Mai 2021

Vet det er vanskelig, men tenkt at hele 3 egg er befruktet, istede for at bare 3 egg er befruktet. Det er 3 mere enn om man skulle ha prøvd selv :rolleyes:
Vi får håpe de alle er av topp kvalitet og du får innsett.
Skal du sette inn på torsdag eller får du bare en oppdatering da?
Det er veldig sant :) 3 av 3 befruktet er jo i utgangspunktet kjempebra, det sa embryologen også. Jeg skulle bare ønske at vi fikk litt flere befruktede egg, så det var litt større sannsynlighet for at noen overlevde.

De oppdaterer meg på torsdag, innsett blir eventuelt på fredag. Gyn så litt væske i livmoren på egguttak, så må forberede meg på at jeg kanskje ikke får innsett. Men hun sa det var fullt mulig væsken forsvant til fredag. Det skal jeg klare å overleve, så lenge vi har noe å sette inn senere!

Ja, 30 er mange. Ingen av dem førte til noe heller - selv om jeg satte inn 8 av dem :wacky: Håper på et betydelig lavere antall denne gangen! Både for å slippe totalfrys, og ev. overstimulering, og fordi jeg virkelig har troen på at kvaliteten er bedre når man får ut litt færre. Den gangen det ble barn fikk jeg ut 18 egg :happy: Jeg hadde ganske mye mer vondt (smerter, kvalme, oppblåst) i dagene etter jeg fikk ut 30 kontra 18, men det verste var over etter 4-5 dager. Hadde nok fort blitt verre hvis jeg ble gravid. Eller, jeg ble faktisk gravid, men det var kjemisk. Hadde aldri hcg over 160.

Krysser fingrene for deg og at du slipper totalfrys og overstimulering denne gangen :happy: :Heartred

Krysser fingrene for deg og at du slipper totalfrys og overstimulering denne gangen :happy: :Heartred

Takk, og i like måte :happy::Heartred Blir spennende å se om vi får uttak samme dag!

7.dag med Synarela. Ting går ganske greit foreløpig. Litt hodepine, kvalme og noen gigantiske vonde kviser!! Pleier aldri å ha kviser, men disse føles ut som de har røtter helt fra skjelettet:yuck: Skikkelig vonde. Men psyken min derimot, er på topp....enn så lenge:)
Krysser alle fingrene jeg har for at jeg er godt nok nedregulert ved første kontroll.

7.dag med Synarela. Ting går ganske greit foreløpig. Litt hodepine, kvalme og noen gigantiske vonde kviser!! Pleier aldri å ha kviser, men disse føles ut som de har røtter helt fra skjelettet:yuck: Skikkelig vonde. Men psyken min derimot, er på topp....enn så lenge:)
Krysser alle fingrene jeg har for at jeg er godt nok nedregulert ved første kontroll.
Å guri malla, når du nevner det nå så husker jeg de kvisene jeg også :yuck: Bruker aldri å ha kviser ellers, men de poppa opp overalt når jeg gikk på synarela

Å guri malla, når du nevner det nå så husker jeg de kvisene jeg også :yuck: Bruker aldri å ha kviser ellers, men de poppa opp overalt når jeg gikk på synarela
Ja fy fader så vonde de er! Føles ut som om jeg har fått meg en på trynet. Hele fjeset føles ut som et blåmerke:hilarious:

Da var man 9600 kr fattigere og 50% roligere for at medisinene er i hus. :D
Bytter mellom å grue meg veeeeldig til Synarela og glede meg veldig til å komme i gang :smiley-angelic008

Bytter mellom å grue meg veeeeldig til Synarela og glede meg veldig til å komme i gang :smiley-angelic008
Har du gått på synarela før? Er ikke sikkert det blir så ille :oops:

@Litjmora Lykke til i morgen :D

Tusen takk :Heartred Kjenner jeg gruer meg. Bruker alltid å ha smertefulle uttak :confused: Men heldigvis så går det jo fort!
Huff, håper det blir mindre vondt denne gangen :Heartred

Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg har kort protokoll når jeg leser alle erfaringene med Synarela her inne, men jeg har en venninne som ikke merket noe da hun gikk på den så det er heldigvis ikke alle som reagerer likt :)

Når starter du opp?

Medicus Trondheim.
Tror dine skal klare å vokse greit til helga altså. Mine var på 8-14 på første ul på fredag.

Åja, herlighet, du har jo uttak i morgen!!! Jeg tenkte neste onsdag av en eller annen grunn :hilarious: Da gir det mer mening! Masse masse masse lykke til :wav

Hvor mange dager er man sykmeldt etter uttaket? xsmile9
Jeg tror det er vanlig å kun være sykmeldt på uttaksdagen, men det kommer vel helt an på hva slags jobb man har (jeg har kontorjobb) og hvordan formen er!

Back
Topp