Mai 2021

Det blir innsett i morgen (3 dpo) i stedet for torsdag. De turte ikke vente til dag 5 siden det bare var 2/3 av de 11 som hadde utviklet seg perfekt til i dag. Det har skjedd hver gang, så er verken overrasket eller veldig bekymret. Synes dog det er kjipt at de ikke vil vente til dag 5 :dead: Men hadde en lang og fin prat med laben, og hun overbeviste meg om at de har svært gode forutsetninger for å si allerede nå hvilket som kommer til å se best ut på dag 5. Og da er det jo ingen grunn til å vente! :Heartred
Også greit å tenke på at det er best å være i mors liv, enn i en petriskål i et varmeskap ;)

Skikkelig øm og oppblåst i magen. Minner veldig om sist da jeg var overstimulert og hadde en del væske. Skal på sykehuset i morgen for å sjekke.. :dead: drikker til den store gullmedaljen så lenge :wacky:

:oops: håper virkelig overstimulering holder seg unna... lykke til :Heartpink

Her blir det egguttak på onsdag :excited001

Eggposene mine har fremdeles ujevn størrelse og det ser ikke ut som det er mer enn 5-7 som er store nok. Kjenner jeg er litt skuffa over det, men dersom det er modne egg i alle disse så er det ikke sikkert at det er så galt. Dette blir fryktelig spennende! :smiley-angelic001

Eggposene mine har fremdeles ujevn størrelse og det ser ikke ut som det er mer enn 5-7 som er store nok. Kjenner jeg er litt skuffa over det, men dersom det er modne egg i alle disse så er det ikke sikkert at det er så galt. Dette blir fryktelig spennende! :smiley-angelic001
Spennende! Krysser fingrene for modne og fine egg, i så fall er jo 5-7 et veldig fint antall :happy:

Hadde kontroll i dag.
Her blir det uttak på fredag :smiley-bounce012 Hadde 7 fine eggposer, legen håper at den siste som er på 14mm er klar innen fredag også, så forhåpentligvis blir de 8 totalt. Var litt bekymret om de 2 som er på 17-18 nå vil klare seg til fredag, men hun sa at de vokser 1-2mm hver dag, setter Ovitrelle på onsdag. Da skal det vel stoppe at de vokser mer hvis jeg skjønte det riktig.
Veldig fornøyd med 7 stk egentlig, har lav amh så dette er veldig bra :happy:

Så spennede! Krysser fingrene for modne dine egg :Heartred

Hadde kontroll i dag.
Her blir det uttak på fredag :smiley-bounce012 Hadde 7 fine eggposer, legen håper at den siste som er på 14mm er klar innen fredag også, så forhåpentligvis blir de 8 totalt. Var litt bekymret om de 2 som er på 17-18 nå vil klare seg til fredag, men hun sa at de vokser 1-2mm hver dag, setter Ovitrelle på onsdag. Da skal det vel stoppe at de vokser mer hvis jeg skjønte det riktig.
Veldig fornøyd med 7 stk egentlig, har lav amh så dette er veldig bra :happy:
Kjempefint resultat det da! Krysser fingrene for at den siste kommer seg også.

Gratulerer, nå ble jeg så glad på dine vegne ❤ Vet du noe om hvordan det gikk med de andre?
Tusen takk :Heartred De 4 siste klarte seg ikke desverre, men det kjennes helt greit. Jeg har aldri hatt noe hell med frys, og er fornøyd med at vi fikk en blasto satt inn i dag.

Tusen takk :Heartred De 4 siste klarte seg ikke desverre, men det kjennes helt greit. Jeg har aldri hatt noe hell med frys, og er fornøyd med at vi fikk en blasto satt inn i dag.

Leit, men kanskje ikke det dummeste. Heller at de finner det ut nå enn at det fører til 4 negative forsøk og masse bortkasta tid!

Jeg følger spent med og heier masse ❤

7/10 egg var moden og 6 stk er blitt befruktet :love7 så nå krysser jeg fingrene for at de utvikler seg og overlever :nailbiting:
Fantastisk! Blir noen spennende dager fremover :D

Andre som opplever med Bemfola, at det renner medisin utenfor??
Jeg har ikke opplevd det, men så det var en post om det for noen dager siden. Er det mye som renner utenfor? Jeg opplevde at det kunne være en liten dråpe, men ikke mer enn det.

Ovitrelle vil tydeligvis ikke forlate kroppen min.. 10 (eller blir vel 9 og en halv) dag siden jeg satte den og fortsatt ganske tydelig Ovitrelle-strek hos meg! Hadde håpet på blenda test i dag, så jeg kunne vente et par dager med å teste igjen, men nå må jeg jo bare fortsette :hilarious:

Edit: Jeg må tørke støv oppå vaskemaskinen min, sorry folkens :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_6294.jpg
    IMG_6294.jpg
    320,6 KB · Visninger: 105
Ohss her.. Igjen :shifty: En del væske i buken, men følges nøye opp på sykehuset :happy: Sykemeldt en stund, drikker farris og slapper av. Dritkjedelig:hungover:

Ohss her.. Igjen :shifty: En del væske i buken, men følges nøye opp på sykehuset :happy: Sykemeldt en stund, drikker farris og slapper av. Dritkjedelig:hungover:
Huff, så kjedelig. Bra du blir fulgt opp! God bedring :love7

Back
Topp