Nå sitter jeg her å krisemaksimerer litt 
Jeg har ganske ondt i venstre side, og innså plutselig at jeg har vært dårlig på å drikke vann siden uttaket
Har vært overstimulert 2 ganger tidligere. Første gang er så lenge siden at jeg ikke husker noe spesielt angående smerten, men siste gang ble jeg lagt inn på sykehus og husker en enorm smerte i venstre side. Jeg er ikke helt der smertemessig, men uff nå tenker jeg at det ikke blir innsett fordi jeg har slurva med å drikke vann 
Jeg har ganske ondt i venstre side, og innså plutselig at jeg har vært dårlig på å drikke vann siden uttaket
Har vært overstimulert 2 ganger tidligere. Første gang er så lenge siden at jeg ikke husker noe spesielt angående smerten, men siste gang ble jeg lagt inn på sykehus og husker en enorm smerte i venstre side. Jeg er ikke helt der smertemessig, men uff nå tenker jeg at det ikke blir innsett fordi jeg har slurva med å drikke vann
Last edited:

men legen sa at det er for tidlig å si hvor mange eggposer utvikler seg til slutt. Har tydeligvis flere rundt 8 mm og et på 12 mm.

egguthenting på mandag med totalfrys.. så blir ikke innsett før i juni på meg 
men det kan man ikke gjøre noe med, håper du kan trøste deg med at det er fremgang selv om det ikke kjennes slik akkurat nå! Det med å rekke eggutakk og forhåpentligvis få på frys er en stor skritt i riktig retning! Og så får kroppen hente seg inn litt før den blir truffet av enda flere hormonbomber