Mai 2021

Tusen takk :Heartred De 4 siste klarte seg ikke desverre, men det kjennes helt greit. Jeg har aldri hatt noe hell med frys, og er fornøyd med at vi fikk en blasto satt inn i dag.
Så herlig å ha kommet så langt som å være ruger :love7 krysser fingrene for deg :Heartred

Ohss her.. Igjen :shifty: En del væske i buken, men følges nøye opp på sykehuset :happy: Sykemeldt en stund, drikker farris og slapper av. Dritkjedelig:hungover:

Huff, har du mye smerter/kvalme? God bedring :Heartred

Jeg ruger på en perfekt 8-delt liten Firk :love7 Veldig hyggelig lege og embryolog (det tilhører dessverre sjeldenhetene)! Mannen min fikk til og med være med inn, fordi han jobber på Riksen og er fullvaksinert :love2

:smiley-chores020Åå! Må si det begynner å bli spennende her inne på gruppa, når flere allerede er blitt rugere. Krysser fingrene for dere alle her inne:Heartred

I dag var dagen jeg måtte dra hjem fra jobb. Migrene og generelt veldig uggen. Jeg sover omtrent ingenting om nettene, da jeg våkner av hetetokter gjennom hele natta. På dagen fryser jeg innmari. Hadde håpet å slippe unna å bli sykemeldt, for jeg fungerer bedre når jeg har noe å henge fingrene i. Gikk hele forrige IVF uten sykemelding, men da hadde jeg jo kort protokoll.
Uff...tror jeg tar ut en egenmelding i morra. Rett og slett for å prøve å få pustet litt. Pleier omtrent aldri å være borte fra jobb. Men kroppen sier faktisk litt stopp nå...og enda er det en uke til igjen på spray før kontroll.
Nå skal jeg krølle meg sammen under pleddet, sammen med pus, med god samvittighet (har veldig lett for å få dårlig samvittighet av å dra hjem fra, og være borte fra jobb), men nå kjenner jeg at jeg må prøve å bare tenke på meg selv:smiley-ashamed005

:smiley-chores020Åå! Må si det begynner å bli spennende her inne på gruppa, når flere allerede er blitt rugere. Krysser fingrene for dere alle her inne:Heartred

I dag var dagen jeg måtte dra hjem fra jobb. Migrene og generelt veldig uggen. Jeg sover omtrent ingenting om nettene, da jeg våkner av hetetokter gjennom hele natta. På dagen fryser jeg innmari. Hadde håpet å slippe unna å bli sykemeldt, for jeg fungerer bedre når jeg har noe å henge fingrene i. Gikk hele forrige IVF uten sykemelding, men da hadde jeg jo kort protokoll.
Uff...tror jeg tar ut en egenmelding i morra. Rett og slett for å prøve å få pustet litt. Pleier omtrent aldri å være borte fra jobb. Men kroppen sier faktisk litt stopp nå...og enda er det en uke til igjen på spray før kontroll.
Nå skal jeg krølle meg sammen under pleddet, sammen med pus, med god samvittighet (har veldig lett for å få dårlig samvittighet av å dra hjem fra, og være borte fra jobb), men nå kjenner jeg at jeg må prøve å bare tenke på meg selv:smiley-ashamed005
Men i ALLE dager skjedde først på denne posten??! :hilarious::hilarious::hilarious:

Det er viktig å ta vare på seg selv i denne prosessen! :Heartred Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du tenker på deg selv, kos deg med pledd og pus!

Det er viktig å ta vare på seg selv i denne prosessen! :Heartred Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du tenker på deg selv, kos deg med pledd og pus!
Takk for hyggelig tilbakemelding:Heartred Skal prøve å legge vekk den dårlige samvittigheten. Ikke alltid like lett. Men skal jeg klare å holde ut med jobb fremover i denne prosessen, så ser jeg det som en nødvendighet å ta en liten timeout akkurat nå. Pus og pledd skal koses!! :Heartred

Ååå, det er så spennende å følge med dere! :D
Jeg heier masse på dere!
Krysser fingrene for at Primoluten virker som den skal, og at jeg kan starte på sprøyter til uka!
SÅ rart å tenke på at det snart kanskje er min tur også! Shit pommes frittes og fingers crossed.
Fortsett å oppdatere her, det er så spennende å følge med dere :happy::happy:

Er det forresten noen som har erfaring med Primolut?
Jeg har tatt Provera tidligere for å få bortfallsblødning, da har "mensen" kommet to dager etter pilleslutt.
Sykehuset sier det tar fire dager med Primolut, pakningsvedlegget sier 2-4, men er nysgjerrig på å vite om det er noen som har erfaring med disse?:pompus: Vet det er individuelt altså, men bare spent på å høre.
Er så spent at jeg nesten ikke holder ut, haha

Ovitrelle vil tydeligvis ikke forlate kroppen min.. 10 (eller blir vel 9 og en halv) dag siden jeg satte den og fortsatt ganske tydelig Ovitrelle-strek hos meg! Hadde håpet på blenda test i dag, så jeg kunne vente et par dager med å teste igjen, men nå må jeg jo bare fortsette :hilarious:

Edit: Jeg må tørke støv oppå vaskemaskinen min, sorry folkens :smiley-ashamed005
Merkelig hvor mye forskjell det skal være altså. Jeg testet i morrest (7 dager etter ovitrelle) og mine var blendahvite

Jeg ruger på en perfekt 8-delt liten Firk :love7 Veldig hyggelig lege og embryolog (det tilhører dessverre sjeldenhetene)! Mannen min fikk til og med være med inn, fordi han jobber på Riksen og er fullvaksinert :love2
Så fantastisk :Heartred

Merkelig hvor mye forskjell det skal være altså. Jeg testet i morrest (7 dager etter ovitrelle) og mine var blendahvite
Merkelig altså :bored: Får bare se om strekene blir sterkere eller svakere fremover. Når planlegger du å teste?

Merkelig altså :bored: Får bare se om strekene blir sterkere eller svakere fremover. Når planlegger du å teste?
Ja nå vet jeg jo ikke, hadde jo store planer om å teste ut ovitrelle for første gang. Mulig jeg venter til blodprøven den 20.

Ja nå vet jeg jo ikke, hadde jo store planer om å teste ut ovitrelle for første gang. Mulig jeg venter til blodprøven den 20.
Please gi meg litt av den tålmodigheten din :hilarious:

Så leit å høre at formen er dårlig. Men SÅ enig i vurderingen din: ta deg en egenmelding og også sykemelding etterhvert om du føler du trenger det. Det er heftige greier dette vi er gjennom og om du trenger en liten timeout fra jobb så gjør det :happy:

Håper det blir bedre for det etterhvert når du begynner på sprøyter:smiley-angelic001

Please gi meg litt av den tålmodigheten din :hilarious:
Tror det er fordi de 3 gangene jeg har vært gravid så har jeg testet dagen etter ikm, og de gangene jeg har testet tidlig så har jeg ikke vært gravid :wtf:
Mer overtro enn tålmodighet tror jeg :rolleyes:
Men nå har jeg jo også masse tester liggende så skal jo ikke se bort ifra at jeg ryker på en test I et svakt øyeblikk

Back
Topp