Klagetråd

Så bra!! Har du vært gravid før? Hvordan var det da?
Ja, har en gutt fra før. Ingen symptomer da heller, annet enn at jeg vare ganske trøtt/sliten fra uke 8-16 :)

Og det skjønner jeg kjempe godt, men ingen svangerskap er like! Med datteren min så hadde jeg litt symptomer, nå har jeg masse! Det er så individuelt. Moren min feks hadde ikke symptomer med noen og hun har gått igjennom 6 stk. nei, de nekter deg ikke måling det har du krav på ❤️ Nå er det ikke lenge til UL så se heller frem mot det. Ikke ta alle sorgene på forskudd kjære deg ❤️
Tusen takk :Heartbigred Jeg skal prøve å se frem mot det ja, og prøve og ikke overtenke for mye.:angelic::Heartbigred Selv om det er lettere sagt enn gjort.

Tusen takk :Heartbigred Jeg skal prøve å se frem mot det ja, og prøve og ikke overtenke for mye.:angelic::Heartbigred Selv om det er lettere sagt enn gjort.
Kjenner så godt til det, men er viktig å ikke låse seg fast i negativiteten ❤️ Jeg heier på deg ❤️

Også hatt noen dager med få symptomer. Merka litt igjen i går. Men har vært veldig bekymret, så skjønner deg veldig godt! :Heartpink Dagene til tul kan ikke gå fort nok!
Jeg har også hatt noen dager nå uten symptomer nå, men i dag begynte brysta å bli ganske ømme. Hele sulamitten, gjør vondt når jeg vasker henda liksom :knegg:

Ja, jeg tar imigran når det blir for ille, men ønsker jo å begrense mengden smertestillende. det er bare skikkelig tungt å gå rundt med hodepine :( håper også det går over senest i uke 12- men holder en knapp og et håp om at det går over når progresteron/hcg-nivået øker enda litt til. :)
Skjønner deg veldig godt. Jeg også prøver å ikke ta for mye. Håper også migrena slipper litt :) jeg husker vertfall sist gang det var så deili å bli kvitt den,og jeg hadde ikke noe hodepine på over ett år :D håper d blir samme nå :)

I dag klager jeg over dårlig form. Vært syk nå i en uke. Føles som om det ikke skal slippe take,og på toppen av det hele så ble også lillegull syk i dag,så da blir det ikke noe barnehage før han blir frisk. Utrolig kjipt å være sjuk også når det er varmt å fint vær ute.

Må klage litt over at jeg har blitt syk.. :( håper jeg er bedre i morgen..!

Rosa i utfloden på fredag, gjorde meg bekymret siden jeg ikke har de store symptomene enda. Men heldigvis ikke noe mer på lørdag og i dag. Men de siste dagene frem mot tul kan ikke gå fort nok! Kvalme har kommet tidlig med guttene, men kom ikke før senere med jenta, så har fortsatt troa på at det skal gå bra :Heartpink 6+1 i dag.

Lite symptomer kan jeg svelge men lite sjanse for snart legetime og henvisning TUL samt umulig å ta TUL privat klager jeg på :grumpy:

I dag har det altså vært en skikkeli dårlig dag med kraftige hormoner i sving,kvalme å migrene. Har vært sjuk i over to uker å i dag kom plutselig smak og luktesans tilbake,å alt både smaker å lukter helt forferdelig. Satt å grein fordi favorittpålegge smakte fælt :sad010føles ut som det ikke er noe jeg klarer å spise uten å ville kaste opp...

Back
Topp