Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Offda, så tristMelder meg ut her foreløpig...UL viste mengde fostervann som tilsvarte at jeg ville vært 7+3 i dag. Gyn kunne se embryo, men ikke noe liv som jo ville ha vært synlig om.. Så tok en pille der på sykehuset og resten på lørdag. Det stoppet nok opp i uke 5..
NeeiMelder meg ut her foreløpig...UL viste mengde fostervann som tilsvarte at jeg ville vært 7+3 i dag. Gyn kunne se embryo, men ikke noe liv som jo ville ha vært synlig om.. Så tok en pille der på sykehuset og resten på lørdag. Det stoppet nok opp i uke 5..
Så trist å høreMelder meg ut her foreløpig...UL viste mengde fostervann som tilsvarte at jeg ville vært 7+3 i dag. Gyn kunne se embryo, men ikke noe liv som jo ville ha vært synlig om.. Så tok en pille der på sykehuset og resten på lørdag. Det stoppet nok opp i uke 5..
Så fin! Se han vinkerLillebror sier hei
Målt til 12+4 i dag og termin rundt 28.april, menstermin er 30.april.
alt ser helt perfekt ut, alt av anatomisk gjennomgang var akkurat som det skulle
Jeg er likevel en anelse skuffet, for jeg hadde ett lite håp om jente, men jeg får være englemamma til frøkna som ble født for 6mnd siden og som skulle hatt termin i morgen![]()
Ja, han vinket og viste seg frem i alle vinkler, en skikkelig aktiv guttSå fin! Se han vinkerHuff, får vondt av deg, termin i morgen også, sender en ekstra stor klem
gutter er fantastisk, men skjønner at du hadde håp om ei jente til.
Så fine bilder av vinkende lillebrorLillebror sier hei
Målt til 12+4 i dag og termin rundt 28.april, menstermin er 30.april.
alt ser helt perfekt ut, alt av anatomisk gjennomgang var akkurat som det skulle
Jeg er likevel en anelse skuffet, for jeg hadde ett lite håp om jente, men jeg får være englemamma til frøkna som ble født for 6mnd siden og som skulle hatt termin i morgen![]()
Jeg ble faktisk litt skuffet selv da jeg fikk vite at nr to ble gutt, hadde jente fra før, og var helt sikker på at nr to var jente. Klarte ikke å se for meg noe annetJa, han vinket og viste seg frem i alle vinkler, en skikkelig aktiv guttdet er litt sårt, men samtidig er det nok veldig stas for storebror etterhvert, og de kommer til å kose seg sammen på ferier i senere tid, så jeg ser jo at det blir gøy også
men tenker det er lov å være litt skuffet, men det er ting vi bare ikke kan styre
![]()
![]()
Lurer også på dette!Av dere som har fått hint/vite kjønn: har dere vært til JM eller gynekolog? Skal til gynekolog på 12+6 men ser for meg at de ikke vil si noe, mens at enkelte JM er mer åpne for å si hva de tror det kan væreaner såklart ikke, men er såå nysjerrig!
![]()