Mai 2021

Da har jeg vært på ul igjen, 30 eggposer og stor fare for overstimulering. Kjenner jeg har mye smerter i magen :dead: egguthenting på mandag med totalfrys.. så blir ikke innsett før i juni på meg :(

Da kan vi starte juni gruppa snart. Jeg håper også på innsett i juni. Bare at det ikke trekker utover, så er jeg glad, jeg.

Synd med totalfrys :Heartpink men det kan man ikke gjøre noe med, håper du kan trøste deg med at det er fremgang selv om det ikke kjennes slik akkurat nå! Det med å rekke eggutakk og forhåpentligvis få på frys er en stor skritt i riktig retning! Og så får kroppen hente seg inn litt før den blir truffet av enda flere hormonbomber

Det er veldig sant, føles veldig håpløst akkurat nå. Men er nå hvertfall et skritt nærmere :Heartred

Jeg har vært på UL i dag (sprøytedag 8). Husker ikke antall eggposer, men tre av dem var hvertfall 16-18 mm. Lege og sykepleier virket fornøyde :) Det blir uttak på tirsdag. Jeg fortsetter med Gonal-F 150 ie og Fyremadel. Ovitrelle + gonapeptyl på søndag. Så spennende å gjøre dette for første gang. Skjønner at det e er mye som kan gå galt enda, men nå skal jeg bare være fornøyd med at alt virket bra i dag :D

Velkommen :Heartred
Hvordan går det med stimuleringen? Mye bivirkninger av Synarela?
Tusen takk <3 stimuleringen går bra! Vært på ul i dag og det så veldig bra ut, så nå blir det egguttak til uka :D Har ikke hatt noe særlig bivirkninger på synarela. Første gangen merka jeg ikke noe men denne gangen har jeg nok vært litt mer sår/følsom. Det var jeg litt før jeg begynte også så jeg et ikke om jeg kan skylde på den nå heller :p

Jeg har vært på UL i dag (sprøytedag 8). Husker ikke antall eggposer, men tre av dem var hvertfall 16-18 mm. Lege og sykepleier virket fornøyde :) Det blir uttak på tirsdag. Jeg fortsetter med Gonal-F 150 ie og Fyremadel. Ovitrelle + gonapeptyl på søndag. Så spennende å gjøre dette for første gang. Skjønner at det e er mye som kan gå galt enda, men nå skal jeg bare være fornøyd med at alt virket bra i dag :D
Så bra! Viktig å ta et steg av gangen og glede seg over det som er bra :Heartred

Da har jeg vært på ul igjen, 30 eggposer og stor fare for overstimulering. Kjenner jeg har mye smerter i magen :dead: egguthenting på mandag med totalfrys.. så blir ikke innsett før i juni på meg :(

Neii, så kjedelig å høre :hungover: Søren, altså. Man skjønner ikke hvor ille den beskjeden er å få før man står i det selv :Heartred Men bra det ble i juni, og du ikke må vente til over sommeren. Selv om det sikkert kjennes forferdelig lenge til uansett...

Kontroll i dag, etter 7 dager med Gonal f 275.
Er livredd, må jeg si. Kjente at noe skjer i nederste delen av magen siste 3 dager og så kom i tillegg sånn eggløsningsslim i går.
Det er min første ivf så alt er nytt og bekymrer meg. Høres det normalt ut eller? :sorry: Jeg synes at symptomene startet tidlig, mtp at det er normalt at uttaket skjer etter 12-14 på sprøyter?

Blodprøve mellom 09 og 09.30, ultralyd kl.13.

Heelt normalt, og bare positive tegn på at det skjer noe, ja :happy: Men jeg freaket også ut av at slimet og murringen kom tidlig første gang :Heartred

24 egg ut :Heartred Hadde håpet på halvparten, men visste at det nok kom til å bli mange, så er i hvert fall glad det ble under 30 denne gangen. Selve uttaket gikk veldig bra, selv uten partner. Hadde en fantastisk sykepleier med meg :love017 Det betyr så mye! Nå venter vi spent på tlf i morgen tidlig :nailbiting: Og satser på at overstimuleringssymptomene holder seg unna!

24 egg ut :Heartred Hadde håpet på halvparten, men visste at det nok kom til å bli mange, så er i hvert fall glad det ble under 30 denne gangen. Selve uttaket gikk veldig bra, selv uten partner. Hadde en fantastisk sykepleier med meg :love017 Det betyr så mye! Nå venter vi spent på tlf i morgen tidlig :nailbiting: Og satser på at overstimuleringssymptomene holder seg unna!
Litt av en fangst! Håper formen er bra etter uttak :happy: Blir spennende å høre hvordan det har gått i morgen!

Oi 24 egg! Det er jo fantastisk. Får du innsett på det?

Litt av en fangst! Håper formen er bra etter uttak :happy: Blir spennende å høre hvordan det har gått i morgen!

God form foreløpig (bare litt mørbanka, liksom), men redd det kan ta seg opp i morgen hvis jeg blir overstimulert! Håper ikke det skjer :smiley-angelic001

Oi 24 egg! Det er jo fantastisk. Får du innsett på det?

Ja, jeg vet jo at jeg på en måte ikke kan klage, som får så mange. Men erfaringsmessig, er kvaliteten dårligere når det er så mange. Så det ender med mange på frys, som ikke fører til barn, og som derfor bare er månedsvis med bortkastede innsett :depressed: Men prøver å ikke tenke sånn! Også er det dette med fare for overstimulering, så klart, som gjør at jeg ikke blir glad for så mange. Men de nevnte ikke noe om totalfrys engang i dag, så jeg hååper det skal gå fint :happy: Fikk satt inn fersk da jeg fikk ut 30 stk også, faktisk!

Liille - 37 år - Barnnr2 - Medicus - IVFforsøk#1 - Bemfola, Fyremadel, Duphaston og Ovitrelle. Håper på uttak i uke 19

Fikk menstruasjon i dag, to dager senere enn hva jeg normalt pleier å ha. Har som regel veldig store menssmerter de første dagene, men nå er det ingenting! For en behagelig TR det er på spray :joyful:

Fikk menstruasjon i dag, to dager senere enn hva jeg normalt pleier å ha. Har som regel veldig store menssmerter de første dagene, men nå er det ingenting! For en behagelig TR det er på spray :joyful:
Haha enig. Mensen på spray er som en dans på sommerenga under strålende sol :woot:

Back
Topp