Hvordan ligger du an i løypa nå?Ja, ikke sant. Det var det jeg tenkte også
Tenker på alt nå. Må første se om det blir noe uttak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ligger du an i løypa nå?Ja, ikke sant. Det var det jeg tenkte også
Tenker på alt nå. Må første se om det blir noe uttak
Starter på nesespray 11. Mai. Endeliiiig! Fikk avbrutt forsøk for andre gang i år (1 IUI og 1IVF) i uke 10, og måtte vente helt til uke 23 før nytt uttak. Føler dagene har gått så utrooolig seint. Sprøytestart er 29. Mai om alt ser bra ut på UL 28. Mai.Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg har kort protokoll når jeg leser alle erfaringene med Synarela her inne, men jeg har en venninne som ikke merket noe da hun gikk på den så det er heldigvis ikke alle som reagerer likt
Når starter du opp?
Tusen takk Kjenner jeg gruer meg. Bruker alltid å ha smertefulle uttak Men heldigvis så går det jo fort!
Ferdig med uttak. Gikk veldig greit syns jeg. Fikk ut 13 egg denne gangen, så det var bra (22 sist så håpa absolutt på litt færre nå) Nervepirrende venting i sikte, men nå er det liksom ikke noe jeg kan påvirke så prøver å slå meg til ro med det. Nå skal jeg sove ut rusen
Lykke til kjære degTusen takk Kjenner jeg gruer meg. Bruker alltid å ha smertefulle uttak Men heldigvis så går det jo fort!
5. dag med Gonal F 275. Har kontroll på fredag Er så spent.Hvordan ligger du an i løypa nå?
Tusen takk!Masse lykke til i morgen
Tusen takk!Lykke til fra meg også
Ja da skjønner jeg at du mente det var tidlig uttak til degÅja, herlighet, du har jo uttak i morgen!!! Jeg tenkte neste onsdag av en eller annen grunn Da gir det mer mening! Masse masse masse lykke til
Tusen takk!@Litjmora masse lykke til
Tusen takk HåpeSpire Håper jeg er like heldig som du har vært å blir med i januar gjengen!Psssst, lykke til i morgen @Litjmora ❤❤❤
Tusen takk!masse lykke til!!
Tusen takk NyPrøver Håper du får en fin opplevelse på neste ul også!Lykke til kjære deg
Hei, det har vært noen kjemiske, en SA og en BO (blighted ovum)Hei
10 innsett på 5 forsøk - ikke verst.
Var du gravid på noen av de?
Det er ikke bare nysgjerrighet.
Er relativt ny i dette gamet. Og det skremmer meg veldig hvis man kan gå så mange runder uten resultat. Har dere undersøkt hvorfor så mange mislykkede forsøk?
Det er i dag, så vi har en spennende dag begge to. KlemTusen takk NyPrøver Håper du får en fin opplevelse på neste ul også!
Tusen takk Kjenner jeg gruer meg. Bruker alltid å ha smertefulle uttak Men heldigvis så går det jo fort!
Hei, det har vært noen kjemiske, en SA og en BO (blighted ovum)
De mener det er genetikken i enbryoet. Alder spiller inn
Spennende! Håper alt ser bra ut5. dag med Gonal F 275. Har kontroll på fredag Er så spent.