Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk! Krysser fingrene for deg!11 av 23 egg (det viste seg å være 23, ikke 24) er befruktet Planlagt innsett på dag 5 (torsdag), med mindre mange faller fra. Fortsatt ingen tegn på overstimulering! Hurra!
Gratulere som ruger og så flott med 4 på frys også!Ruger endelig på en fin blasto
Pleier å slite litt med å få på plass det kateteret på innsett, og i dag var det virkelig grusomt. De strevde virkelig og denne livmortappen fikk gjennomgå
Fikk 4 stk på frys, så er veldig fornøyd.
Blodprøve 18.Gratulere som ruger og så flott med 4 på frys også!
Når har du fått testdato?
Da har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Gratulerer Da har vi samme testdato! Kommer du til å vente eller teste litt før?Ruger endelig på en fin blasto
Pleier å slite litt med å få på plass det kateteret på innsett, og i dag var det virkelig grusomt. De strevde virkelig og denne livmortappen fikk gjennomgå
Fikk 4 stk på frys, så er veldig fornøyd.
Krysser fingrene for at noen av de andre kommer seg! Uansett føles det jo trygt å ha en som ser veldig fin ut. Hvordan er formen din?Da har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Har ennå litt vondt på venstre side, men er betydelig bedre. Satser på at det bare er smerter etter uttaket og ikke overstimuleringKrysser fingrene for at noen av de andre kommer seg! Uansett føles det jo trygt å ha en som ser veldig fin ut. Hvordan er formen din?
Så bra! Da lover det jo godt for innsett i morgenHar ennå litt vondt på venstre side, men er betydelig bedre. Satser på at det bare er smerter etter uttaket og ikke overstimulering
Ellers er jo alt tipp topp!
Så gøy!Gratulerer Da har vi samme testdato! Kommer du til å vente eller teste litt før?
Skal prøve å holde meg så lenge som mulig, men kommer nok til å teste før den 18. Har en plan om å teste lørdag eller søndag, så får vi se om jeg klarer å venteSå gøy!
Har vanligvis ikke noe problem med å vente med testinga, men ønsker ikke at telefonen med svaret kommer som en overraskelse når jeg er på jobb f.eks. Kommer nok til å teste hjemme, men tror jeg skal vente en stund Hva med deg?
Da har jeg vært på ul igjen, 30 eggposer og stor fare for overstimulering. Kjenner jeg har mye smerter i magen egguthenting på mandag med totalfrys.. så blir ikke innsett før i juni på meg
11 av 23 egg (det viste seg å være 23, ikke 24) er befruktet Planlagt innsett på dag 5 (torsdag), med mindre mange faller fra. Fortsatt ingen tegn på overstimulering! Hurra!
Lykke til med uttak i morgenDa har jeg vært på ul igjen, 30 eggposer og stor fare for overstimulering. Kjenner jeg har mye smerter i magen egguthenting på mandag med totalfrys.. så blir ikke innsett før i juni på meg
Da har jeg fått tlf fra klinikken. Har 1 embryo som er i tidlig blastostadiet som de har trua på for innsett i morgen. De 4 andre har stoppet litt opp, men de skal se det an til i morgen.
Masse lykke til med uttak i morgen
Lykke til med uttak i morgen