Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy med aktiv baby! alle gravide? Ikke bare de over 35?TUL i dag 12+6.
Alt var bra, nakkefold og neseben var som det skulle. Fikk ikke vite kjønnet da lille krapylet stod på hodet og var veldig aktiv
Så utrolig deilig å se
Vi var der kl 10 i dag, og kl 13 ringte de fra sykehuset her og forteller at de forbereder seg til at alle gravide skal få tilbud om TUL etter nyttår. Så hvis jeg ville kunne jeg gjerne komme dit i dag kl 17.
Jeg syns det holdt med den timen vi allerede har hatt i dag, men ble imponert over at de ringer å spør. Håper en annen fikk glede av den timen![]()
Det er jo egentlig vedtatt at alle skal få TUL. Men de har bare ikke hatt kapasitet ennå, for den må bygges opp.Gøy med aktiv baby! alle gravide? Ikke bare de over 35?
Gøy med aktiv baby! alle gravide? Ikke bare de over 35?
Oisann! Hvor var dette da? Privat eller offentlig?Var på ny ul i dag, en stor og frisk baby. Fortsatt samme termin. Altså 15+2 i dagfikk ingen bilder nå. Var hos en annen, og hun var helt talentløs rett og slett. Kunne ikke med apparatet og skulle egentlig dit for å måle livmorhals, men det sa hun at hun ikke kunne gjøre.?. Hjerte banka normalt og den var betraktelig mye større enn sist, men annet enn det så man ikke. Veldig misfornøyd egentlig med hele greia! Skulle tro du var en kontor dame eller noe, så lite som hun kunne..
Det var på sykehus, altså offentlig. (Hammerfest sykehus)Oisann! Hvor var dette da? Privat eller offentlig?
Ville nesten sendt inn klage…![]()
Sniker littDet var lettere å ta bilder førHan ligger i skikkelig sammenkrøket stilling, selv om han har gooood boltreplass
17+2
For å være ærlig så forstår jeg det ikke selvSniker littOg kan ikke forstå at du allerede er over 17 uker på vei! Herlighet som tiden flyr
For en skjønnas
![]()
Ja hadde jo meg flere kjemiske på rad. Nå er jeg 5+5 og har etablert meg i juligruppenFor å være ærlig så forstår jeg det ikke selv![]()
Men glad tiden går fremover og håper 2022 blir ett mye bedre år enn 2021 har vært
Hvordan går det med deg?
Håper det blir julibaby på deg daJa hadde jo meg flere kjemiske på rad. Nå er jeg 5+5 og har etablert meg i juligruppenLei meg for at det ikke ble vårbaby, men nå krysser jeg fingrene for at det går bra denne gangen
Får svette meg igjennom våren og sommeren som en hvalross istedenfor
Har iallefall mange tegn på graviditet, og det sier jo de er et "sunnhetstegn"![]()
Sikkert gutt nr 4 på vei. Garantert det eneste kjønn jeg klarer å bære frem
Spennende tider. Så krysser fingrene for et fint 2022 ja
Skal følge litt med på dere også. Er jo så spennende tider![]()
Ja blir TUL 21.12Håper det blir julibaby på deg daHar du bestilt TUL også?
Hadde vi fått en til så hadde det også blitt en gutt, samboer kan ikke lage noe annet enn friske gutter
Men det skal visst være gøy å være guttemamma![]()
Samboer har 2 fra før og skal kutte sneipen nesten høst, så har mine tvilJa blir TUL 21.12
Ja du skal aldri si aldri, kan være dere bestemmer dere for en til om noen år
Ja det er kjempe kjekt å ha gutterDe er lettere og forstå seg på også
![]()