TanteSofie
Andre møte med forumet
Spraydag 27 og sprøytedag 5
Bivirkningene av sprayen er nesten borte, så legen hadde rett der. Så herlig å slippe den forferdelige hodepinen, og nettene er bedre ettersom hetetoktene har sluppet taket
Kroppen føles topp om dagen!
Eneste jeg kjenner er en slags «boble følelse» i magen, men dette tar jeg som et godt tegn. Et tegn på at noe skjer nedi der
Nå skal jeg stikke i to dager til med 150ie Gonal F, og så er det blodprøve og ul igjen på torsdag. Blir spennende å høre om de ser at positive ting har skjedd nedi der.
Krysser fingrene for at jeg responderer bra på Gonal. Aldri brukt denne før. Sist brukte jeg en sprøyte som heter Rekovelle, en svindyr (!) en!! Så i grunnen glad for at det ikke er den denne gangen. Tror ikke offentlig bruker denne sprøyta??
Uansett tror jeg, og håper jeg at det blir egguttak neste uke.
Å herregud, så spent jeg er!!
Hadde takk og lov et helt smertefritt uttak sist, så gruer meg ikke til dette igjen. Det er en deilig følelse.Man får ta det som det kommer
Nå er ennå en langhelg over, og det er tilbake på jobb i morgen. Dagene har i grunn bare flydd forbi, siden start av sprayen
Håper dere alle har hatt en fin pinse
Masse masse lykke til! Så spennende tid! Deilig at formen er bedre. Jeg har kun hatt kort protokoll, og utifra det jeg leser av symptomer på lang så tar jeg av meg hatten for dere som går gjennom det!