Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@-TP- hvordan var det nå igjen? Insett i morgen? Lykke til
Haha nei ikke kjipt i det hele tatt. Bare spennende! Hold oss oppdatert i morgen daHaha, litt kjipt for deg å måtte sitte og vente på meg!! Ja, innsett i morgen!! Har ikke hørt noe ennå iallefall, så da er det overlevende så langt!
Takk
Haha nei ikke kjipt i det hele tatt. Bare spennende! Hold oss oppdatert i morgen da
Haha, litt kjipt for deg å måtte sitte og vente på meg!! Ja, innsett i morgen!! Har ikke hørt noe ennå iallefall, så da er det overlevende så langt!
Takk
Lykke tilDet skal jeg!
Det skal jeg!
Det blir det ikke nytt forsøk på meg før etter sommeren. Med ferieavvikling på klinikken og min syklus ser det ut til at det fort kan bli september før neste forsøk. Jeg krysser fingrene for at mensen blir litt forsinket både i juni og juli. Da kan jeg få et forsøk tidlig i august i stedet
Ønsker ellers alle en fin sommer! Tror vi alle har godt av litt sol og varme nå
håper veldig veldig mye at syklusene i sommer blir lenge da!!! Dette opplevde jeg de to (faktisk tre) syklusene etter stimulering. Så det må være fullt mulig
NÅ er jeg endelig ruger på en fin blasto! Det er helt blastastisk, som mannen min sa...
Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!
Jeg er såå lettet og glad! "BARE" 16 dager til testdato..
Ååååå herlig med gode nyheter!!!!!!!!!!!! Det er jo kjempefint med minst to på frys, gratulerer så mye!!!!
Også LOL @ mannen din han øver på pappahumor allerede
Så fantastisk! Håper dere slipper å bruke de på frysNÅ er jeg endelig ruger på en fin blasto! Det er helt blastastisk, som mannen min sa...
Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!
NÅ er jeg endelig ruger på en fin blasto! Det er helt blastastisk, som mannen min sa...
De gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke testet før dagen etter ikm, så har ikke noe solskinnshistorier. Men håper for deg gullfiskHadde innsett den 27 mai med et blastocyst, men hittill er det bare blenda tester
Noen med positive historier/erfaringer jeg kan lene meg på så jeg ikke mister helt motet
Er jeg tidlig ute eller burde jeg hatt positiv test nå?
Noen av våre rugere som har begynt å teste? Er jo sååååå spent på deres vegne!
Nei, mannen har gjemt testene etter jeg ba han om det! Vil vente til ikm på fredag/ lørdag!
Jeg glemte forresten å skrive at vi fikk enda to blastoer på frys!! Så nå ligger det 4 i fryseren der! Håper jo såklart det vi har satt inn blir bebis, men deilig med noen ekstrasjanser