Klagetråd

Kjenner jeg har mest bare lyst til å grine, brøt sammen i går pga ekstremt dårlig form. Høy feber å hosta så kraftig at jeg hålt på å kaste opp, å tissa på meg flere ganger. Endte opp med å måtte finne frem di største bindene jeg hadde. Jeg tar 1 g med paracet, og allerede bare 4 timer etter så er febern oppe på nesten 39 grader igjen. Tar lang tid før den begynner å virke også. Legen sa at jeg burde ikke ta mere enn 4 gang i døgne, men ender opp med 5 i døgne pga høy feber. Får så dårlig samvittighet, men er jo ikke bra for baby i magen at temperaturen er så høy. Dette er akkurat samme problemstilling jeg hadde sist da jeg mista. Kontakta lege for å høre hva jeg kunne gjøre for å hålde feber nede,å det var liksom ikke noe anna jeg kunne jøre enn å slappe av og ta paracet hver 6 time. Så er jo redd for å kontakte lege nå også å bare få samme svar. Jeg er nå 9+1 uker på vei. Sist gang jeg mista var jeg 6 uker på vei så det var jo større sjangs for å miste da også,å jeg vet jo ikke sikkert om det var pga den høye febern at jeg mista. Trengte å få ut litt frustrasjon.
Sender mange gode tanker din vei ❤️ håper du blir frisk snart. Er virkelig ikke noe godt å ha det sånn ❤️
 
Åssen går det med deg?
For min del kjennes det endelig ut som niplene er litt ømmere igjen nå! Slettes ikke så ille som de har vært, men heller ikke så "følelsesløse" som før i dag heller, så det kjennes bra :hilarious:
Joda, her begynner det også smått å komme tilbake. Så egentlig akkurat det samme her, ikke like ille som det har vært, men mer enn det var i dag tidlig :D
 
Er så lei av å være konstant «fyllesyk» :meh: Klarer ikke lukke igjen buksene for da føles det alt for stramt ut, har ikke anledning til å gå i joggebukser hele dagen og har en liten en som skal klatre på meg hele tiden når jeg egentlig bare har lyst å sove vekk dagene:sleep011
 
Jeg har så vondt i hofta/rumpemusklaturen. Jeg slet med dette utover i forrige svangerskap, men hadde aldri trodd jeg skulle få så vondt så tidlig, så lenge før vekta kommer.
 
Kvalm, sulten, uvel, får ikke sove om natta, må tisse hele tiden. Sånn har hele ferien vært. Spent hvordan det blir å begynne på jobbe til uka :dead:
 
Såå deilig med en etterlengtet ferie med toåringen og mannen, men herreeegud jeg er så sliten og trøtt konstant, kvalm i bølger i løpet av døgnet og skikkelig hormonell. Glad jeg slipper arbeid, men ogås kjipt å være på ferie og føle seg helt dritt og føle at toåringen ikke får nok oppmerksomhet og tid med meg…
 
Jeg sover altså så lite og dårlig, jeg greier ikke sovne når jeg legger meg. Våkner 4-5 ganger og må tisse, våkner av halsbrann, våkner av at jeg er kvalm, våkner fordi jeg ruller over på magen og har så ømme pupper at det går ikke an å ligge på magen:mad:

Sniker
Kjøp bbhugme. Reddet nattesøvn allerede fra uke 5 siste svangerskap hos meg ❤️
 
HERREGUD SÅ DRITTLEI VI ALLE ER AV SYDEN NÅ :wtf::shifty::grumpy:

Skal aldri i livet reise 2 uker igjen noen sinne. Til og med ungene er lei og vi reiser ikke før på LØRDAG.

o_Oo_Oo_O
 
Og det blør jeg frisk blod.. igjen.. :meh: Håper det går fint denne gangen også..
 
Er så sliten av å være ekstrem kvalm 24/7. Fungerer så dårlig, klarer heller ikke å spise noe uten å brekke meg Eneste som hjelper er å sove, og det går ikke med en liten en på 8 mnd Var ikke så dårlig sist svangerskap.

Fikk afipran av legen, merket ingen effekt.
 
Plutselig er kvalmen borte. Burde jeg bekymre meg?
Nyt det ;) plutselig er den tilbake. Ikke noe å være bekymra for før du evt får smerter eller blør
 
Mannen er syk på ferie :(
Høy feber og magetrøbbel. Må få tak i en covid-test tror jeg.. men det er sliitsomt å ta hovedansvaret for barna alene når jeg er kvalm og trøtt selv :(
 
Back
Topp