Alle gode ting er forsøk nr.3?

Oppdatering - PP8, cd26, 11dpo

Hyyyyyl! Nå klarer jeg nesten å tro det!
Håper så inderlig at det går bra denne gangen. Dette blir min tredje graviditet ila de siste 8 månedene, så nå bør det altså bli noe ut av denne runden:troll: hvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.

Kan ellers melde om bare et fåtall symptomer, men de kommer vel snikende innpå meg etterhvert(håper eg!)
Fantastisk! For en nydelig strek! Terminspire, kom igjen! ❤

Oppdatering - PP8, cd26, 11dpo

Hyyyyyl! Nå klarer jeg nesten å tro det!
Håper så inderlig at det går bra denne gangen. Dette blir min tredje graviditet ila de siste 8 månedene, så nå bør det altså bli noe ut av denne runden:troll: hvis ikke må jeg endre navn på dagboken, haha.

Kan ellers melde om bare et fåtall symptomer, men de kommer vel snikende innpå meg etterhvert(håper eg!)
Wæææ, gratulerer!!! :Heartred

Oppdatering - PP8, cd27, 12dpo

Ååå, i går var jeg så flink og tenkte at dette går bra, eg har ingen kontroll uansett og det som skjer, skjer. Eg hadde tilogmed et snev av aksept for at det ikke kunne gå. Men så vippet dagens test meg helt av pinnen. Og nå er jeg livredd. Ig jeg vet det er teit. Men klarer ikke legge fra meg forskjellen jeg synes det var på gårsdagens og dagens test:( Vet det dobles hver 48t, men da burde jo dagens test uansett være lik den i går.
Har i allefall orientert legen om dette og bedt om å få ta blodprøve f.eks fredag og mandag.

Vedlegg

• DC217E20-43FF-4580-B01F-1D62DA52278D.jpeg
    DC217E20-43FF-4580-B01F-1D62DA52278D.jpeg
    283,5 KB · Visninger: 167
  • E3A7A3D1-ADFD-4564-9FBF-BDA009B884C6.jpeg
    E3A7A3D1-ADFD-4564-9FBF-BDA009B884C6.jpeg
    103,6 KB · Visninger: 165

Ååå, i går var jeg så flink og tenkte at dette går bra, eg har ingen kontroll uansett og det som skjer, skjer. Eg hadde tilogmed et snev av aksept for at det ikke kunne gå. Men så vippet dagens test meg helt av pinnen. Og nå er jeg livredd. Ig jeg vet det er teit. Men klarer ikke legge fra meg forskjellen jeg synes det var på gårsdagens og dagens test:( Vet det dobles hver 48t, men da burde jo dagens test uansett være lik den i går.
Har i allefall orientert legen om dette og bedt om å få ta blodprøve f.eks fredag og mandag.
Blodprøve er lurt:Heartred Mine stagnerte litt rundt samme tid og jeg ble stressa. Det gikk heldigvis helt fint:Heartred Håper på samme resultat for deg! Stor klem

Husk at det kan være ulikt fargestoff i testene og ulik konsentrasjon på urinen! Jeg hadde ikke stigning hver dag, kunne være usikker på om streken plutselig var litt svakere en dag og så var det økning etter minimum to dager mellom testene. Håper du får tatt blodprøver og at alt viser seg å være i skjønneste orden ❤️

Gratulerer så mye med spiren- denne gangen skal det gå bra hele veien til mål:wav:hello2:love7:Heartred

Oppdatering - PP8, 13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?

Vedlegg

• E2720ABC-537B-46FA-8A83-F33BF352A5C6.jpeg
    E2720ABC-537B-46FA-8A83-F33BF352A5C6.jpeg
    245,9 KB · Visninger: 144
  • F3764A0E-24D1-4F1E-87FA-7E2B45D2433D.jpeg
    F3764A0E-24D1-4F1E-87FA-7E2B45D2433D.jpeg
    404,5 KB · Visninger: 153
Oppdatering - PP8, 13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Synes den ser sterkere ut i dag jeg! Men hcg dobles jo ca hver 48t, så at den blir steketermometer annenhver dag er mer riktig:) Fargestoffet kan jo variere også:) Tror en digital vil slå ut nå ja! :joyful: Grattis igjen! :joyful::joyful::joyful::joyful:

Synes den ser sterkere ut i dag jeg! Men hcg dobles jo ca hver 48t, så at den blir steketermometer annenhver dag er mer riktig:) Fargestoffet kan jo variere også:) Tror en digital vil slå ut nå ja! :joyful: Grattis igjen! :joyful::joyful::joyful::joyful:

Kjedelig hvis den blir steketermometer annenhver dag, hahaha. Gøyeste typoen.

Tusen takk:) <3

Så fin økning på to dager! Og også økning fra igår

Oppdatering - PP8, 14dpo, 4+0/4+1

Wohiio! Testene blir sterkere, ikm har passert og jeg er sååå glad! I morgen blir blodprøve nr.1 og digitaltest(kjekt å se hva nivået i blodet er på samme dag som digital og det den slår ut på!).
Håper så inderlig det går bra denne gangen!
Bortsett fra trøtthet og ømme bewbs har jeg ikke mye symptomer, men håper de kommer, haha. Sist hadde jeg også lite, så det skremmer meg jo litt. MEN, det er fortsatt tidlig:)

Ps: dagens test var det noe tøyesete med, men den er vel gyldig likevel? Var som om en stripe øverst som gikk langsgående mellom begge strekene ikke ville ta farge.

Vedlegg

• 5AA1F302-AAAC-492C-912F-200A9095508E.jpeg
    5AA1F302-AAAC-492C-912F-200A9095508E.jpeg
    440,9 KB · Visninger: 149
  • 6A8527CA-6FE5-40EA-BE6D-ECA3E495C361.jpeg
    6A8527CA-6FE5-40EA-BE6D-ECA3E495C361.jpeg
    119,5 KB · Visninger: 142
Oppdatering - PP8, 14dpo, 4+0/4+1

Wohiio! Testene blir sterkere, ikm har passert og jeg er sååå glad! I morgen blir blodprøve nr.1 og digitaltest(kjekt å se hva nivået i blodet er på samme dag som digital og det den slår ut på!).
Håper så inderlig det går bra denne gangen!
Bortsett fra trøtthet og ømme bewbs har jeg ikke mye symptomer, men håper de kommer, haha. Sist hadde jeg også lite, så det skremmer meg jo litt. MEN, det er fortsatt tidlig:)

Ps: dagens test var det noe tøyesete med, men den er vel gyldig likevel? Var som om en stripe øverst som gikk langsgående mellom begge strekene ikke ville ta farge.
Gyldig likevel :) super utvikling det der! Tipper kvalmen kommer kastende på deg før du vet ordet av det:p

Gyldig likevel :) super utvikling det der! Tipper kvalmen kommer kastende på deg før du vet ordet av det:p

Det verste er at eg håper det!!:hilarious:
Skal ta alt jeg får av symptomer med et smil!
(Sier jeg nå, i hvertfall:troll:)

Det verste er at eg håper det!!:hilarious:
Skal ta alt jeg får av symptomer med et smil!
(Sier jeg nå, i hvertfall:troll:)
Det håpet og sa jeg også, og står fortsatt ved det:p Selv om det var behagelig å komme over «kneika» i uke 13:rolleyes:

Oppdatering - PP8, 15dpo, 4+1/4+2

Her er dagens tester, woop!
Idag følte jeg meg sikkelig uggen når jeg stod opp. Tilogmed dårlig i magen. Håper det er et godt tegn, haha. Skal ta blodprøve senere, så blir spennende å se hva hcg er på! Får sikkert svar over helgen:)

Ha en nydelig helg, alle dere fine<3

Vedlegg

• 6FED35D0-8419-4CF1-8B76-CC45CDDC6906.jpeg
    6FED35D0-8419-4CF1-8B76-CC45CDDC6906.jpeg
    371,9 KB · Visninger: 142
Last edited:
Oppdatering - PP8, 15dpo, 4+1/4+2

Her er dagens tester, woop!
Idag følte jeg meg sikkelig uggen når jeg stod opp. Tilogmed dårlig i magen. Håper det er et godt tegn, haha. Skal ta blodprøve se ete, så blir spennende å se hva hcg er på! Får sikkert svar over helgen:)

Ha en nydelig helg, alle dere fine<3

Så fine tester ❤️ Så glad på deres vegne og håper veldig spiren deres holder seg på plass i hele ni måneder :smiley-bounce016

Gratulerer så mye ❤️

Oppdatering - PP8, 4+5/4+6

Hallois. Lite nytt å melde i dag, egentlig. Har tatt blodprøve nummer 2.
Kjenner på en del uro, men jeg har en GAD i bunn, så kan være den som 'acter up'.
Eller er det vanlig å kjenne på uro?

Ellers er jeg bekymret for manglende symptomer. Kjenner det stresser meg at brystene ikke er blitt ømme(slik som sist), selv om jeg vet det er tidlig. Eneste jeg kan sette fingeren på er dårlig søvn med mye drømming. Ellers er det bare uteblitt mens som er tegnet på graviditet.

For å toppe det, så i stedet for å vite verdien på fredagens blodprøve så fikk jeg bare svar 'Blodprøven viser verdier forenelig med graviditet'. Baah, jeg ville jo vite eksakt verdi. Sendte ny melding og ba om den, så håper jeg får vite det ila dagen.

Ha en fin dag, folkens. Send meg hell og lykke.

Back
Topp