Mai 2021

Av 8 egg var 8 modne og 5 har utviklet seg fint til i dag :) Da må man bare prøve å nyte fremover til neste tlf på søndag :rolleyes:

Shit, så spennende! Heia alle fem :blob7:blob3:blob5:blob9:blob10

Å så spennede! Så bra ut på ul da skjønner jeg :)

Ja, de hadde i hvert fall vokst godt :shy: Har aldri tatt ut så tidlig før (på syklusdag 12), så det stresser meg på en måte litt. Redd de ikke har fått nok tid til å modne. Men jeg må vel bare stole på at de vet hva de gjør :nailbiting: Også frykter jeg overstimulering og totalfrys, som alltid. Men nå er det i hvert fall utenfor min kontroll :happy:

Ja, de hadde i hvert fall vokst godt :shy: Har aldri tatt ut så tidlig før (på syklusdag 12), så det stresser meg på en måte litt. Redd de ikke har fått nok tid til å modne. Men jeg må vel bare stole på at de vet hva de gjør :nailbiting: Også frykter jeg overstimulering og totalfrys, som alltid. Men nå er det i hvert fall utenfor min kontroll :happy:
Mener jeg har lest at de ikke modner før du setter eggløsningssprøyta så det går helt sikkert fint! Så lenge folikklene er store nok så er det klart for uttak :)
Håper du slipper overstimulering og totalfrys :Heartred

2 av 3 egg henger fortsatt med :woot: Det ene så til og med veldig fint ut! Det andre var litt halvveis fikk jeg inntrykk av, men de skulle se det litt an. Herregud, jeg er bare letta og glad over at jeg mest sannsynlig får satt inn et egg i morgen!

2 av 3 egg henger fortsatt med :woot: Det ene så til og med veldig fint ut! Det andre var litt halvveis fikk jeg inntrykk av, men de skulle se det litt an. Herregud, jeg er bare letta og glad over at jeg mest sannsynlig får satt inn et egg i morgen!
Ååååå så bra :Heartred
Skal krysse det som krysses kan for at det går bra!

Heiaaaaaa egg!!!

Piicachuu- 26 år - Barn 1 - Riksen - IVF nr.2 - Synarela/Gonal-F 175 IE/Ovitrelle/Crinone - uttak planlagt i uke 19.

Piicachuu- 26 år - Barn 1 - Riksen - IVF nr.2 - Synarela/Gonal-F 175 IE/Ovitrelle/Crinone - uttak planlagt i uke 19.

Da er jeg i gang med forsøket, startet med prednisolon idag, sprøyter fra i morgen... tvi tvi
Ja, absolutt. Jeg skulle ønske jeg visste ting jeg vet nå for ti år siden. Både om meg selv og om verden rundt meg.
Ok. Men da vet du i hvert fall at ivf kan funke for deg. Hvor gammel er gutten?

Jeg starter stimulering i dag. 3.runde. Det blir en ren høstesyklus i og med at jeg skal ha hysteroskopi neste uka - polyppfjerning eller hvaforno - vet ikke helt. Har hatt 2 runder så langt uten suksess.

Tilføyer: ser at du er pasient i Spiren. Det er jeg også. Har du gjort alle dine runder hos dem?
Jeg starter stimulering i morgen.. blir spennende! Gutten vår er 4, så har hoødt på i litt over 3 år nå med å prøve å får søsken.
Har hatt 1 forsøk tidligere hos Spiren, ellers har det vært ved St Olavs.
Du da?

Da er jeg i gang med forsøket, startet med prednisolon idag, sprøyter fra i morgen... tvi tvi

Jeg starter stimulering i morgen.. blir spennende! Gutten vår er 4, så har hoødt på i litt over 3 år nå med å prøve å får søsken.
Har hatt 1 forsøk tidligere hos Spiren, ellers har det vært ved St Olavs.
Du da?

Artig :)
Vi er ganske synca mhp stims da :)
Det blir mitt 2. forsøk hos Spiren. Ganske godt fornøyd med de. Bortsett fra at de ikke gir 3-pakk for kvinner i min alder som Medicus.
1.forsøk var ved CFC DK.

Er det ikke aldersgrense på offentlig ivf? Eller hadde du blasts på St.Olav fra tidligere som du kunne sette inn?

Kontroll i dag, etter 7 dager med Gonal f 275.
Er livredd, må jeg si. Kjente at noe skjer i nederste delen av magen siste 3 dager og så kom i tillegg sånn eggløsningsslim i går.
Det er min første ivf så alt er nytt og bekymrer meg. Høres det normalt ut eller? :sorry: Jeg synes at symptomene startet tidlig, mtp at det er normalt at uttaket skjer etter 12-14 på sprøyter?

Blodprøve mellom 09 og 09.30, ultralyd kl.13.

Er livredd, må jeg si. Kjente at noe skjer i nederste delen av magen siste 3 dager og så kom i tillegg sånn eggløsningsslim i går.
Det er min første ivf så alt er nytt og bekymrer meg. Høres det normalt ut eller? :sorry: Jeg synes at symptomene startet tidlig, mtp at det er normalt at uttaket skjer etter 12-14 på sprøyter?

Høres helt normalt ut :Heartred
Blir spennende er høre hvor mange poser de finner. Bruker å bli bra når man er nedregulert først.

Høres helt normalt ut :Heartred
Blir spennende er høre hvor mange poser de finner. Bruker å bli bra når man er nedregulert først.
Godt å høre :happy:
Måtte google litt hehe, de fleste sier at det er bare godt tegn, det betyr at eggstokkene jobber med produksjon. Jeg har amh på 3 så forventer ikke så mange egg. Leggen forberedte meg på det heldigvis.

:angel7

Masse lykke til på kontroll :love7 Har bare vært igjennom en stimulering og jeg stresset også over ELslim og stikkinger, men det er visst helt normalt med så mye hormoner i kroppen:happy:

Høres helt normalt ut. Jeg var bekymret fordi jeg ikke kjente noe da jeg skulle på kontroll :hilarious: Lykke til!

Er spent på dine vegne i dag :Heartred
:Heartred:Heartred Jeg hopper i taket hver gang smartklokka vibrerer :hilarious: De har heldigvis ikke ringt enda og jeg håper det forblir sånn.Pulsen er litt ekstra høy i dag (sånn helt på ordentlig)

Det er så spennende å følge alle sammen, krysser fingrene for dere!!:Heartred Jeg hadde første kontroll i dag på syklus dag 11 før forhåpentligvis innsett av fryst blasto denne måneden. Jeg er så stresset for at det blir avbrutt. Idag så de en eggpose på 11mm, og slimhinnen var 6mm. Noen som har noen erfaringer de vil dele med en nybegynner? Er dette normalt på dag 11? Virker dette være langt unna eggløsning?:nailbiting:

Det er så spennende å følge alle sammen, krysser fingrene for dere!!:Heartred Jeg hadde første kontroll i dag på syklus dag 11 før forhåpentligvis innsett av fryst blasto denne måneden. Jeg er så stresset for at det blir avbrutt. Idag så de en eggpose på 11mm, og slimhinnen var 6mm. Noen som har noen erfaringer de vil dele med en nybegynner? Er dette normalt på dag 11? Virker dette være langt unna eggløsning?:nailbiting:
Eggposen er jo fin størrelse. Den vokser jo enda mer før el :) (1-1,5 mm i døgnet)
Jeg bruker å ha tykkere slimhinne på dag 11, men dette er jo veldig individuelt. Den vokser jo den også! Sa ikke legene noe?

Last edited:
Back
Topp