Mai 2021

Oppdatering fra sykehuset kom akkurat, Utav 13 egg ble 11 befrukta :woot:
Jeg er så glad og føler meg endelig litt håpefull :shy:

Det har gått 4 dager siden innsett av et 5-dagers, og det klør i fingrene etter å teste. Når startet dere å teste eller ventet dere til testdag? Jakter etter symptomer... :wacky: Er det vanlig å kjenne noe på dette stadiet?

Det var gode nyheter @Gullfisk91:happy:

Det har gått 4 dager siden innsett av et 5-dagers, og det klør i fingrene etter å teste. Når startet dere å teste eller ventet dere til testdag? Jakter etter symptomer... :wacky: Er det vanlig å kjenne noe på dette stadiet?

Det var gode nyheter @Gullfisk91:happy:
Du kan jo bare teste, men i du har tatt ovitrelle så kan jo den henge igjen enda. Jeg tok en test dagen etter innsett for å sjekke og da var ovitrelle borte til meg. Deretter testet jeg 11 dpo tror jeg og dagen etter ikm.
Jeg har vært gravid 3 ganger og har ikke hatt noen symptomer noen gang, så det er like vanlig det som å ha symptomer.

Nå har jeg jo ikke kommet så langt som til innsett enda, men ser at på papiret så står det at graviditetstest skal taes 16 dager etter innsett (skal forhåpentlig) sette inn 5 dagers, men altså da blir det jo 21 dpo, er ikke det himla seint? :confused:

Nå har jeg jo ikke kommet så langt som til innsett enda, men ser at på papiret så står det at graviditetstest skal taes 16 dager etter innsett (skal forhåpentlig) sette inn 5 dagers, men altså da blir det jo 21 dpo, er ikke det himla seint? :confused:
De vil utelukke kjemisk :)

Det hørtes voldsomt ut. På Riksen opererer de med 14 dager etter uttak, tror jeg, men det havner alltid på en lørdag for min del, så da blir det 16 dpo (17 dpo denne gangen pga pinse). Du er sikker på at det står 16 dager etter innsett og ikke uttak, altså? :hungry: Det vil jo ikke endre resultatet, men veldig kjipt hvis de ber deg fortsette på medisiner så lenge hvis du ikke er gravid :confused: Og ikke minst frustrerende å ikke kunne sette opp ny avtale. Men nå får vi håpe du ikke trenger det, da :happy:

UNN Tromsø har 3 uker etter insett.
Medicus Trondheim dagen etter forventet ikm.
Er nok forskjell fra klinikk til klinikk. Men om du tester selv dagen etter ikm så vil du nok få et svar.

Det hørtes voldsomt ut. På Riksen opererer de med 14 dager etter uttak, tror jeg, men det havner alltid på en lørdag for min del, så da blir det 16 dpo (17 dpo denne gangen pga pinse). Du er sikker på at det står 16 dager etter innsett og ikke uttak, altså? :hungry: Det vil jo ikke endre resultatet, men veldig kjipt hvis de ber deg fortsette på medisiner så lenge hvis du ikke er gravid :confused: Og ikke minst frustrerende å ikke kunne sette opp ny avtale. Men nå får vi håpe du ikke trenger det, da :happy:
Ja stod etter innsett og syns jo det var veldig lenge å vente :nailbiting: så spørs om jeg ikke tester ved ikm i tillegg, og sikkert 50 andre ganger å:shy::hilarious:

Da har jeg begynt å blø, så jeg kan settes på ikke gravid. Håper på å se noen positive tester her inne snart :happy:

Kun 5 egg ut, til tross for AMH litt over 60.
Hadde veldig mange eggposer. De fleste var tydeligvis tomme. Så rart. Noen som har vært borti noe lignende?

Altså!?:Heartred:love017
20210524_120102.jpg

Jeg er 13 dpo i dag og har testet negativt i dag, i tillegg negative tester 8 dpo og 10 dpo. Jeg regner dette forsøket som negativt og har mest lyst til å slutte med progesteron-tablettene. Blodprøven er først om 1 uke. Dere som har gjort dette før, fortsetter dere på tablettene helt til mens eller blodprøve?

Hadde to som skulle dyrkes til dag 5. De skulle sende brev (i 2021 ?!? o_O) om det ble noen på frys, og det brevet har jeg enda ikke mottatt. Så jeg er jo veldig spent på hva som skjer videre. Blir det fryseforsøk eller må jeg i gang med uttak igjen. Derfor har jeg lyst at mensen skal komme, for da tenker jeg å ringe og snakke om planen videre :)

Sender masse lykkeønskninger til dere alle :joyful: Gratulerer Piikachuu med positiv test :woot:

Back
Topp