Oppdatering fra sykehuset kom akkurat, Utav 13 egg ble 11 befrukta
Jeg er så glad og føler meg endelig litt håpefull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Blir det innsett på dag 5?Oppdatering fra sykehuset kom akkurat, Utav 13 egg ble 11 befrukta
Du kan jo bare teste, men i du har tatt ovitrelle så kan jo den henge igjen enda. Jeg tok en test dagen etter innsett for å sjekke og da var ovitrelle borte til meg. Deretter testet jeg 11 dpo tror jeg og dagen etter ikm.Det har gått 4 dager siden innsett av et 5-dagers, og det klør i fingrene etter å teste. Når startet dere å teste eller ventet dere til testdag? Jakter etter symptomer... Er det vanlig å kjenne noe på dette stadiet?
Det var gode nyheter @Gullfisk91
Det blir detSå deilig! Blir det innsett på dag 5?
Er det sant?! Så bra!Oppdatering fra sykehuset kom akkurat, Utav 13 egg ble 11 befrukta
De vil utelukke kjemiskNå har jeg jo ikke kommet så langt som til innsett enda, men ser at på papiret så står det at graviditetstest skal taes 16 dager etter innsett (skal forhåpentlig) sette inn 5 dagers, men altså da blir det jo 21 dpo, er ikke det himla seint?
Åja okei, takk for svarDe vil utelukke kjemisk
Altsåååå, har alltid testet selv først hjemmeÅja okei, takk for svar
Spørs om jeg klarer å vente så lenge da ..
Nå har jeg jo ikke kommet så langt som til innsett enda, men ser at på papiret så står det at graviditetstest skal taes 16 dager etter innsett (skal forhåpentlig) sette inn 5 dagers, men altså da blir det jo 21 dpo, er ikke det himla seint?
UNN Tromsø har 3 uker etter insett.Nå har jeg jo ikke kommet så langt som til innsett enda, men ser at på papiret så står det at graviditetstest skal taes 16 dager etter innsett (skal forhåpentlig) sette inn 5 dagers, men altså da blir det jo 21 dpo, er ikke det himla seint?
Ja stod etter innsett og syns jo det var veldig lenge å vente så spørs om jeg ikke tester ved ikm i tillegg, og sikkert 50 andre ganger åDet hørtes voldsomt ut. På Riksen opererer de med 14 dager etter uttak, tror jeg, men det havner alltid på en lørdag for min del, så da blir det 16 dpo (17 dpo denne gangen pga pinse). Du er sikker på at det står 16 dager etter innsett og ikke uttak, altså? Det vil jo ikke endre resultatet, men veldig kjipt hvis de ber deg fortsette på medisiner så lenge hvis du ikke er gravid Og ikke minst frustrerende å ikke kunne sette opp ny avtale. Men nå får vi håpe du ikke trenger det, da
Hvisker forsiktig gratuleeeeeerer
Kan jo ikke forstå annet enn at dette går rette veien! Gratulerer!