TUL bilder og opplevelser

Sniker fra mars. Jeg opplevde det samme hos gjessing (kjapt, lite info osv). Bestilte hos Meretes ultra og kjempefornøyd. Sååå flink og forklarte masse.

Godt å høre at flere er fornøyd med Meretes Ultra. Jeg har bestilt ultralyd uke 9+4 og 12+4 nå.
 
Da har jeg også bestilt time hos Meretes ultra til uke 10+4 ❤️ Gruglede meg og håper alt er som det skal være
 
TUL i dag, menstermin mener 7+2 i dag, og gynekologen mener dette stemmer godt. Knøttet ble målt til 8,5 mm:love2

Virkelig facinerende å se hjertet slå:love7
 

Vedlegg

  • 45AB7F5E-475F-492D-B42F-77CF9FCEAF33.png
    45AB7F5E-475F-492D-B42F-77CF9FCEAF33.png
    8,1 MB · Visninger: 96
Jeg var til tul i dag. Beregnet fra siste mens skulle jeg være 7+2 i dag, men han målte embryo til bare 5 mm og satte meg tilbake til 6 uker. Skummelt!! Vi så riktignok hjerteaktivitet, men likevel...

Fikk ikke ny ultralyd før om 4 uker, men det høres fryktelig lenge ut:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Jeg var til tul i dag. Beregnet fra siste mens skulle jeg være 7+2 i dag, men han målte embryo til bare 5 mm og satte meg tilbake til 6 uker. Skummelt!! Vi så riktignok hjerteaktivitet, men likevel...

Fikk ikke ny ultralyd før om 4 uker, men det høres fryktelig lenge ut:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Hjerteslag er iallefall positivt! Er du sikker på når EL var? Jeg har selv en annen gang blitt satt tilbake en uke på tul, og da måtte jeg komme tilbake en uke seinere for å kontrollmåle. Dette var privat, da.
 
Jeg var til tul i dag. Beregnet fra siste mens skulle jeg være 7+2 i dag, men han målte embryo til bare 5 mm og satte meg tilbake til 6 uker. Skummelt!! Vi så riktignok hjerteaktivitet, men likevel...

Fikk ikke ny ultralyd før om 4 uker, men det høres fryktelig lenge ut:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Noe lignende skjedde her. Jeg vet jeg var 7+0, men foster ble målt til 6mm som tilsvarte 6+3 mente jordmor. Jeg var på ul en uke tidligere og da så vi hjerte slå, det hadde vi ikke sett om jeg faktisk bare var 5+3 på det tidspunktet.
Er visst veldig fort gjort å måle feil når de er så små.
Men jeg ble kjempe stressa av å bli satt tilbake selv..
 
Takk for trøstende ord. Jeg temper, så er ganske så sikker på eggløsning. Gynekologen var ikke bekymret, men jeg har vært så dum å google meg til å bli fryktelig bekymret:schocked028

Tror jeg skal bestille meg en privat om en uke eller to. Det verste er jo å ikke vite.
 
Jeg var til tul i dag. Beregnet fra siste mens skulle jeg være 7+2 i dag, men han målte embryo til bare 5 mm og satte meg tilbake til 6 uker. Skummelt!! Vi så riktignok hjerteaktivitet, men likevel...

Fikk ikke ny ultralyd før om 4 uker, men det høres fryktelig lenge ut:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Det er vanskelig å måle så tidlig, og det er ulike tabeller målingene går ut på før uke 8, så mest sannsynlig er alt bra :) jeg var på UL 7+0 og fikk måling på 7mm, ca 6+5 utifra hennes målinger, og når jeg var tilbake i 7+6 så fikk jeg 15mm og ble satt frem igjen til rundt 8+1. Etterpå har fosteret vokst som det skal :) tror bare det er så vanskelig å måle skikkelig så tidlig uansett :)
 
Bamsemums her i dag også, med masse bevegelse :Heartred ble målt til 10+1, menstermin sier 9+4, så det er bra. Spennende å se når vi skal tilbake om drøye to uker.
 
Var på første ultralyd i dag:woot: målte 10+5, så ble satt frem med 3 dager. Såååå rart å se en liten beibis inni der! Armer og bein rørte på seg og man kunne se hjerte banke. Skulle ønske ultralyder varte enda lengre, for ble så satt ut at jeg ikke helt fikk med meg hva som ble sagt på startet:happy090:love017
 
Alt bra med mageboeren! Målt til 8+1 som beregnet med god hjertefrekvens. Mini bamsemums ❤️
 
Lille krapylet har det fortsatt bare bra i magen min. Målt til 11+2, men er 11+0 etter menstermin :) fikk målt nakkefold som var godt innafor normalen og alt ser helt perfekt ut i forhold til hvor langt jeg er på vei :) ❤️
 

Vedlegg

  • F9B20F0E-33E2-42DB-9982-E2128FF7C36F.jpeg
    F9B20F0E-33E2-42DB-9982-E2128FF7C36F.jpeg
    90,2 KB · Visninger: 120
  • 67B8A2B0-393F-4D2F-A0E1-E9BAD2F8107D.jpeg
    67B8A2B0-393F-4D2F-A0E1-E9BAD2F8107D.jpeg
    49,8 KB · Visninger: 115
Alt så perfekt ut med lille bamsemums! Målt til 8+4 og termin 17.mai. Jeg er så lettet og glad nå!!
 

Vedlegg

  • BA8EB419-7D63-423B-B178-C2EE9D7CB07C.jpeg
    BA8EB419-7D63-423B-B178-C2EE9D7CB07C.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 76
Da var TUL overstått! Lettet og glad for at alt ser fint ut:love7
Jordmor målte bønna til 7+6, 4 dager lenger enn min utregning etter siste mens. Fin hjerteaktivitet, 145 slag/min.
Så nå håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene og tenke at dette går bra:)
Neste TUL om noen uker når jeg skal ta KUB/NIPT:)
download 4.jpeg
 
Alt bra på ultralyd i dag. Fikk høre hjertelyd og ble målt til 9+0 som stemmer ganske greit med at jeg skal være 8+5. Fantastisk å se hvor mye det har vokst på to uker!
 

Vedlegg

  • E3548627-B46F-4ACB-9D27-18C28F6B99E8.jpeg
    E3548627-B46F-4ACB-9D27-18C28F6B99E8.jpeg
    575,4 KB · Visninger: 65
Vi var så heldige å få høre et bankende hjerte på fredag, for aller første gang ❤️ Ble målt til 8+3, men var enige om at 7+5 var det riktige for meg den dagen.
 
Var på ny TUL idag da jeg fikk voldsomme kramper og en veldig dårlig magefølelse i helgen der alle symptomer bare forduftet. Er 8+2 i følge menstermin, ble målt til 8+5 med utvendig ul. Alt så bra ut så det var utrolig godt å høre :love017
 
Fikk se et herlig lite hjerte som slo i dag :love7:love7:love7
Ifølge menstermin er jeg 8+1 i dag, men ble målt til 7+2, som stemmer bedre i forhold til EL.
 
Back
Topp