Alle gode ting er forsøk nr.3?

Hurra! Så godt, for nå er sikkert kroppen klar igjen og muligheten burde være store for klaff igjen! :joyful: Ønsker deg virkelig masse lykke til! Håper el er rett rundt hjørnet!:):Heartred

Takk! Denne evige ventingen.
Var helt sikker på positiv el når jeg kom hjem i ettermiddag/kveld pga masse murringer på begge sider i dag. Meeeen, nei. Jaja, ny test i morgen. Haha.

Oppdatering - PP8(!?) - CD1

Dagen startet med dårlig stemning og tanken på å være på syklusdag 28, hvor jeg vanligvis ville fått tr, og fortsatt ingen tegn på el.

Men tror du ikke jeg har begynt å spotte i kveldingen?? Juhu! Håper det er starten på en ordinær mens og første skikkelige prøveperiode etter MA! El har antakelig kommet og gått eller uteblitt(?) går det an? Uansett: Hell og lykke:)

Krysser fingrene for deg og at gullegget kommer denne syklusen!

Masse lykke til, dette skal gå ❤️

Nå har jeg lest gjennom dagboken din og kjenner meg igjen på mange plan!

Jeg har nettopp hatt/har min andre MA siden november i fjor:( fant ikke hjertelyd på ultralyden i går. Tok mifegyne i går, også er det cytotec piller i morgen tidlig. Gruer meg veldig! Men jeg klarte det forrige gang, så da må jeg klare det denne gangen også. Heier veldig på deg!! :wav:Heartred vurderer nesten å opprette en egen dagbok. Er ting jeg ikke husker fra forrige gang, som jeg gjerne skulle ha hatt med meg videre nå. Litt skummelt å åpne seg opp på et forum. Men veldig greit å få skrevet ned tanker og fint å se tilbake på også i ettertid tenker jeg. Får tenke litt mer på det! Blir spennende å følge deg videre! :Heartred

Nå har jeg lest gjennom dagboken din og kjenner meg igjen på mange plan!

Jeg har nettopp hatt/har min andre MA siden november i fjor:( fant ikke hjertelyd på ultralyden i går. Tok mifegyne i går, også er det cytotec piller i morgen tidlig. Gruer meg veldig! Men jeg klarte det forrige gang, så da må jeg klare det denne gangen også. Heier veldig på deg!! :wav:Heartred vurderer nesten å opprette en egen dagbok. Er ting jeg ikke husker fra forrige gang, som jeg gjerne skulle ha hatt med meg videre nå. Litt skummelt å åpne seg opp på et forum. Men veldig greit å få skrevet ned tanker og fint å se tilbake på også i ettertid tenker jeg. Får tenke litt mer på det! Blir spennende å følge deg videre! :Heartred

Hei! Så vondt å høre!<3 Håper det gikk bra med deg og at det er overstått nå!

Ja, er god hjelp i å skrive ned tanker, om ikke annet! Krysser fingrene for oss begge fremover<3
Har du barn fra før?

Oppdatering - PP8, CD5

Hallois, vakre madammer(og dudes, hvis det er noen av de).

Denne runden med tr har vært litt anderledes enn før MA. Heldigvis ikke hatt vondt, men har blødd litt mer enn vanlig. Nå virker det å dabbe av, så ser ut som den bare blir én til to dager lengre enn en ordinær mens:) Klar for el-testing fra dag 8/9! Spent på om den blir like ‘on time’ som denne menstruasjonen ble!

Hei! Så vondt å høre!<3 Håper det gikk bra med deg og at det er overstått nå!

Ja, er god hjelp i å skrive ned tanker, om ikke annet! Krysser fingrene for oss begge fremover<3
Har du barn fra før?
Tusen takk! :Heartred Nå er det verste over, takk og lov! Håper alt har kommet ut. Syns det var enda verre smertemessig denne gangen:eek: Og håper jeg aldri, aldri må gjøre dette igjen!
Nei ingen barn. Vi prøver på vårt første! Jeg er 32, blir 33 i år og samboer er 39 :) Krysser alt jeg kan for at vi lykkes begge to :Heartred

Tusen takk! :Heartred Nå er det verste over, takk og lov! Håper alt har kommet ut. Syns det var enda verre smertemessig denne gangen:eek: Og håper jeg aldri, aldri må gjøre dette igjen!
Nei ingen barn. Vi prøver på vårt første! Jeg er 32, blir 33 i år og samboer er 39 :) Krysser alt jeg kan for at vi lykkes begge to :Heartred

Godt det er overstått! Jeg synes selv det var veldig vondt!

Satser alt på 2022-baby på oss begge:)

Oppdatering - PP8, CD9

Tok første el-test idag, woop!:) negativ, but still! Har kjent på murring på venstre side, samt våtere utflod! Satser på el begynner å jobbe seg opp.

ÓG(!)
Ble også akseptert med i Conimpreg-studiet i Bergen og hadde første møtet der i dag!
Spennende tider fremover!:)

Vedlegg

• 8F8A703B-E6B4-4A6D-939B-CDC9F80C05D6.jpeg
    8F8A703B-E6B4-4A6D-939B-CDC9F80C05D6.jpeg
    42,8 KB · Visninger: 103
Oppdatering - PP8, CD9

Tok første el-test idag, woop!:) negativ, but still! Har kjent på murring på venstre side, samt våtere utflod! Satser på el begynner å jobbe seg opp.

ÓG(!)
Ble også akseptert med i Conimpreg-studiet i Bergen og hadde første møtet der i dag!

Veldig spennende! Krysser fingrene for deg!
Så gøy at du skal være med i den studien. Måtte Google litt for å finne ut hva det er, kanskje du vil fortelle litt om hva det er? Og hvordan fikk du mulighet til å være deltaker?

Oppdatering - PP8, CD9

ÓG(!)
Heia EL! Og så spennende at du skal være med i studien! Jeg var også i kontakt med dem tidligere i år, og siden jeg akkurat hadde hatt MA, fikk jeg beskjed om å kontakte dem på nytt når syklusen var tilbake, slik at de kunne registrere meg i studien. Dessverre stoppet kroppen helt opp etter MA og innen syklusen var i gang, var jeg fylt 36 år og for gammel :( Jeg får leve meg inn i studien via deg, heller ;)

Veldig spennende! Krysser fingrene for deg!
Så gøy at du skal være med i den studien. Måtte Google litt for å finne ut hva det er, kanskje du vil fortelle litt om hva det er? Og hvordan fikk du mulighet til å være deltaker?

Hei!

Min søster tipset meg om de i januar! Ble gravid i februar og da var det ‘for sent’ å bli med.
Kontaktet de etter medisinsk abort og de ba meg ta kontakt ved første mens:) Var frem til idag usikker på om jeg fikk være med pga. astma., men så lenge jeg ikke tar medisiner for det kan jeg være med:) Kriteriene er greie å lese seg til!
Fremover blir det up hver morgen frem til tr(må lagres i frys hjemme). Ingen flere møter før graviditet og ul i uke 7(man har 6 sykluser på seg). Idag tok jeg blodprøve og kroppsskanning/mål:) Skal registrere kosthold i 3dager nå, samt gå med aktivitetsarmbånd i 4 døgn. Leverer dette inn nå mandag morgen. Så blir neste møte som sagt uke 7 v/evt.gravi. Har også fått et skjema hvor jeg registerer samleie, haha.

Heia EL! Og så spennende at du skal være med i studien! Jeg var også i kontakt med dem tidligere i år, og siden jeg akkurat hadde hatt MA, fikk jeg beskjed om å kontakte dem på nytt når syklusen var tilbake, slik at de kunne registrere meg i studien. Dessverre stoppet kroppen helt opp etter MA og innen syklusen var i gang, var jeg fylt 36 år og for gammel :( Jeg får leve meg inn i studien via deg, heller ;)

Lev deg gjerne gjennom meg!:)<3

Hei mine vakre marihøner, lenge siden update no, beklager det.

Oppdatering - PP8, CD16

Jeg har fortsatt negative el-tester og det føles bare MØKK akkurat no.
Var helt sikker på at alt kom til å bli som vanlig da tr kom 28 dager etter cytotec..
Sparsomt med slim, noe murring og ellers nada. Nix. Og så leser man jo om alle som blir
gravid kjapt etter en abort. Hvordan?? Haha

Aner faktisk ikke om el oppførte seg normalt de første syklusene etter SAen i november heller(tr kom ca til samme tid), for begynte så smått å bruke el-testing i desember. Etter SAen ble jeg gravid på pp4(medregnet SA-blødning som første syklus). Om dette skal følge samme løp så er det vel bare å vente i to sykluser til.

Oppdatering - PP8, CD16

Var helt sikker på at alt kom til å bli som vanlig da tr kom 28 dager etter cytotec..
Sparsomt med slim, noe murring og ellers nada. Nix. Og så leser man jo om alle som blir

Aner faktisk ikke om el oppførte seg normalt de første syklusene etter SAen i november heller(tr kom ca til samme tid), for begynte så smått å bruke el-testing i desember. Etter SAen ble jeg gravid på pp4(medregnet SA-blødning som første syklus). Om dette skal følge samme løp så er det vel bare å vente i to sykluser til.
Håper du snart får positive el-tester! :hello2 Det er no skikkelig dritt å vente på!

Oppdatering - PP8, CD16

Jeg kjenner igjen denne følelsen! Jeg hadde en MA august 2020. «Alle» ble gravid igjen med en gang. Ikke jeg! Syklusene mine var kjemperare og mens helt ulik før aborten. Jeg ble gravid på pp4 og er nå i uke 25. Det føltes ut som en evighet, men hvis jeg kan se stort på det så er ikke 4 pp spesielt lenge. Håper det går raskere til deg, men du er i det minste ikke alene om å ikke bli gravid øyeblikkelig etter en MA. Lykke til❤️

Håper virkelig at du snart får EL og en terminspire!

Back
Topp