Mai 2021

Jeg har testa blenda/skygge, men begynte å blø på fredag og blør fremdeles (som en lett mensen) så tror ikke det gikk veien denne gangen ..
Skal ta blodprøver på torsdag så fortsetter på lutinus frem til da, men tror altså jeg kan settes på ikke gravid

Jeg har testa blenda/skygge, men begynte å blø på fredag og blør fremdeles (som en lett mensen) så tror ikke det gikk veien denne gangen ..
Skal ta blodprøver på torsdag så fortsetter på lutinus frem til da, men tror altså jeg kan settes på ikke gravid
Det var synd gullfisk :Heartred
Har dere en plan videre?

Det var synd gullfisk :Heartred
Har dere en plan videre?
Har 9 egg på frys, hadde vi rekt et forsøk før sommerferie hadde jeg vært kjempe glad men tviler på det, får heller prøve å nyte sommeren mens den er her og prøve på nytt i august :)

Ser ut som det ble kjemisk her :(
Tok en test på fredag, før vi dro ut på helgetur i skogen.
Kom hjem i dag, gikk rett inn på badet, og tok en test. Den var nesten lik den på fredag :( Bare en smule mørkere kanskje.
Alt for svak for å være 13 dpo/11 dager siden innstett av todagers embryo. Har googlet masse og sammenlignet med andre.

Ser ut som det ble kjemisk her :(
Tok en test på fredag, før vi dro ut på helgetur i skogen.
Kom hjem i dag, gikk rett inn på badet, og tok en test. Den var nesten lik den på fredag :( Bare en smule mørkere kanskje.
Alt for svak for å være 13 dpo/11 dager siden innstett av todagers embryo. Har googlet masse og sammenlignet med andre.
Så trist wannabemama :Heartred Håper det bare er at du har sen hcg utvikling, men skjønner godt at du tenker kjemisk.
Hva tenker dere videre om så?

Så trist wannabemama :Heartred Håper det bare er at du har sen hcg utvikling, men skjønner godt at du tenker kjemisk.
Hva tenker dere videre om så?

Jeg håper det er sen HCG utvikling :Heartred men jeg forbereder meg på det verste.

Hvis det er kjemisk, må jeg i gang med forsøk to asap. Har ingenting på frys :(

Last edited:
Nei, mannen har gjemt testene etter jeg ba han om det!:hilarious: Vil vente til ikm på fredag/ lørdag!:angelic:

Jeg glemte forresten å skrive at vi fikk enda to blastoer på frys!! :woot: Så nå ligger det 4 i fryseren der! :dummy1::dummy: Håper jo såklart det vi har satt inn blir bebis, men deilig med noen ekstrasjanser :rolleyes:

Oj, så bra, TP! Fire på frys er helt fantastisk! Krysser likevel alle fingre for at dere ikke trenger de :Heartred

HCG nivået var på 19 i dag, og Riksen har grense på 20 før de kan si man er gravid :dead:
De gir det noen dager til, så må jeg ta en ny blodprøve i enden av uken, for å se om det er en økning/nedgang i HCG.

Ingen blødninger hittil.

Noen som har erfart veldig lav HCG nivå som tok seg opp igjen?

Denne usikkerheten og ventetiden er fæl :hungover:

HCG nivået var på 19 i dag, og Riksen har grense på 20 før de kan si man er gravid :dead:
De gir det noen dager til, så må jeg ta en ny blodprøve i enden av uken, for å se om det er en økning/nedgang i HCG.

Ingen blødninger hittil.

Dessverre ingen erfaring med det, men jeg krysser fingrene for deg :love2

Ingen blødninger hittil.

Sniker litt fra Juni-gruppa.
Forrige forsøk jeg hadde i februar så hadde jeg hcg på 16 på testdagen. Var tilbake på riksen 2 dager senere å tok en ny blodprøve hvor hcg da hadde steget til 46. 4 eller 5 dager senere var hcg nede på 8. blødning kom først noen dager etter jeg stoppet på lutinus og progynova. Håper det går bedre for deg. Ville bare dele selvom det ikke var noe solskinnshistorie. Men hørt om de som har treg hcg som har fått friske barn. Så det finnes håp:love7
Ps. Nytt forsøk nå, og det ser lovende ut for min del:joyful:

Ingen blødninger hittil.

Kanskje ingen gladnyhet, men da jeg fikk påvist kjemisk nå så ville klinikken at jeg skulle ta en blodprøve til siden verdien min var veldig lav. Hcg var 25 på testdato, men burde vært på rundt 100 i følge klinikken. Jeg lurte på om jeg kunne slutte på progesteron siden jeg hadde blødd en del og jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Da fortalte de at de hadde hatt tilfeller hvor det hadde gått bra med svært lav hcg så de ønsket at jeg skulle fortsette på medisin frem til blodprøve nr to. Så det kan være håp selv om sjansen kanskje er liten!

Sniker litt fra Juni-gruppa.
Forrige forsøk jeg hadde i februar så hadde jeg hcg på 16 på testdagen. Var tilbake på riksen 2 dager senere å tok en ny blodprøve hvor hcg da hadde steget til 46. 4 eller 5 dager senere var hcg nede på 8. blødning kom først noen dager etter jeg stoppet på lutinus og progynova. Håper det går bedre for deg. Ville bare dele selvom det ikke var noe solskinnshistorie. Men hørt om de som har treg hcg som har fått friske barn. Så det finnes håp:love7
Ps. Nytt forsøk nå, og det ser lovende ut for min del:joyful:

Takk for at du deler din erfaring :)

Godt å høre at inneværende forsøket går bra for deg! :love017

Kanskje ingen gladnyhet, men da jeg fikk påvist kjemisk nå så ville klinikken at jeg skulle ta en blodprøve til siden verdien min var veldig lav. Hcg var 25 på testdato, men burde vært på rundt 100 i følge klinikken. Jeg lurte på om jeg kunne slutte på progesteron siden jeg hadde blødd en del og jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Da fortalte de at de hadde hatt tilfeller hvor det hadde gått bra med svært lav hcg så de ønsket at jeg skulle fortsette på medisin frem til blodprøve nr to. Så det kan være håp selv om sjansen kanskje er liten!

Veldig interessant! Takk for at du deler. Synd at det ikke gikk veien for deg akkurat da :Heartred
Og jeg har forstått at det er en veldig liten sjanse for at det kan gå.

Skulle ønske jeg kunne spole frem tiden, til fredag klokken 14 og bare få svaret :banghead:

Veldig interessant! Takk for at du deler. Synd at det ikke gikk veien for deg akkurat da :Heartred
Og jeg har forstått at det er en veldig liten sjanse for at det kan gå.

Skulle ønske jeg kunne spole frem tiden, til fredag klokken 14 og bare få svaret :banghead:

Ja, det skjønner jeg. Det blir lange dager frem mot helgen. Det skal uansett bli godt å få et svar, og vi må jo bare krysse fingrene og håpe på at det går veien! :Heartred

Jeg begynte å blø så tidlig, kun 4 dager etter innsett, så jeg rakk egentlig ikke å vente så lenge. Var helt sikker på at det ikke hadde gått fra det sekundet jeg begynte å blø og ble mildt sagt svært overrasket da testen viste kjemisk. Det var jo på ingen måte en gladnyhet, men jeg ble likevel litt glad. Tenker at det tross alt er bedre at det festet seg kort, enn at det ikke festet seg i det hele tatt.

Nå syns jeg ventetiden frem mot neste forsøk er helt forferdelig lang. Slutten av august! Føles som en annen tidsalder :hilarious:

Takk for det! :Heartred

Veldig sant det du sier, det er bedre at det festet seg kort enn ikke i det hele tatt! Jo nærmere målstreken dess bedre, for da kan man kanskje utelukke noe, og se nærmere på noe annet.

August er en evighet til, føler med deg. Jeg ser at det kan bli forsøk 2 i september for min del. OM jeg er heldig og de får skviset meg inn. Hvordan skal jeg holde ut?:schoked025

Noen av dere som fikk mensen tidligere enn forventet..?

Jeg blør litt nå, lyserosa. Er 12 dpo, forventet mens på lørdag!:shifty: Ikke testet ennå, mannen har gjemt testene og er på jobb, men jeg leter og leter!! :banghead::hilarious:

Noen av dere som fikk mensen tidligere enn forventet..?

Jeg blør litt nå, lyserosa. Er 12 dpo, forventet mens på lørdag!:shifty: Ikke testet ennå, mannen har gjemt testene og er på jobb, men jeg leter og leter!! :banghead::hilarious:
Jeg fikk den to dager før planlagt, hadde negativ test ..
håper det bare er en uskyldig liten blødning for din del (og at du får leita frem en test)

Jeg kan settes på "Ikke gravid" :(
Fikk ta blodprøven i dag. Det var for liten stigning i HCG, så det er en kjemisk graviditet.

Back
Topp