Ja 9 på frys, kan nesten ikke tro detFikk du 9 på frys? Det er jo helt fantastisk! En ønskedrøm for de fleste av oss her inne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 9 på frys, kan nesten ikke tro detFikk du 9 på frys? Det er jo helt fantastisk! En ønskedrøm for de fleste av oss her inne!
Da er jeg ruger av en blastocyst!
Tok ut 13 egg på lørdag, 11 ble befruktet og 9 (kanskje10) klarte seg til dag 5 Føler jeg svever på en sky
WOW, så fantastiskDa er jeg ruger av en blastocyst!
Tok ut 13 egg på lørdag, 11 ble befruktet og 9 (kanskje10) klarte seg til dag 5 Føler jeg svever på en sky
Å nei, Sweetipai! Det var leit å høre Uflaksen i denne gruppa må da snart være oppbrukt!
Jeg ble også veldig skuffet over å ikke få på frys. Jeg fikk beskjed om det ved innsett og var egentlig bare overlykkelig over å få innsett av 5-dagers så jeg reflekterte ikke så mye over det da . Nå i etterkant tenker jeg at det på en måte var en bekreftelse på at eggene mine rett og slett ikke er gode nok. Det gjør neste forsøk skremmende, men det er dessverre noe vi må gjennom igjen.
Håper du også får en fin sommer, og kanskje vi havner i samme gruppe igjen til sensommeren?
Så utrolig braDa er jeg ruger av en blastocyst!
Fikk du ut 8 egg med amh på 3? Det er jo kjempebra. Jeg fikk ut 8 egg med en amh på 7,9.Der var det som skremte meg mest, hvis ingen av de 8 befruktede klarte seg hva er min sjans videre?!
Leste litt på Hausken og så at et av de kravene de har for å få pakke på 3 forsøk er at man han AMH over 5. Min er på 3. Betyr det at det er veldig lav sjans for å lykkes? Jeg skal ikke gi meg ihvertfall, men jeg tenkter at jeg må være ganske realistisk fremover og at hvis jeg blir gravid er det et mirakel.
Jeg må bare få ut litt frustrasjon. Jeg ba om henvisning til offentlig fra Medicus for 2 mnd siden, sånn at vi kunne stå på venteliste mens vi tok et forsøk eller to privat. I dag måtte jeg purre på de fordi de aldri ringte meg etter blodprøve nr. 2, og da sa de at henvisningen ikke var sendt De beklaget seg selvfølgelig, men vi kunne ha stått på den ventelista i TO måneder nå...
Alt over 5 regnes vel som positiv test, men Medicus sa til meg at hgc burde være på minimum 75 på første blodprøve. Jeg hadde 27 på første blodprøve og da ville de at jeg skulle ta en til to dager etter første. Hadde 33 på prøve 2, så det var altså en kjemisk. Sikkert det samme du har hatt!Oj! Svaret fra blodprøven i dag viste hcg på 25! Regnes ikke det som positiv test? Jeg skjønner at det er for lavt til å være en god nyhet for det er 10 dager siden jeg satt inn ett 5-dagers, men jeg skjønner ikke helt hvor dette tallet kommer fra! Betyr det at det kanskje festet seg for en kort stund likevel?
Jeg hadde håpet at blodprøven skulle gi en definitiv avslutning på forsøket, men nå må jeg vel kanskje inn til ny blodprøve etter helgen uansett? Snakker med klinikken i morgen så får vi se!
Alt over 5 regnes vel som positiv test, men Medicus sa til meg at hgc burde være på minimum 75 på første blodprøve. Jeg hadde 27 på første blodprøve og da ville de at jeg skulle ta en til to dager etter første. Hadde 33 på prøve 2, så det var altså en kjemisk. Sikkert det samme du har hatt!
Oppdatering fra meg :
CD10, og var på UL-kontroll i dag! Resultater:
Slimhinne: 8,2 mm
Follikelstørrelser på høyre eggstokk: 17, 15, 15, 15, 14, 14, 13, 12, 11, 10, 8
Follikelstørrelser på venstre eggstokk: 20, 19, 14, 13, 11, 8 og 7 + noen bittesmå
Fant litt væske i buken, så håper jeg ikke blir overstimulert! Siste menopur 150ie settes nå, Ovitrelle i morgen kveld!
Uttak på fredag! Grugleder meg! Gikk veldig fint forrige gang, men nå er det nytt sted med nye mennesker og nye rutiner, så det er jo litt nervepirrende!
Ja, det stemmer. Legen var overasket selv.Fikk du ut 8 egg med amh på 3? Det er jo kjempebra. Jeg fikk ut 8 egg med en amh på 7,9.
Om du får ut så mange egg så kan du kanskje få igjennom en 3 pakk?
Kvaliteten på eggene er jo noe annet, så vet ikke om de tar det med i regnestykket?
Ja oi se der ja. Kan jo hende det har festet seg for en liten stund. Blir nok sikkert ny blodprøve ja.Oj! Svaret fra blodprøven i dag viste hcg på 25! Regnes ikke det som positiv test? Jeg skjønner at det er for lavt til å være en god nyhet for det er 10 dager siden jeg satt inn ett 5-dagers, men jeg skjønner ikke helt hvor dette tallet kommer fra! Betyr det at det kanskje festet seg for en kort stund likevel?
Jeg hadde håpet at blodprøven skulle gi en definitiv avslutning på forsøket, men nå må jeg vel kanskje inn til ny blodprøve etter helgen uansett? Snakker med klinikken i morgen så får vi se!
Heiaheia slimhinna og de seks foliklenePå kontroll i dag.
6 up and coming på 10 mm på den ene siden, men litt for tynn slimhinne, så fortsetter stimulering frem til ny kontroll på mandag!
Maassse smått på den andre som de er redd for skal begynne å vokse, så fortsetter med samme dose som før da de er redde for overstimulering.
Håper håper de seks små vokser seg store og fine og at slimhinnen vokser litt i helga nå!!
Lykke til alle!
På kontroll i dag.
6 up and coming på 10 mm på den ene siden, men litt for tynn slimhinne, så fortsetter stimulering frem til ny kontroll på mandag!
Maassse smått på den andre som de er redd for skal begynne å vokse, så fortsetter med samme dose som før da de er redde for overstimulering.
Håper håper de seks små vokser seg store og fine og at slimhinnen vokser litt i helga nå!!
Lykke til alle!
Så bra at du fikk en god opplevelse Krysser fingrene for at du slipper overstimulering og totalfrys!Da har jeg vært til kontroll CD8, lege trodde hun talte 18 eggposer (6 høyre side, 12 venstre side). Størrelsene så ut til å variere fra 10 - 16 mm. Slimhinnen så allerede fin ut men dessverre sa legen at jeg måtte forberede meg for at det kan bli totalfrys, men det får vi se ved neste kontroll da hun ikke var helt sikker på at hun ikke hadde dobbeltalt
Takknemlig for en god opplevelse, var ikke alltid slik sist gang hyggelig lege som skapte positiv stemning, det hjalp meg til å fokusere på det positive også. Sist forsøk var størrelsene fra 11 - 22 mm ved første kontroll, denne gangen ser forholdsvis bedre ut. Forteller meg selv at de små har god tid til å bli større, og det er mindre sannsynlig at de store blir overmodne
Ny kontroll på tirsdag, uttak forventes sent neste uke