Hvordan går det?Noen av dere som fikk mensen tidligere enn forventet..?
Jeg blør litt nå, lyserosa. Er 12 dpo, forventet mens på lørdag! Ikke testet ennå, mannen har gjemt testene og er på jobb, men jeg leter og leter!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Noen av dere som fikk mensen tidligere enn forventet..?
Jeg blør litt nå, lyserosa. Er 12 dpo, forventet mens på lørdag! Ikke testet ennå, mannen har gjemt testene og er på jobb, men jeg leter og leter!!
Takk for detUff så utrolig kjipt Sender over masse gode klemmer!
Jeg kan settes på "Ikke gravid"
Fikk ta blodprøven i dag. Det var for liten stigning i HCG, så det er en kjemisk graviditet.
Så leit å høre
Kanskje vi ses her inne til høsten da. Jeg kommer fort inn i septembergruppa jeg også dersom mensen kommer til forventet tid i slutten av august
Hvordan går det?
Så kjipt TPKan settes på ikke gravid!
Begynte å spotte i går allerede, 12 dpo.. Full blødning i dag, og neg test, så er helt i kjelleren!
Så kjipt TP
Hva tenker dere videre da?
Kjære TP ❤ Håper det klaffer slik at du får nytt innsett før sommeren! Tror ikke du trenger pause, med mindre det er snakk om ny stimulering ❤Aner ikke, har meldt fra til Porsgrunn i Crypho, håper de kontakter meg fort ang. ny plan.. Men sjansen er vel liten for innsett før sommeren, vet ikke når de går ut i ferie, og de vil kanskje ha pause imellom? Ikke vet jeg! Føler jeg sitter med så sykt mange ubesvarte spørsmål nå!