Følger deg, og kommer uansett til å glede meg over når du får positiv g-test!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger deg, og kommer uansett til å glede meg over når du får positiv g-test!
Blenda tester, men nå under jeg meg over om jeg kan ha hatt EL i går. Det går bra med meg ellersTusen hjertelig takk<3
Hvordan går det med deg?

Så spennende! Og nei, det er ikke farlig så tidlig. Enda mange uker til morkaken starter å gi næringOppdatering - PP8, cd24, 9dpo(natt til 10dpo)
Dagen startet med blenda test på morgenurin(bilde 1) og endte med svak strek på ettermiddagsurin(bilde 2). Livredd.
Og nå ligger jeg i en gjesteseng med tusen tanker og spørsmål i hodet. Er det håp? Er testen defekt? Hvordan kan den være blenda morgen og ha strek fem/seks timer senere? Har drukket og spist spekemat med svigers deler av helgen. Er det farlig så tidlig? Er jeg virkelig gravid igjen?? Blir det ny SA eller MA? Wrææææl.
Det verste er at eg sikkert får blenda test imrn tidlig og bare kunne vinet meg delux i kveld i stedet for å drikke munkholm![]()
Sååå spennende!! Ser helt klart tydelig streken på ettermiddagsurinOppdatering - PP8, cd24, 9dpo(natt til 10dpo)
Dagen startet med blenda test på morgenurin(bilde 1) og endte med svak strek på ettermiddagsurin(bilde 2). Livredd.
Og nå ligger jeg i en gjesteseng med tusen tanker og spørsmål i hodet. Er det håp? Er testen defekt? Hvordan kan den være blenda morgen og ha strek fem/seks timer senere? Har drukket og spist spekemat med svigers deler av helgen. Er det farlig så tidlig? Er jeg virkelig gravid igjen?? Blir det ny SA eller MA? Wrææææl.
Det verste er at eg sikkert får blenda test imrn tidlig og bare kunne vinet meg delux i kveld i stedet for å drikke munkholm![]()

Følger spent med!! 
Hurra, du er helt absolutt gravid!Oppdatering - PP8, cd25, 10dpo
Dagens test! Livredd! Håper ikke det blir kjemisk(aldri opplevd). Ellers har jeg ikke tidligtester, kun vanlige.

Wohooooo! Gratulerer såååå mye!Oppdatering - PP8, cd25, 10dpo
Dagens test! Livredd! Håper ikke det blir kjemisk(aldri opplevd). Ellers har jeg ikke tidligtester, kun vanlige.
Skjønner du er bekymret, men dette går nok veien!
Dette fortjener du 
Gratulerer ❤ Denne skal sitte helt til mål!Oppdatering - PP8, cd25, 10dpo

Såå gøy, gratulerer så masseOppdatering - PP8, cd25, 10dpo
Jippii!! Gratulerer sååååå mye Phis!Oppdatering - PP8, cd25, 10dpo

såå glad på dine vegne!!
hvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.FantastiskOppdatering - PP8, cd26, 11dpo
Hyyyyyl! Nå klarer jeg nesten å tro det!
Håper så inderlig at det går bra denne gangen. Dette blir min tredje graviditet ila de siste 8 månedene, så nå bør det altså bli noe ut av denne rundenhvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.
Kan ellers melde om bare et fåtall symptomer, men de kommer vel snikende innpå meg etterhvert(håper eg!)

Gratulerer, du er jo gravid! Jeg har bare mista en gang, men skjønner veldig godt at tanker og følelser sitter godt i. Du må vel kunne få tidlig ultralyd på
Sykehuset denne gangen?