Også greit å tenke på at det er best å være i mors liv, enn i en petriskål i et varmeskapDet blir innsett i morgen (3 dpo) i stedet for torsdag. De turte ikke vente til dag 5 siden det bare var 2/3 av de 11 som hadde utviklet seg perfekt til i dag. Det har skjedd hver gang, så er verken overrasket eller veldig bekymret. Synes dog det er kjipt at de ikke vil vente til dag 5Men hadde en lang og fin prat med laben, og hun overbeviste meg om at de har svært gode forutsetninger for å si allerede nå hvilket som kommer til å se best ut på dag 5. Og da er det jo ingen grunn til å vente!
![]()
Men hadde en lang og fin prat med laben, og hun overbeviste meg om at de har svært gode forutsetninger for å si allerede nå hvilket som kommer til å se best ut på dag 5. Og da er det jo ingen grunn til å vente!

Hadde 7 fine eggposer, legen håper at den siste som er på 14mm er klar innen fredag også, så forhåpentligvis blir de 8 totalt. Var litt bekymret om de 2 som er på 17-18 nå vil klare seg til fredag, men hun sa at de vokser 1-2mm hver dag, setter Ovitrelle på onsdag. Da skal det vel stoppe at de vokser mer hvis jeg skjønte det riktig.

En del væske i buken, men følges nøye opp på sykehuset