tabellen, men så ser jeg at sist mistet jeg når det var 96,4% sjanse for at det skulle gå bra så det hjelper ikke heller
Ja kanskje det.. jeg har ikke bestilt noen svangerskapskontroll enda fordi jeg tenkte å vente fordi jeg ikke vil være hun som ringer for 3. gang å avbestiller, men kanskje det hadde vært fint jaKanskje du skal ta kontakt med jordmor, så kan du få litt ekstra oppfølging og samtaler? Jeg fikk svangerskapsdepresjon sist av ulike årsaker, det kunne vært unngått hvis jeg hadde hatt noen å lufte tankene mine med, som kunne hjulpet meg med å se de riktige tingene for å heller kunne bruke energien på å glede meg
Sender deg en stor klem. Det er vondt å bekymre seg så myeKlager fordi absolutt all min tid går til å bekymre meg over SA, ingenting hjelper for å roe ned heller. Driver å trøster meg med å se på sannsynligheten for at det går bra ut fra den tabellen, men så ser jeg at sist mistet jeg når det var 96,4% sjanse for at det skulle gå bra så det hjelper ikke heller
Tusen takk Ja virkelig.. får bare ta tiden til hjelpSender deg en stor klem. Det er vondt å bekymre seg så mye
Skal du på tidlig ultralyd? Jeg krysser fingrene for deg og har veldig tro på at dette er terminspireTusen takk Ja virkelig.. får bare ta tiden til hjelp