Ja, har en gutt fra før. Ingen symptomer da heller, annet enn at jeg vare ganske trøtt/sliten fra uke 8-16Så bra!! Har du vært gravid før? Hvordan var det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har en gutt fra før. Ingen symptomer da heller, annet enn at jeg vare ganske trøtt/sliten fra uke 8-16Så bra!! Har du vært gravid før? Hvordan var det da?
Tusen takk Jeg skal prøve å se frem mot det ja, og prøve og ikke overtenke for mye. Selv om det er lettere sagt enn gjort.Og det skjønner jeg kjempe godt, men ingen svangerskap er like! Med datteren min så hadde jeg litt symptomer, nå har jeg masse! Det er så individuelt. Moren min feks hadde ikke symptomer med noen og hun har gått igjennom 6 stk. nei, de nekter deg ikke måling det har du krav på Nå er det ikke lenge til UL så se heller frem mot det. Ikke ta alle sorgene på forskudd kjære deg
Kjenner så godt til det, men er viktig å ikke låse seg fast i negativiteten Jeg heier på degTusen takk Jeg skal prøve å se frem mot det ja, og prøve og ikke overtenke for mye. Selv om det er lettere sagt enn gjort.
Jeg har også hatt noen dager nå uten symptomer nå, men i dag begynte brysta å bli ganske ømme. Hele sulamitten, gjør vondt når jeg vasker henda liksomOgså hatt noen dager med få symptomer. Merka litt igjen i går. Men har vært veldig bekymret, så skjønner deg veldig godt! Dagene til tul kan ikke gå fort nok!
Fikk sovet to timer, fortsatt kvalm daKlager over kvalme så jeg ikke får sove
Skjønner deg veldig godt. Jeg også prøver å ikke ta for mye. Håper også migrena slipper litt jeg husker vertfall sist gang det var så deili å bli kvitt den,og jeg hadde ikke noe hodepine på over ett år håper d blir samme nåJa, jeg tar imigran når det blir for ille, men ønsker jo å begrense mengden smertestillende. det er bare skikkelig tungt å gå rundt med hodepine håper også det går over senest i uke 12- men holder en knapp og et håp om at det går over når progresteron/hcg-nivået øker enda litt til.
God bedring!Må klage litt over at jeg har blitt syk.. håper jeg er bedre i morgen..!
God bedringMå klage litt over at jeg har blitt syk.. håper jeg er bedre i morgen..!
Takk for detGod bedring
Misunner deg ikke!Kvalmen har kommet for fullt
Det hadde jeg før det men ikke så ille. Men nå blir utfordringen og holde ut i 2 uker på jobb med kvalmen i skjul for andreMisunner deg ikke!
Jeg klager pga strekking og sammentrekninger i livmora