Klagetråd

Syns det er litt dårlig gjort, ja. Dersom den gravide ikke sier noe, så er det som regel en god grunn til det. Så dumt at de skal få deg til å føle på ubehag fordi de selv ikke forstår grenser. Hadde blitt trass og ikke ønsket å si det selv:hilarious: Så dette får din samboer ordne opp i:Heartpink
Hele greia ble bare rar :hilarious: Jeg sa tydelig ifra at samboer måtte si det. Og det gjorde han til broren sin uten å fortelle meg han hadde sagt noe. Så kommer stesvigermor hjem og begynner å gratulere meg og gi meg salami for gravide og jeg blir bare drittklein, for jeg visste ikke at broren visste. og kjæresten til broren hadde fortsatt ikke fått vite/bekreftet det. Så hele greia ble bare rar:hilarious: men nå er katta ute av sekken så ting er all good!:)

Har enda ikke kastet opp, men er konstant kvalm og uvel. Har fått Afipran av legen, men hun har skrevet dosering slik: 1 tablett om dagen i inntil 3 dager.
De fungerer supert, men kan jeg altså ikke bruke de i mer enn 3 dager i strekk?

Har enda ikke kastet opp, men er konstant kvalm og uvel. Har fått Afipran av legen, men hun har skrevet dosering slik: 1 tablett om dagen i inntil 3 dager.
De fungerer supert, men kan jeg altså ikke bruke de i mer enn 3 dager i strekk?
Nei det stemmer, man må ha noen dager opphold før man kan begynne med 3 dager igjen

Klager fordi jeg ligger våken med skikkelig halsbrann, er det virkelig mulig med halsbrann så tidlig?? Er 5+3 i dag
Jeg vet ikke hva som er vanlig, sist slet jeg bare med det fra tredje trimester. Men det er noe SKIKKELIG dritt uansett. Bare å hive innpå med love hearts.

Klager fordi jeg er blitt skikkelig forkjøla og det passer SÅ dårlig. Klager også for at jeg kasta opp i dag.

Jeg vet ikke hva som er vanlig, sist slet jeg bare med det fra tredje trimester. Men det er noe SKIKKELIG dritt uansett. Bare å hive innpå med love hearts.
Jeg søkte det opp og det står at halsbrann under svangerskap kommer av progesteron, og jeg tar jo progesteron tilskudd nå så det er jo fullt mulig at det kanskje er derfor!

Nei det stemmer, man må ha noen dager opphold før man kan begynne med 3 dager igjen
Jeg gikk på afipran nesten hele svangerskapet sist. Det går ikke ut over babyen, men det kan gi nevrologiske bieffekter hos brukeren. Uansett, er man usikker så ta kontakt med legekontoret på mandag og spør. Mye bedre enn å spørre på forum :love7

Jeg gikk på afipran nesten hele svangerskapet sist. Det går ikke ut over babyen, men det kan gi nevrologiske bieffekter hos brukeren. Uansett, er man usikker så ta kontakt med legekontoret på mandag og spør. Mye bedre enn å spørre på forum :love7
Ja absolutt, så skal man jo alltid følge resepten sin slik som det står med 3 dager også pause frem til man har forhørt seg om noe annet selv om andre på forum har fått grønt lys for å gå på det hele svangerskapet :D

Nå er formen virkelig rævva. Angrer så SYKT på at vi bestilte 2 uker sydentur, HATER å være her. Har ligget i senga i 38 varmegrader i hele dag, kun spist kjeks og en yoghurt. Vi skulle på stranda i dag men måtte bare kjøre hjem igjen for jeg måtte legge meg. Er så kvalm og når jeg tar medisinene så blir jeg så trøtt at jeg må sove, hvis ikke blir jeg enda værre. Fader vi har en hel uke igjen og jeg haaaaater det.

I morgen skal mannen ta med barna på tur fra morgenen av så de får litt ut av dagen, mens jeg bare skal ligge på hotellet og hate på kvalmen. Helt nydelig.

Ja absolutt, så skal man jo alltid følge resepten sin slik som det står med 3 dager også pause frem til man har forhørt seg om noe annet selv om andre på forum har fått grønt lys for å gå på det hele svangerskapet :D
Åpenbart, men det står 3-5 dager på den som standard uansett om man har fått grønt lys på å bruke den sammenhengende. Så når du sier at man skal ha opphold så stemmer ikke det nødvendigvis selv om det står :) Men klart, dette skal jo legen eventuelt opplyse om når man får den utskrevet, og har man ikke fått det så må man jo forholde seg til det som står :) poenget mitt er bare at man ikke MÅ ha opphold og at det kan hende legen har glemt å ta det opp, så det er håp videre selv etter 3 dager om kvalmen vedvarer. Jeg hadde blitt ganske fortvila om jeg fikk en løsning som kun varte i 3 dager ihvertfall :laughing002

Åpenbart, men det står 3-5 dager på den som standard uansett om man har fått grønt lys på å bruke den sammenhengende. Så når du sier at man skal ha opphold så stemmer ikke det nødvendigvis selv om det står :) Men klart, dette skal jo legen eventuelt opplyse om når man får den utskrevet, og har man ikke fått det så må man jo forholde seg til det som står :) poenget mitt er bare at man ikke MÅ ha opphold og at det kan hende legen har glemt å ta det opp, så det er håp videre selv etter 3 dager om kvalmen vedvarer. Jeg hadde blitt ganske fortvila om jeg fikk en løsning som kun varte i 3 dager ihvertfall :laughing002
Jaja absolutt! Som sagt så er jo dette noe man må prate med legen sin om. Jeg har fått beskjed om å ta 3 dager også ha 2 dager opphold før 3 nye dager. Du har fått en annen beskjed og vedkommende som stilte spørsmålet kan få en helt annen beskjed igjen, derfor er det alltid viktig å høre med legen før man skal ta noe annet enn det som står utskrevet på pakken :D Det er absolutt håp om å få en lengre enn 3 dagers løsning:joyful:

Da ligger jeg rett ut med corona. Høy feber og føler meg kjempesyk. Livredd for at jeg skal miste igjen da jeg mista sist når jeg hadde så høy feber. Måtte også utsette timen til TUL pga corona. :arghh: :smiley-angry017

Da ligger jeg rett ut med corona. Høy feber og føler meg kjempesyk. Livredd for at jeg skal miste igjen da jeg mista sist når jeg hadde så høy feber. Måtte også utsette timen til TUL pga corona. :arghh: :smiley-angry017
Veldig kjipt å måtte utsette tul. God bedring! :Heartred

Håper alt går fint. Masse god bedring :Heartred

Krysser fingrene for at dette skal gå helt fint! <3 Masse god bedring!

Back
Topp