Oppdatering - PP8, 4+5/4+6
Hallois. Lite nytt å melde i dag, egentlig. Har tatt blodprøve nummer 2.
Kjenner på en del uro, men jeg har en GAD i bunn, så kan være den som 'acter up'.
Eller er det vanlig å kjenne på uro?
Ellers er jeg bekymret for manglende symptomer. Kjenner det stresser meg at brystene ikke er blitt ømme(slik som sist), selv om jeg vet det er tidlig. Eneste jeg kan sette fingeren på er dårlig søvn med mye drømming. Ellers er det bare uteblitt mens som er tegnet på graviditet.
For å toppe det, så i stedet for å vite verdien på fredagens blodprøve så fikk jeg bare svar 'Blodprøven viser verdier forenelig med graviditet'. Baah, jeg ville jo vite eksakt verdi. Sendte ny melding og ba om den, så håper jeg får vite det ila dagen.
Ha en fin dag, folkens. Send meg hell og lykke.
Bah, begynner å katastrofetenke nå. Hvorfor ga ikke bare fastlegen meg verdien? Nå etterspurte jeg jo den enda en gang tidligere i dag uten å høre noe fra henne. Kanskje hun tenker det ser dårlig ut? I så fall, burde hun jo i hvert fall si det? Med mindre hun vil gi meg verdiene samtidig. Hvis det er tilfellet, blir det tidligst i morgen. Gruer meg i hjel og kjenner på en skikkelig dårlig følelse.