Mai 2021

Hei alle sammen
Vet ikke om dette er rett sted å ta dette opp da jeg er ny her, men jeg prøver uansett..
Jeg har to uåpnede pakker med Gonal F dersom noen skulle ønske å kjøpe de er det bare å ta kontakt.
De er kun fraktet hjem fra apoteket.

Det var synd :Heartred
Har du en plan videre?
Ikke noe konkret nei... Må finne ny klinikk da vi ikke bor i Oslo lenger, og det å fortsette å fly inn til Oslo for forsøk ikke er noe alternativ lenger. Har fortsatt krav på offentlig forsøk, men føler at vi må begynne helt fra scratch igjen nå.

Ikke noe konkret nei... Må finne ny klinikk da vi ikke bor i Oslo lenger, og det å fortsette å fly inn til Oslo for forsøk ikke er noe alternativ lenger. Har fortsatt krav på offentlig forsøk, men føler at vi må begynne helt fra scratch igjen nå.
Ja skjønner den. Men kanskje en ny klinikk med nye øyne er akkurat det som skal til. Håper for deg :Heartred

Egguttak gikk kjempefint! 10 egg ut, så nå gjenstår det bare å se om de blir befruktet :nailbiting: Det er faktisk det jeg er aller mest nervøs for!

Stor klem til deg :Heartpink fikk du beskjed om avbrutt før du hadde reist til Oslo, eller var det allerede for sent? Kjedelig og slitsomt uansett da :meh:

Egguttak gikk kjempefint! 10 egg ut, så nå gjenstår det bare å se om de blir befruktet :nailbiting: Det er faktisk det jeg er aller mest nervøs for!

:wav heier masse på dine egg!!! Håper du får du hvile litt selv om det er svært spennende ;)

Melder meg inn her:

Villemo1 - 41år - barn #2 - Spiren - IVF #6 (10 innsett de 5 første IVF) - Prednisolon, Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart uke 18/19

Melder meg inn her:

Villemo1 - 41år - barn #2 - Spiren - IVF #6 (10 innsett de 5 første IVF) - Prednisolon, Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart uke 18/19
Velkommen :Heartred
Har du startet med sprøyter?

11 eggposer fra 14 - 19 mm på kontroll i dag. Blir uttak på onsdag :smug:

Hei,
Jeg er helt ny i gamet her.
Hva er kriteriene for at et forsøk er startet, og hva er kriteriene for å være med i denne tråden? Haha.
Jeg starter med primolut denne uken, og forhåpentligvis da også med stimulering med sprøyter om to og en halv uke ca. Planlagt uttak første uken i Juni - Er forsøket i juni, eller kvalifiserer jeg for denne gruppen? :pompus::Dmvh noob

Var på første ul etter stimulering idag. Hadde 30 eggposer. (9mm) Neste ul torsdag/fredag og uttak mest sannsynlig mandagen. Men han sa at det var stor sjanse 60% for totalfrys grunnet antall eggposer. Ble stresset jeg nå :nailbiting: noen som har erfaringer her?

Var på første ul etter stimulering idag. Hadde 30 eggposer. (9mm) Neste ul torsdag/fredag og uttak mest sannsynlig mandagen. Men han sa at det var stor sjanse 60% for totalfrys grunnet antall eggposer. Ble stresset jeg nå :nailbiting: noen som har erfaringer her?
Det er veldig vanlig med totalfrys hvis du har mange eggposer, fordi de er redd for overstimulering :happy:

Back
Topp