Høres ut som en fornuftig strategi… høres skikkelig tøft ut for dem som går med 30-40 voksende egg
klinikkene pleier å gjenta «kvalitet over kvantitet» igjen og igjen og igjen så jeg har troa på dine egg, det at de er færre bør ikke ha noe å si!!!!! Gir liksom mening også, kroppen har begrenset med næring så det virker logisk at få egg kan bli bedre egg.
Eneste gang jeg har hørt noe annet var når jeg snakket med lab på telefon etter vårt siste forsøk. Da sa hun «dette får vi til, vi må bare prøve igjen for å få med flere egg + sperm». Håper hun hadde rett
Vet ikke om jeg har andre faktorer for overstimulering, spurte om PCOS under utredning og fikk svaret nei, vet ikke hva de tenker nå. Så noen skrev at det å være slank var risikofaktor, det er jeg, men hadde ikke hørt om det før
Kos deg ute
Tror det å være i bevegelse med frisk luft og sol er det beste man kan gjøre! Det å bli sittende lenge er det verste for god sirkulasjon, kjedelig når man må jobbe på datamaskin
Ikke rart du føler ting, 6 voksende egg er fortsatt en god antall ganger mer enn det normale! Er forferdelig oppblåst selv, er blitt avhengig av sitronvann
det faktisk hjelper