Mai 2021

Noen av dere som fikk mensen tidligere enn forventet..?

Jeg blør litt nå, lyserosa. Er 12 dpo, forventet mens på lørdag!:shifty: Ikke testet ennå, mannen har gjemt testene og er på jobb, men jeg leter og leter!! :banghead::hilarious:
Hvordan går det?
 
Jeg kan settes på "Ikke gravid" :(
Fikk ta blodprøven i dag. Det var for liten stigning i HCG, så det er en kjemisk graviditet.

Så leit å høre :Heartred

Kanskje vi ses her inne til høsten da. Jeg kommer fort inn i septembergruppa jeg også dersom mensen kommer til forventet tid i slutten av august :)
 
Så leit å høre :Heartred

Kanskje vi ses her inne til høsten da. Jeg kommer fort inn i septembergruppa jeg også dersom mensen kommer til forventet tid i slutten av august :)

Det gjør vi sikkert ❤️ I mellomtiden får vi lade batteriene, og ta ekstra godt vare på oss selv i sommer!
 
Det ble en trist statistikk for mai mnd gitt :(
Måtte vi alle få en positiv test snart :Heartred
Men gratulere så masse igjen til @Piicachuu :HeartredHåper det går bra med deg og lille spire!
 
Så kjipt TP :Heartred
Hva tenker dere videre da?

Aner ikke, har meldt fra til Porsgrunn i Crypho, håper de kontakter meg fort ang. ny plan.. Men sjansen er vel liten for innsett før sommeren, vet ikke når de går ut i ferie, og de vil kanskje ha pause imellom? Ikke vet jeg! Føler jeg sitter med så sykt mange ubesvarte spørsmål nå!
 
Aner ikke, har meldt fra til Porsgrunn i Crypho, håper de kontakter meg fort ang. ny plan.. Men sjansen er vel liten for innsett før sommeren, vet ikke når de går ut i ferie, og de vil kanskje ha pause imellom? Ikke vet jeg! Føler jeg sitter med så sykt mange ubesvarte spørsmål nå!
Kjære TP ❤ Håper det klaffer slik at du får nytt innsett før sommeren! Tror ikke du trenger pause, med mindre det er snakk om ny stimulering ❤
 
Back
Topp