Alle gode ting er forsøk nr.3?

Har lest en del av dagboken din og vil sende en stoooor klem:Heartred

Når det gjelder ny prøverunde så kjenner jeg meg veldig igjen hittil. Jeg mista i uke 6 og prøvde å finne EL med en gang, men ga tilslutt opp da det føltes håpløst pga HCG som brukte en evighet på å forsvinne helt og EL-tester som reagerte på det lille som var igjen av HCG:wacky: Jeg erfarte at EL kom noen uker etter at HCG var helt ute av kroppen.

Om du ønsker å teste videre etter EL ville jeg bare brukt G-tester frem til den er helt blenda, så begynne på EL-tester..

Masse lykke til!!:love7

Oppdatering - PP7, CD20

Hei, fine fruer:)

Beklager at jeg har vært litt afk, men har vært på 'camping' med sambo og sovet ute/vært på utflukt hele helgen.

Siste begivenheter:

- Fortsatt positiv g-test, buuu. Tok i går kveld når vi returnerte fra utflukt. Den var svak, men lik som fredagens.
Burde jo hatt hcg på rundt 6 i går om jeg følger normal halvering(hcg var 205 tirsdag, blodprøve). Men mulig det sitter lengre i i urinen?
- Aksjelegging i naturen, haha
- El-testene gir fortsatt Low, men i dag tidlig var det den svakeste streken det har vært, om ikke annet. Premom nekter for at el var på noe annet enn cd15 av en eller annen grunn, så får ikke endret det der inne, men jeg følger min egen biologiske klokke, nett nu!
BTW; hadde med meg en el-strimmel i skogen og tisset på den i går ute i utmarken. Det var en spenstig opplevelse. Følte meg dum der jeg satt å squattet og prøvde å treffe, haha.
- I dag fikk jeg endelig el-slim, hurra!! Kanskje el nærmer seg likevel? Fortsetter med testingen!

Vedlegg

• ju.jpg
    ju.jpg
    27,1 KB · Visninger: 115
Last edited:
Har lest en del av dagboken din og vil sende en stoooor klem:Heartred

Når det gjelder ny prøverunde så kjenner jeg meg veldig igjen hittil. Jeg mista i uke 6 og prøvde å finne EL med en gang, men ga tilslutt opp da det føltes håpløst pga HCG som brukte en evighet på å forsvinne helt og EL-tester som reagerte på det lille som var igjen av HCG:wacky: Jeg erfarte at EL kom noen uker etter at HCG var helt ute av kroppen.

Om du ønsker å teste videre etter EL ville jeg bare brukt G-tester frem til den er helt blenda, så begynne på EL-tester..

Masse lykke til!!:love7

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å lese og svare<3

Ja, men blir litt tullete av dette! Forrige pp når det klaffet hadde jeg drømmetesting når det kom til el.
Denne gangen er det bare rot, haha. Men fikk som sagt el-slim i dag så håperhåper at el er rett rundt hjørnet!:)

Hvor lang tid tok det før det klaffet for dere igjen?

Masse lykke til! Håper EL kommer straks, og at neste spire er terminspire!

Oppdatering - PP7, CD21

Baaaah, el lar vente på seg. Har jo hatt endel fysiske symptomer på det de siste dagene, men testene er ikke enige.. Føles som et evighetsprosjekt.

Vedlegg

• 1BA80A65-E73B-43DE-9D61-EADFCE361FBD.png
    1BA80A65-E73B-43DE-9D61-EADFCE361FBD.png
    106,8 KB · Visninger: 108
Oppdatering - PP7, CD21

Er så lei nå:(
Hvorfor tar det så lang tid? G-test er så godt som negativ nå, heldigvis, men el er fraværende. Oppdaget litt slim i går kveld(har hatt det x3 siden jeg blødde) så var så håpefull på at det skulle begynne å vise på testen i dag.. Og oppdaget nettopp jeg bare har to el-strimler igjen.. Spørs om jeg gidder å bruke mer penger på dette nå. Får heller bare ta aksjer annenhver dag, eln.

Kan tr komme uten el? Eller kan jeg risikere å gå ukesvis nå i limboland før el kommer og deretter tr?

Vedlegg

• 57311B72-905A-4CF4-9E37-3B7236F1FF24.jpeg
    57311B72-905A-4CF4-9E37-3B7236F1FF24.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 91
Har du vurdert å tempe istedenfor å teste etter el? Da vil du jo og få en indikasjon på om el har vært ihvertfall :)

Har du vurdert å tempe istedenfor å teste etter el? Da vil du jo og få en indikasjon på om el har vært ihvertfall :)

Både jeg og sambo jobber turnus, så har gitt opp temping på morgen til fast tid. Får bare aksjonere annenhver dag fremover og håpe på et mirakel. Men, takk for tips<3

Både jeg og sambo jobber turnus, så har gitt opp temping på morgen til fast tid. Får bare aksjonere annenhver dag fremover og håpe på et mirakel. Men, takk for tips<3
Skjønner det da. I denne milelange syklusen jeg hadde så la vi og aksjer annenhver dag, og plutselig var gtest positiv! Håper det blir sånn for deg og

Skjønner det da. I denne milelange syklusen jeg hadde så la vi og aksjer annenhver dag, og plutselig var gtest positiv! Håper det blir sånn for deg og

Så bra! Gratulerer<3
Takk:)

Oppdatering - PP7, CD24

G-test er nå negativ og el-testen er det mest negative den har vært så langt.. Er tom for tester også nå. Aner ikke om el har vært eller kommer. Fortvilende å være midt i mellom alt. Får vanligvis tr på CD28.

Vedlegg

• 1F278801-099A-41FB-BAAE-7DD6AC745B20.png
    1F278801-099A-41FB-BAAE-7DD6AC745B20.png
    1,3 MB · Visninger: 110
Oppdatering - PP7, CD24

G-test er nå negativ og el-testen er det mest negative den har vært så langt.. Er tom for tester også nå. Aner ikke om el har vært eller kommer. Fortvilende å være midt i mellom alt. Får vanligvis tr på CD28.
Skjønner det er frustrerende, men el kan bli forsinket etter en el- helt normalt:) Tipper at el kommer snart jeg, så håper jeg det klaffer for dere:joyful: Skal du teste mer etter el, eller dropper du det?

Skjønner det er frustrerende, men el kan bli forsinket etter en el- helt normalt:) Tipper at el kommer snart jeg, så håper jeg det klaffer for dere:joyful: Skal du teste mer etter el, eller dropper du det?

Takk<3
Ser g-testen får svak streknår den tørker, så hcg er nok ikke helt ute av systemet. Håper el kommer rundt neste sving. Egentlig føler jeg meg sykt pms(typ max irritabel), men kan bare være frustrasjon/fortvilelse utfra aktuell situasjon.
Skulle ikke teste mer, meeen bestilte nye tester i går. Så blir testefortsettelse når de kommer:)

Oppdatering - PP7, CD27

I dag var g-testen helt blenda! Og godt er det, ettersom onsdag markerer 4 uker siden Cytotec.
Er fortsatt litt i limboland, mtp. eggløsning, etc. MEN, så nå at testene var kommet i postkassen, juhu! Så da blir det eggløsningsjakt fremover(godt å ha noe å holde på med). Og om TR tenker å dukke opp nå så er det også helt greit, da vet jeg i hvert fall hvor landet ligger:) Tenk å ha lyst på besøk av TR? Hjelpes. Hadde jeg aldri trodd. Er så rart å være på syklusdag 27 og ikke vite om TR er på vei. Har aldri vært tidligere enn cd27 eller senere enn cd29, så er en litt rar følelse. Bare håper det ikke tar aaalt for lang tid.

Hvis noen noen gang er borti det samme så tok det altså ca 14 dager fra HCG var målt til 205 i blodet til det var helt ute av systemet(blenda test på urin). Kan se ut som om den har halvert seg ca hver 48t.

Holder dere oppdatert, fine sukkererter<3

Hurra! Så godt, for nå er sikkert kroppen klar igjen og muligheten burde være store for klaff igjen! :joyful: Ønsker deg virkelig masse lykke til! Håper el er rett rundt hjørnet!:):Heartred

Back
Topp