Tusen takk!NyPrøver, lykke til på ultralyd i dag!
Litjmora, lykke til med uttaket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!NyPrøver, lykke til på ultralyd i dag!
Litjmora, lykke til med uttaket!
Tusen takk!Masse lykke til i dag!!![]()
Gratulerer8 av 13 egg er befrukta, og innsett blir på Søndag. For en lettelse! Mye bedre resultat enn sist![]()
Så flott!Fantastisk. Grattis8 av 13 egg er befrukta, og innsett blir på Søndag. For en lettelse! Mye bedre resultat enn sist![]()

Spennende!Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen![]()
Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen![]()
Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen![]()

Flott med 8 eggHer var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen![]()
...Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min![]()
Det var veldig smertefullt som vanligSpennende!Hvordan gikk uttaket?

VelkommenHeisann! - 31 - Barn#1 - Offentlig - IVF #1 - Primolut/Menopur/Fyremadel/Cyclogest - start primolut uke 18, planlagt uttak uke 22
Jeg ønsker i første omgang ikke oppgi klinikk, håper det går greitKanskje ved senere forsøkt osv, men føles så gjenkjennbart. Er bittelitt kontrollfreak
![]()

Takk LysiGratulerer! Det er jo bra, det. Tross de tomme eggposene.
Håper at befruktningen og utviklingen går som de skal.
Var det Finn som gjennomførte uttaket? Og Omar embryolog? Gikk det bra?
Lurer alltid på hvordan hadde det vært om jeg var hos dem. Hvem vet, kanskje skal jeg til dem på et senere tidspunkt likevel?
Er fornøyd med 8 egg ja! Ja vi er fornøyde med 8 egg. Forhåpentligvis er de fleste modne og gullegget blant demDet må jo være et godt utgangspunkt selv om noen av eggposene var tomme!
Gikk uttaket bra ellers? Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min![]()

Oddsen er større for det. Og det er fort overstått Huff, enda godt det ikke tar lang tid!Det var veldig smertefullt som vanligJeg slipper liksom ikke unna den virker det som, men formen etterpå er mye bedre enn de andre gangene så det hjelper jo på
![]()
Innsett på mandag. Ja 8 egg er kjempebra!Flott med 8 eggNår tenker de innsett om alt er bra?
Velkommen
Her er det ingen tvang på noe, så vi deler kun det vi vil selv
Har du startet på primolut?
Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min![]()