Nei, venter på mens...Velkommen
Har du startet med sprøyter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, venter på mens...Velkommen
Har du startet med sprøyter?
Melder meg inn her:
Villemo1 - 41år - barn #2 - Spiren - IVF #6 (10 innsett de 5 første IVF) - Prednisolon, Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart uke 18/19
Hei og velkommenHei,
Jeg er helt ny i gamet her.
Hva er kriteriene for at et forsøk er startet, og hva er kriteriene for å være med i denne tråden? Haha.
Jeg starter med primolut denne uken, og forhåpentligvis da også med stimulering med sprøyter om to og en halv uke ca. Planlagt uttak første uken i Juni - Er forsøket i juni, eller kvalifiserer jeg for denne gruppen? mvh noob
Oi 30 eggposer er veldig mye. Da har jeg ville forbredt meg på totalfrys. Vet at det skal mye til å få innsett om de får ut mer enn 15 egg.Var på første ul etter stimulering idag. Hadde 30 eggposer. (9mm) Neste ul torsdag/fredag og uttak mest sannsynlig mandagen. Men han sa at det var stor sjanse 60% for totalfrys grunnet antall eggposer. Ble stresset jeg nå noen som har erfaringer her?
Oi 30 eggposer er veldig mye. Da har jeg ville forbredt meg på totalfrys. Vet at det skal mye til å få innsett om de får ut mer enn 15 egg.
Jeg vet ikke helt hvilken Medicus du hører til, men i Oslo pleier de bare å ha stengt 2 uker i løpet av sommeren! Så det kan jo fortsatt klaffeForbereder meg på det, men håper inderlig at det kan bli innsett blir det totalfrys så må man vell vente helt til etter sommeren da pga ferie krysser fingrene
Jeg vet ikke helt hvilken Medicus du hører til, men i Oslo pleier de bare å ha stengt 2 uker i løpet av sommeren! Så det kan jo fortsatt klaffe
Takk hadde kommet inn på flyplassen når de ringte, men ikke gått gjennom sikkerhetskontrollen. så kunne heldigvis kjøre rett hjem igjen...Stor klem til deg fikk du beskjed om avbrutt før du hadde reist til Oslo, eller var det allerede for sent? Kjedelig og slitsomt uansett da
Kan settes på avbrutt. Egget overlevde ikke opptining.
Var på første ul etter stimulering idag. Hadde 30 eggposer. (9mm) Neste ul torsdag/fredag og uttak mest sannsynlig mandagen. Men han sa at det var stor sjanse 60% for totalfrys grunnet antall eggposer. Ble stresset jeg nå noen som har erfaringer her?
11 eggposer fra 14 - 19 mm på kontroll i dag. Blir uttak på onsdag
Hvilken klinikk er dette? Det høres veldig likt ut som meg. Jeg er på Riksen. Jeg fikk ut 30 stk sist, men endte med å få sette inn likevel. Jeg var nok litt overstimulert, men underdrev symptomene (anbefales ikke!). Blodprøver og ul osv så bra ut, så da ble det innsett. Men vil tro dette er en individuell vurdering hos klinikken. Noen har lavere terskel for å fryse også, har jeg inntrykk av! Skjønner veldig godt frykten for totalfrys, da! Synes tanken på å skulle vente i to nye mnd er helt fryktelig. Møter lite forståelse for det hos klinikkene også..
Medicus Trondheim.Perfekt antall, jo Hvilken klinikk er dette? Jeg hadde mange eggposer på sånn 11-12 mm på kontroll i går. Ny kontroll i morgen, men måtte regne med uttak til helgen eller mandag. Tenker egentlig det burde gå lenger tid, og ser jo at du har større eggposer enn meg, og ikke skal ha uttak før onsdag
Er på Medicus Stavanger. Oi, ja du fikk ut mange egg da! Har lest at hvis det er over 15 egg så pleier de å ta totalfrys. Men det gikk fint med deg etter innsett, med tanke på overstimulering?
Ja er forferdelig kjedelig å måtte vente enda flere mnd, så får håpe jeg slipper det
Medicus Trondheim.
Tror dine skal klare å vokse greit til helga altså. Mine var på 8-14 på første ul på fredag.
Vet det er vanskelig, men tenkt at hele 3 egg er befruktet, istede for at bare 3 egg er befruktet. Det er 3 mere enn om man skulle ha prøvd selvBare 3 av 10 egg var modne hos meg, men til gjengjeld er alle 3 befruktet. Jeg kjenner at jeg ikke klarer å slå meg helt til ro med resultatet. Blir noen nervepirrende dager før de ringer på torsdag igjen. Jeg takler denne ventingen særs dårlig
Kjempefint resultat! Slapp av og kos degFerdig med uttak. Gikk veldig greit syns jeg. Fikk ut 13 egg denne gangen, så det var bra (22 sist så håpa absolutt på litt færre nå) Nervepirrende venting i sikte, men nå er det liksom ikke noe jeg kan påvirke så prøver å slå meg til ro med det. Nå skal jeg sove ut rusen