Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Da har jeg satt første sprøyten og kan settes på stimulerer
Jeg skjønner at det er veldig kjedelig, men det er jo forsåvidt bra at de heller avbryter enn å kjøre på hvis det ikke er liv lagaVet ikke om det var en blanding. De sa ikke noe om det. Men eggløsning hadde ikke skjedd, så tviler det var pga synarela. Men, de hadde forventet flere egg (menopur fungerte ikke så godt på meg) så de ville avbryte siden det er siste offentlig forsøk. Helt ok, selvom det er veldig kjedelig siden jeg har gått så lenge på medisiner. Nesten 2 mnd. Men men, håper jeg får komme i juni. Det skal jeg klare, ikke lenge til
Så leit at det ble avbrutt på deg også ❤ håper vi begge får en bedre junimåned ❤Vet ikke om det var en blanding. De sa ikke noe om det. Men eggløsning hadde ikke skjedd, så tviler det var pga synarela. Men, de hadde forventet flere egg (menopur fungerte ikke så godt på meg) så de ville avbryte siden det er siste offentlig forsøk. Helt ok, selvom det er veldig kjedelig siden jeg har gått så lenge på medisiner. Nesten 2 mnd. Men men, håper jeg får komme i juni. Det skal jeg klare, ikke lenge til
Masse lykke til! Krysser fingrene for akkurat passe mangeFørste ul kontroll i morgen. Grugleder meg, livredd for at de skal si overstimulering og totalfrys
Tusen takkMasse lykke til! Krysser fingrene for akkurat passe mange
Tusen takk HåpeSpireSnart går startskuddet for mai og jeg er bare innom for å kaste hauger og lass med babystøv på hver og en av dere ❤ Masse masse lykke til med alt dere skal gjennom, jeg heier fra sidelinjen ❤
Lykke til flotte degTusen takk
Snart går startskuddet for mai og jeg er bare innom for å kaste hauger og lass med babystøv på hver og en av dere ❤ Masse masse lykke til med alt dere skal gjennom, jeg heier fra sidelinjen ❤
Tusen takk! Du er så god, HåpeSpire! Tenk at du slapp å bli med oss her i mai gruppa håper alt er bra med degSnart går startskuddet for mai og jeg er bare innom for å kaste hauger og lass med babystøv på hver og en av dere ❤ Masse masse lykke til med alt dere skal gjennom, jeg heier fra sidelinjen ❤
Oi så bra !Egguttak på mandag allerede Jeg har ikke merket noe som helst, så var ganske sikker på at jeg måtte stimulere noen dager til. Men det så helt perfekt ut!
Hjelpes meg, nå gikk det plutselig litt fort i svingene her
Tusen takk skjønne gode HåpeSpire Så glad på dine vegne at du «slapp» å bli med herSnart går startskuddet for mai og jeg er bare innom for å kaste hauger og lass med babystøv på hver og en av dere ❤ Masse masse lykke til med alt dere skal gjennom, jeg heier fra sidelinjen ❤
Åååå så bra Dagni ❤ Lykke til med stimulering!Og jeg har fått mensen!
Sprøytestart i morgen og første ultralyd fredag om en uke. Godt å være i gang, og gøy å se at det begynner å skje ting i denne gruppa. Håper vi alle lykkes i mai!
Lykke tilOg jeg har fått mensen!
Sprøytestart i morgen og første ultralyd fredag om en uke. Godt å være i gang, og gøy å se at det begynner å skje ting i denne gruppa. Håper vi alle lykkes i mai!