Alle gode ting er forsøk nr.3?

Oppdatering - PP8, cd24, 9dpo(natt til 10dpo)

Dagen startet med blenda test på morgenurin(bilde 1) og endte med svak strek på ettermiddagsurin(bilde 2). Livredd.
Og nå ligger jeg i en gjesteseng med tusen tanker og spørsmål i hodet. Er det håp? Er testen defekt? Hvordan kan den være blenda morgen og ha strek fem/seks timer senere? Har drukket og spist spekemat med svigers deler av helgen. Er det farlig så tidlig? Er jeg virkelig gravid igjen?? Blir det ny SA eller MA? Wrææææl.

Det verste er at eg sikkert får blenda test imrn tidlig og bare kunne vinet meg delux i kveld i stedet for å drikke munkholm:troll:

Vedlegg

• EBBE15C5-ACE0-4E13-A02F-0075C9141409.jpeg
    EBBE15C5-ACE0-4E13-A02F-0075C9141409.jpeg
    370,4 KB · Visninger: 173
  • 182C7DD6-CFEC-4AD7-9DA2-43E960CB2962.jpeg
    182C7DD6-CFEC-4AD7-9DA2-43E960CB2962.jpeg
    134,7 KB · Visninger: 175

Dagen startet med blenda test på morgenurin(bilde 1) og endte med svak strek på ettermiddagsurin(bilde 2). Livredd.
Og nå ligger jeg i en gjesteseng med tusen tanker og spørsmål i hodet. Er det håp? Er testen defekt? Hvordan kan den være blenda morgen og ha strek fem/seks timer senere? Har drukket og spist spekemat med svigers deler av helgen. Er det farlig så tidlig? Er jeg virkelig gravid igjen?? Blir det ny SA eller MA? Wrææææl.

Det verste er at eg sikkert får blenda test imrn tidlig og bare kunne vinet meg delux i kveld i stedet for å drikke munkholm:troll:
Så spennende! Og nei, det er ikke farlig så tidlig. Enda mange uker til morkaken starter å gi næring :)

Sååå spennende!! Ser helt klart tydelig streken på ettermiddagsurin:D

Og enig med Kitty2019, spekemat så tidlig er ikke farlig!! Skjønner også veeeldig godt nervøsiteten din :Heartred:Heartred Følger spent med!! :wav

Oppdatering - PP8, cd25, 10dpo

Dagens test! Livredd! Håper ikke det blir kjemisk(aldri opplevd). Ellers har jeg ikke tidligtester, kun vanlige.

Vedlegg

• 7E7B69A0-019B-4506-AE0B-21E70E715A9D.jpeg
    7E7B69A0-019B-4506-AE0B-21E70E715A9D.jpeg
    394,6 KB · Visninger: 197

Dagens test! Livredd! Håper ikke det blir kjemisk(aldri opplevd). Ellers har jeg ikke tidligtester, kun vanlige.
Hurra, du er helt absolutt gravid! :talk017

Wohooooo! Gratulerer såååå mye!:joyful: Skjønner du er bekymret, men dette går nok veien! :Heartred Dette fortjener du :love7

Jippii!! Gratulerer sååååå mye Phis! :Heartred:Heartred:Heartred:hello2 såå glad på dine vegne!!

Gratulerer, du er jo gravid! Jeg har bare mista en gang, men skjønner veldig godt at tanker og følelser sitter godt i. Du må vel kunne få tidlig ultralyd på
Sykehuset denne gangen?

Oppdatering - PP8, cd26, 11dpo

Hyyyyyl! Nå klarer jeg nesten å tro det!
Håper så inderlig at det går bra denne gangen. Dette blir min tredje graviditet ila de siste 8 månedene, så nå bør det altså bli noe ut av denne runden:troll: hvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.

Kan ellers melde om bare et fåtall symptomer, men de kommer vel snikende innpå meg etterhvert(håper eg!)

Vedlegg

• 4C831A8A-784B-4048-8F30-490300F33420.jpeg
    4C831A8A-784B-4048-8F30-490300F33420.jpeg
    224,4 KB · Visninger: 172
Oppdatering - PP8, cd26, 11dpo

Hyyyyyl! Nå klarer jeg nesten å tro det!
Håper så inderlig at det går bra denne gangen. Dette blir min tredje graviditet ila de siste 8 månedene, så nå bør det altså bli noe ut av denne runden:troll: hvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.

Kan ellers melde om bare et fåtall symptomer, men de kommer vel snikende innpå meg etterhvert(håper eg!)
Fantastisk:love7

Gratulerer :)

Gratulerer, du er jo gravid! Jeg har bare mista en gang, men skjønner veldig godt at tanker og følelser sitter godt i. Du må vel kunne få tidlig ultralyd på
Sykehuset denne gangen?

Får i uke 7 pga et forskningsprosjekt jeg er med i:)

Back
Topp