TUL bilder og opplevelser

UL idag, ble målt til 13+2 som er helt innafor. Lå å vinket med armene og tok salto :dummy: Jordmora sa ikke noe om kjønn, men jeg tror det er jente utifra bildene. Noen som har lyst å gjette? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 0DBC6883-EFC7-4313-AC11-C539615B0022.jpeg
    0DBC6883-EFC7-4313-AC11-C539615B0022.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 95
Var på ny ul idag med mestermin 12+2 og ble målt til 12+6 av jordmor. Alt så bra ut og vi fikk høre hjertelyden :) Jordmor trodde det kunne se ut som en gutt men var ikke sikker, earlyglimps mente at det var 90% sansynelig med jente så vi får se på neste ul hvem som har riktig. Jeg har hatt følelse på gutt hele veien:Heartblue
 

Vedlegg

  • 87F71B9A-1BFC-4AF6-855E-6ED65559B0C6.jpeg
    87F71B9A-1BFC-4AF6-855E-6ED65559B0C6.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 84
  • 8E7B8C8B-86A2-44EB-84DE-F1C9AE706FF5.jpeg
    8E7B8C8B-86A2-44EB-84DE-F1C9AE706FF5.jpeg
    443,2 KB · Visninger: 84
Jm kontroll i dag, 14+3. alt fint, fant hjertelyd med engang. 126 i puls:)
 
Ultralyd forrige uke 12+1, alt så heldigvis bra ut! For en lettelse!
 

Vedlegg

  • 9D3C11F6-DCFB-4CD4-B905-18B548227C0E.jpeg
    9D3C11F6-DCFB-4CD4-B905-18B548227C0E.jpeg
    240,4 KB · Visninger: 76
TUL i dag 12+6.
Alt var bra, nakkefold og neseben var som det skulle. Fikk ikke vite kjønnet da lille krapylet stod på hodet og var veldig aktiv:laughing002
Så utrolig deilig å se:Heartred

Vi var der kl 10 i dag, og kl 13 ringte de fra sykehuset her og forteller at de forbereder seg til at alle gravide skal få tilbud om TUL etter nyttår. Så hvis jeg ville kunne jeg gjerne komme dit i dag kl 17.
Jeg syns det holdt med den timen vi allerede har hatt i dag, men ble imponert over at de ringer å spør. Håper en annen fikk glede av den timen:smiley-angelic002
 

Vedlegg

  • D8805D32-36C7-434D-B669-000179CD9ADE.jpeg
    D8805D32-36C7-434D-B669-000179CD9ADE.jpeg
    122,8 KB · Visninger: 62
  • 8529E9BD-99F4-44D1-872B-6FAD3410C8D3.jpeg
    8529E9BD-99F4-44D1-872B-6FAD3410C8D3.jpeg
    120,8 KB · Visninger: 64
TUL i dag 12+6.
Alt var bra, nakkefold og neseben var som det skulle. Fikk ikke vite kjønnet da lille krapylet stod på hodet og var veldig aktiv:laughing002
Så utrolig deilig å se:Heartred

Vi var der kl 10 i dag, og kl 13 ringte de fra sykehuset her og forteller at de forbereder seg til at alle gravide skal få tilbud om TUL etter nyttår. Så hvis jeg ville kunne jeg gjerne komme dit i dag kl 17.
Jeg syns det holdt med den timen vi allerede har hatt i dag, men ble imponert over at de ringer å spør. Håper en annen fikk glede av den timen:smiley-angelic002
Gøy med aktiv baby! alle gravide? Ikke bare de over 35?
 
Var på ny TUL i går, og nå er den lille bønna blitt til en ordentlig liten baby :love7 ifølge menstermin var jeg 13+1, men ble målt til 12+4, som stemmer bedre med EL.
 

Vedlegg

  • ED24D88C-34D4-428C-AC9A-8DCC0F4DCFC0.jpeg
    ED24D88C-34D4-428C-AC9A-8DCC0F4DCFC0.jpeg
    132,4 KB · Visninger: 69
NIPT idag. Alt så ut til å være bra på UL, ingen indikasjoner på avvik, så nå er det bare å vente på blodprøvesvarene i ca. to uker:)
Lille klumpen vi så på TUL 7+2 har nå blitt en aktiv liten baby som absolutt ikke ville ligge stille under UL:love7
Målt til 13+1 i dag, så da er jeg så langt på vei som jeg har regnet ut:) Nå kan jeg senke skuldrene litt og vi kan begynne å fortelle til de nærmeste:Heartred

9047236D-9439-4B3D-94E9-57AB5943756F.jpeg
 
Var på ny ul i dag, en stor og frisk baby. Fortsatt samme termin. Altså 15+2 i dag:) fikk ingen bilder nå. Var hos en annen, og hun var helt talentløs rett og slett. Kunne ikke med apparatet og skulle egentlig dit for å måle livmorhals, men det sa hun at hun ikke kunne gjøre.?. Hjerte banka normalt og den var betraktelig mye større enn sist, men annet enn det så man ikke. Veldig misfornøyd egentlig med hele greia! Skulle tro du var en kontor dame eller noe, så lite som hun kunne..
 
Var på ny ul i dag, en stor og frisk baby. Fortsatt samme termin. Altså 15+2 i dag:) fikk ingen bilder nå. Var hos en annen, og hun var helt talentløs rett og slett. Kunne ikke med apparatet og skulle egentlig dit for å måle livmorhals, men det sa hun at hun ikke kunne gjøre.?. Hjerte banka normalt og den var betraktelig mye større enn sist, men annet enn det så man ikke. Veldig misfornøyd egentlig med hele greia! Skulle tro du var en kontor dame eller noe, så lite som hun kunne..
Oisann! Hvor var dette da? Privat eller offentlig?
Ville nesten sendt inn klage… :(
 
Oisann! Hvor var dette da? Privat eller offentlig?
Ville nesten sendt inn klage… :(
Det var på sykehus, altså offentlig. (Hammerfest sykehus)
Har jo tre barn fra tidligere, samt en ma og exu bak meg. Og jeg har vært til kontroller der hvert halvår pga celleforandringer, og er konisert pga det. Så inntil i dag har jeg egentlig vært veldig fornøyd med de jeg har vært hos, og oppfølgninen. Men i dag, så nei. pga at hun knotet sånn så ble det ikke til at jeg spurte hvorfor hun ikke kunne måle livmorhals heller. Hun tok først en vanlig gu undersøkelse, som var sinnsykt smertefull (aldri opplevd før!!), så innvendig ul, så utvendig ul også innvendig ul. Og hun sleit med å finne det hun ville sjekke, og sleit med å få maksinen til å vise nok / klart på skjermen. Så ja.
skal på oul 7/12 så får nevne det til jordmor som tar ul da tenker jeg.
Eneste jeg egentlig fikk vite konkret i dag var at hjerte slo, fosteret er så stort som det skal være og at morkaka ligger foran mormunn. Men vet st morkaka ennå kan flytte seg oppover, hadde morkaka foran med førstemann også så.
 
Det var lettere å ta bilder før :hilarious: Han ligger i skikkelig sammenkrøket stilling, selv om han har gooood boltreplass :p 17+2
 

Vedlegg

  • 353FE1F5-83B5-4486-9E64-5CAC566F7EFF.jpeg
    353FE1F5-83B5-4486-9E64-5CAC566F7EFF.jpeg
    48,3 KB · Visninger: 85
Det var lettere å ta bilder før :hilarious: Han ligger i skikkelig sammenkrøket stilling, selv om han har gooood boltreplass :p 17+2
Sniker litt :love7 Og kan ikke forstå at du allerede er over 17 uker på vei! Herlighet som tiden flyr :Heartpink For en skjønnas :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Sniker litt :love7 Og kan ikke forstå at du allerede er over 17 uker på vei! Herlighet som tiden flyr :Heartpink For en skjønnas :Heartblue:Heartblue:Heartblue
For å være ærlig så forstår jeg det ikke selv :eek: :rolleyes: Men glad tiden går fremover og håper 2022 blir ett mye bedre år enn 2021 har vært:hungry:

Hvordan går det med deg?
 
For å være ærlig så forstår jeg det ikke selv :eek: :rolleyes: Men glad tiden går fremover og håper 2022 blir ett mye bedre år enn 2021 har vært:hungry:

Hvordan går det med deg?
Ja hadde jo meg flere kjemiske på rad. Nå er jeg 5+5 og har etablert meg i juligruppen :happy: Lei meg for at det ikke ble vårbaby, men nå krysser jeg fingrene for at det går bra denne gangen :cool05 Får svette meg igjennom våren og sommeren som en hvalross istedenfor :hilarious:
Har iallefall mange tegn på graviditet, og det sier jo de er et "sunnhetstegn" :yuck: :hilarious: Sikkert gutt nr 4 på vei. Garantert det eneste kjønn jeg klarer å bære frem :hilarious: Spennende tider. Så krysser fingrene for et fint 2022 ja :happy:

Skal følge litt med på dere også. Er jo så spennende tider :love7
 
Ja hadde jo meg flere kjemiske på rad. Nå er jeg 5+5 og har etablert meg i juligruppen :happy: Lei meg for at det ikke ble vårbaby, men nå krysser jeg fingrene for at det går bra denne gangen :cool05 Får svette meg igjennom våren og sommeren som en hvalross istedenfor :hilarious:
Har iallefall mange tegn på graviditet, og det sier jo de er et "sunnhetstegn" :yuck: :hilarious: Sikkert gutt nr 4 på vei. Garantert det eneste kjønn jeg klarer å bære frem :hilarious: Spennende tider. Så krysser fingrene for et fint 2022 ja :happy:

Skal følge litt med på dere også. Er jo så spennende tider :love7
Håper det blir julibaby på deg da ❤️ Har du bestilt TUL også?

Hadde vi fått en til så hadde det også blitt en gutt, samboer kan ikke lage noe annet enn friske gutter :oops::rolleyes::angelic:
Men det skal visst være gøy å være guttemamma :angelic::dummy:
 
Håper det blir julibaby på deg da ❤️ Har du bestilt TUL også?

Hadde vi fått en til så hadde det også blitt en gutt, samboer kan ikke lage noe annet enn friske gutter :oops::rolleyes::angelic:
Men det skal visst være gøy å være guttemamma :angelic::dummy:
Ja blir TUL 21.12 :happy:

Ja du skal aldri si aldri, kan være dere bestemmer dere for en til om noen år :D

Ja det er kjempe kjekt å ha gutter :love7De er lettere og forstå seg på også :knegg:
 
Ja blir TUL 21.12 :happy:

Ja du skal aldri si aldri, kan være dere bestemmer dere for en til om noen år :D

Ja det er kjempe kjekt å ha gutter :love7De er lettere og forstå seg på også :knegg:
Samboer har 2 fra før og skal kutte sneipen nesten høst, så har mine tvil :p
 
Back
Topp