Mai 2021

Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen :rolleyes:

Heisann! - 31 - Barn#1 - Offentlig - IVF #1 - Primolut/Menopur/Fyremadel/Cyclogest - start primolut uke 18, planlagt uttak uke 22

Jeg ønsker i første omgang ikke oppgi klinikk, håper det går greit ☺️:rolleyes:;) Kanskje ved senere forsøkt osv, men føles så gjenkjennbart. Er bittelitt kontrollfreak :p

Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen :rolleyes:

Gratulerer! Det er jo bra, det. Tross de tomme eggposene.
Håper at befruktningen og utviklingen går som de skal.
Var det Finn som gjennomførte uttaket? Og Omar embryolog? Gikk det bra?
Lurer alltid på hvordan hadde det vært om jeg var hos dem. Hvem vet, kanskje skal jeg til dem på et senere tidspunkt likevel?

Det må jo være et godt utgangspunkt selv om noen av eggposene var tomme! :happy:

Gikk uttaket bra ellers? Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min :nailbiting:

...Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min :nailbiting:

Det er egentlig noe som du trenger å bekymre deg minst for. Uttak - ren teknikk og kanskje litt smerte som for de fleste kan lett kontrolleres.
Du bare trenger ikke å spille Mrs. Tøff, som jeg under første uttak, og ikke ta smertestillende. Ta alt som er lov. Ta nok.

Alt utenom uttak er det som egentlig er skummelt. Fordi vi ikke har noen som helst kontroll over det. Bare Mother Nature. Og litt leger.

Heisann! - 31 - Barn#1 - Offentlig - IVF #1 - Primolut/Menopur/Fyremadel/Cyclogest - start primolut uke 18, planlagt uttak uke 22

Jeg ønsker i første omgang ikke oppgi klinikk, håper det går greit ☺️:rolleyes:;) Kanskje ved senere forsøkt osv, men føles så gjenkjennbart. Er bittelitt kontrollfreak :p
Velkommen :Heartred
Her er det ingen tvang på noe, så vi deler kun det vi vil selv :Heartred
Har du startet på primolut?

Gratulerer! Det er jo bra, det. Tross de tomme eggposene.
Håper at befruktningen og utviklingen går som de skal.
Var det Finn som gjennomførte uttaket? Og Omar embryolog? Gikk det bra?
Lurer alltid på hvordan hadde det vært om jeg var hos dem. Hvem vet, kanskje skal jeg til dem på et senere tidspunkt likevel?
Takk Lysi :Heartred Er fornøyd med 8 egg ja!
Finn var lege ja, men jeg husker ikke navnet på embryologen. Smertefullt som vanlig, men det varer jo heldigvis ikke lenge :)

Det må jo være et godt utgangspunkt selv om noen av eggposene var tomme! :happy:

Gikk uttaket bra ellers? Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min :nailbiting:
Ja vi er fornøyde med 8 egg. Forhåpentligvis er de fleste modne og gullegget blant dem :Heartred
Jeg har smertefulle uttak, men ikke la deg skremme av det! De fleste kjenner lite til ingenting :Heartred Oddsen er større for det. Og det er fort overstått :)

Det var veldig smertefullt som vanlig :( Jeg slipper liksom ikke unna den virker det som, men formen etterpå er mye bedre enn de andre gangene så det hjelper jo på :happy:
Huff, enda godt det ikke tar lang tid!

Nå som jeg har kommet meg over skrekken for sprøytene så er egguttaket den neste store skrekken min :nailbiting:

Slenger meg med med enda en beroligelse her. Selv om noen får vondt er det nesten unntaket har jeg inntrykk av. Jeg hadde ikke antydning til smerter, og gikk rett på julemarked og ruslet rundt i byen og koste meg etter uttaket mitt. Krysser fingrene for at du får en slik opplevelse du og:Heartpink

Back
Topp