Har sluttet å blø nå, så virket som mensen egentlig på lengde og mengde.. EL-testene er helt negative så det er ikke EL nå, har ikke fått legetime så tror jeg bare ser det an litt.. Håper mensen kommer snart for deg da, slitsomt når det blir kluss![]()
Høres veldig merkelig ut! Ville absolutt tatt det opp med lege eller gyn. Spesielt hvis det skjer igjen.
Håper virkelig det stabiliserer seg for deg!
Jeg orker ikke all tolkning med tidligtesting og eventuelt skuffelsen over kjemisk, så jeg venter til tidligst IKM eller forsinket mens før jeg tør å ta en test. Da må jeg vel tenke at den må være ekstra forsinket om det skal være noen vits fremover
jeg er 13.dpo i dag, så spent på når jeg får det denne gangen. Testa hvertfall negativt i dag.
Her sank tempen endelig (faktisk) i dag, så da tror jeg TR straks er her. Ny syklus, nytt håp! Tar med meg erfaringene og smører meg tålmodighet. Og tar sommerferie fra forum. Jeg trenger en mental pause 
når jeg ble gravid sist, så testa jeg faktisk ikke positivt før 18.dpo. Jeg tempa ikke da, brukte eggløsningstester. Så egget kunne sluppet litt senere da. Håper det er din tur snart også, en sommerferie fra forum kan gjøre godt