PP3, CD24 - 3DPO!
Yes, der kom krysset! Litt lav temp i går, men positiv EL-test både fredag og lørdag, og stigning i temp lørdag, søndag og i dag gjør at FF spår eggløsning fredag! Jeg sover alltid lenge og godt i helgene, så temping der blir litt ustabil. Men! Jeg vet at kroppen har hatt eggløsning i løpet av helgen. Det har vært positive tester, mye egghviteslim, mittelschmerz og kvalme, så jeg har merket tydelig at kroppen min har jobbet med noe. Og det har mannen også
Jeg tenkte pausedag i går, siden jeg trodde eggløsning hadde skjedd fredag eller lørdag, men han mente det var best med en gang til, sånn for sikkerhets skyld
Det sies vel egentlig at man bør ha samleie annenhver dag, men etter 11-12 dager uten hadde vi jo spart opp litt!
Og se da! Testdag på selveste lille julaften! Regner med at testetøsa kommer til å melde seg allerede til helga, kjenner jeg henne rett!
Jeg kjenner at jeg er optimist denne gangen altså. Antibiotika-kur for bv (jeg merker faktisk forskjell etter kuren, så det kan jo tyde på at den har kurert noe!), babyklister, wild yam og rolige førjulsdager. Kanskje vi får tidenes beste julegave? Eller så blir det jul med TR på besøk, det er jo ikke like stas... Men nå er det kun positive tanker som gjelder!
Yes, der kom krysset! Litt lav temp i går, men positiv EL-test både fredag og lørdag, og stigning i temp lørdag, søndag og i dag gjør at FF spår eggløsning fredag! Jeg sover alltid lenge og godt i helgene, så temping der blir litt ustabil. Men! Jeg vet at kroppen har hatt eggløsning i løpet av helgen. Det har vært positive tester, mye egghviteslim, mittelschmerz og kvalme, så jeg har merket tydelig at kroppen min har jobbet med noe. Og det har mannen også

Jeg tenkte pausedag i går, siden jeg trodde eggløsning hadde skjedd fredag eller lørdag, men han mente det var best med en gang til, sånn for sikkerhets skyld
Det sies vel egentlig at man bør ha samleie annenhver dag, men etter 11-12 dager uten hadde vi jo spart opp litt! Og se da! Testdag på selveste lille julaften! Regner med at testetøsa kommer til å melde seg allerede til helga, kjenner jeg henne rett!
Jeg kjenner at jeg er optimist denne gangen altså. Antibiotika-kur for bv (jeg merker faktisk forskjell etter kuren, så det kan jo tyde på at den har kurert noe!), babyklister, wild yam og rolige førjulsdager. Kanskje vi får tidenes beste julegave? Eller så blir det jul med TR på besøk, det er jo ikke like stas... Men nå er det kun positive tanker som gjelder!
Håper at antibiotikakur, babyklister og wild yam har gjort susen, og at du snart sitter med en positiv test i hendene
Krysser fingrene for deg! Håper det er greit at jeg spør (og dette er kanskje et dumt spørsmål), men antibiotikakur for BV - er det tabletter du skal svelge eller er det tabletter for å føre opp i skjeden? Blir mer og mer sikker på at jeg har BV, men terskelen for å gå til legen med dette er stor for min del, så tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på det samme som deg..
Da satser jeg på at jeg kanskje har fått kuren slik at jeg kan begynne når TR har dratt igjen
Veldig spennende å følge med nå altsåå
Men basert på når tr kom så tror jeg at det var jeg som hadde rett. Spennende å følge med videre, krysser fingrene! 
Halsbrann er jeg mye plaget med pga metforminen, faktisk så mye at jeg har fått resept på syrenøytraliserende fra gynekolog. Jeg er forsiktig med å ta de pillene, for man kan bli avhengig og dermed gjøre halsbrannen enda verre, så jeg tar de kun når jeg virkelig merker halsbrann. Og i går var det mye! Fortsatt ikke ømme pupper. Sist syklus kom mens allerede på dag 11. Gangen før på dag 13. Begge gangene har jeg registrert inn ømme pupper fire dager før mens, så det kan jo fort skje at de kommer i morgen, på 9dpo og jeg har en ny 13dagers-syklus.