Så braFikk ut 10 egg, så nå er det bare å vente spent på tlf i morgen og de neste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braFikk ut 10 egg, så nå er det bare å vente spent på tlf i morgen og de neste dagene
Så bra! Blir spennende å se hvor mange som blir befruktetFikk ut 10 egg, så nå er det bare å vente spent på tlf i morgen og de neste dagene
Fikk ut 10 egg, så nå er det bare å vente spent på tlf i morgen og de neste dagene
Fikk ut 10 egg, så nå er det bare å vente spent på tlf i morgen og de neste dagene
10 er bra! Blir det fremdeles totalfrys, eller får du sette inn likevel?
Whaat, 10 er jo perfekt! Jeg lurer på det samme som Dagni - blir det fortsatt totalfrys?? Uansett, på IVF-podden (min bibel) sier de at mellom 6-12 egg er det optimale, så 10 stk må virkelig være helt perfekt
blir fortsatt totalfrys siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl, så var visst da umulig å sette inn igjen desverre så må fortsatt vente til neste syklus, mens 27.mai forhåpentligvis eller kommer mens tidligere når man har hatt uttak?
Mens pleier som regel å komme tidligere etter gonapeptyl. Tror jeg fikk ca 6 dager etter uttak.blir fortsatt totalfrys siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl, så var visst da umulig å sette inn igjen desverre så må fortsatt vente til neste syklus, mens 27.mai forhåpentligvis eller kommer mens tidligere når man har hatt uttak?
blir fortsatt totalfrys siden jeg tok to sprøyter med gonapeptyl, så var visst da umulig å sette inn igjen desverre så må fortsatt vente til neste syklus, mens 27.mai forhåpentligvis eller kommer mens tidligere når man har hatt uttak?
Kjedelig :/ Men du får sette inn allerede førstkommende syklus? Må altså ikke vente på neste mens etter den som kommer nå? Det er i hvert fall bra Jeg har ikke hatt en naturlig syklus/menstruasjon siden jeg var 14, så kan ikke hjelpe deg der, dessverre Men hos meg kommer mensen et par dager etter jeg slutter på Crinone, i hvert fall. Så når du ikke tar det, vil jeg tro den kommer som normalt. Eller kanskje før, siden kroppen ikke produserer naturlig med progesteron etter uttak? Nei, her er jeg blank, dessverre
Hadde lignende som deg siste forsøk. 11 egg ut, men ble regnet som overstimulert pga mange mange små eggposer. Selv om du ikke fikk egg fra de 20 andre eggposene så produserer de også østradiol og gir fare for overstimulering. Så tror det at du tok gonapeptyl var fortsatt det tryggeste valget for din kropp
Gonapeptyl gjør at mensen kommer tidlig. Ble fortalt å forvente den en drøy uke etter uttak (fikk den 6 dager etter uttak)
Ikke meg du spurte, men om du setter inn i naturlig syklus, så tester du bare etter eggløsning Om du skal sette inn 5-dagers setter de inn 5 dager etter eggløsning, og det er jo som oftest 6 dager etter positiv eggløsningstest. Du får helt sikkert info fra klinikken om dette!åå ja det er mer forståelig da! Er nok det tryggeste, selvom det ikke er så kjekt med ventingen
Oi så tidlig ja! Men det høres jo bra ut, vet ikke helt hvordan et fryseforsøk foregår men er vell innsett da rundt 2 uker etter mensstart? Hvis du vet noe om dette
GratulererDa har jeg blitt ruger
åå ja det er mer forståelig da! Er nok det tryggeste, selvom det ikke er så kjekt med ventingen
Oi så tidlig ja! Men det høres jo bra ut, vet ikke helt hvordan et fryseforsøk foregår men er vell innsett da rundt 2 uker etter mensstart? Hvis du vet noe om dette
Da har jeg blitt ruger
Da har jeg blitt ruger
Skikkelig øm og oppblåst i magen. Minner veldig om sist da jeg var overstimulert og hadde en del væske. Skal på sykehuset i morgen for å sjekke.. drikker til den store gullmedaljen så lenge