Da har jeg fått mens og venter på dato for oppstartskanning . Kryss fingrene for meg, og at vi får innsett denne gangen
Åååååh som jeg håper for dere ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått mens og venter på dato for oppstartskanning . Kryss fingrene for meg, og at vi får innsett denne gangen
Takk gode du ❤ Ble en kortere syklus denne gangen (27 dager), så håper det betyr at kroppen er mer i 'rute' igjen ❤Åååååh som jeg håper for dere ❤❤❤
Hvilken medisin går du på? Har aldri hørt om sprøyte for nedregulering.Idag ble første sprøyte med nedregulerering satt, forhåpentligvis uttak om en 4 ukers tid
Ble litt overraska (og letta) over at det ikke var nesesprayen. Er med i en forsøksstudie så er nok derforHvilken medisin går du på? Har aldri hørt om sprøyte for nedregulering.
Ååå så spennedeAlt så fint ut på UL i dag og jeg har fått time til innsett mandag 3.mai nå telles det ned dager her håper virkelig at vår siste embryo overlever opptining
Spennende! Jeg krysser fingrene for degAlt så fint ut på UL i dag og jeg har fått time til innsett mandag 3.mai nå telles det ned dager her håper virkelig at vår siste embryo overlever opptining
Oi da ikke like lett å holde oversikt bestandig. Har du gitt beskjed til klinikken? Hva sa de i så fall?4 dager med sprøyter (menopur) så finner jeg ut at jeg har gjort feil. Skal ha 300 hver dag, å har klart å tatt mye mindre etter jeg måtte ta ut luften på sprøyta. Er det mulig Så har fått ca 75 mindre hver dag! Men godt å være skikkelig i gang ihvertfall
Jeg brukte nedreguleringsprøyter nå på de to siste forsøkene, startet på dag 22 med de. Var bedre enn synarela for min del, den sprayen er ikke min bestevenn for å si det slikt.Hvilken medisin går du på? Har aldri hørt om sprøyte for nedregulering.
Ja ga beskjed, måtte gå noen dager lengre i værste fall!Oi da ikke like lett å holde oversikt bestandig. Har du gitt beskjed til klinikken? Hva sa de i så fall?
Oi såpass ja. Håper virkelig du slipper avbrudd daJa ga beskjed, måtte gå noen dager lengre i værste fall!
Meen, nå ringte sykehuset. De hadde fått beskjed at den batchen med Synarela jeg bruker. Er det noe galt med! Så skal prøve få ul i morgen, skikkelig kjipt hvis dette forsøket blir avbrutt pga at sprayen ikke fungerer. Men greit å finne ut av dette nå, å ikke gå alle dagene me menopur. Så krysser fingrene
Ja ga beskjed, måtte gå noen dager lengre i værste fall!
Meen, nå ringte sykehuset. De hadde fått beskjed at den batchen med Synarela jeg bruker. Er det noe galt med! Så skal prøve få ul i morgen, skikkelig kjipt hvis dette forsøket blir avbrutt pga at sprayen ikke fungerer. Men greit å finne ut av dette nå, å ikke gå alle dagene me menopur. Så krysser fingrene
Jeg vet ikke hvordan det skal se ut, men jeg har hatt vanncyste ved uttak og innsett ofte. Husker ikke hvor stor de var, men legen mente at de ikke lå i veien noen av gangene så det hadde ikke noe å si.Jeg kan settes på stimulerer
Er etter litt om og men i gang med sprøytene.
Er det noen som har erfaring med Ul rett før sprøytestart? Hvordan «skal» det se ut?
Jeg hadde det gynekologen mente var en folikkel på 23mm og åtte små på under 10mm to dager før sprøytene og etter fire dager på progynova. Men et endometrium som viste at jeg var i slutten av syklus. Sykehuset mente den store kanskje kunne være en vanncyste. De sa det ikke var de beste forholdene å starte opp på, men skulle kjøre på alikevel.
Jeg er ikke knallpositiv til denne runden og har kanskje gitt litt opp før start
Jeg har hatt endel UL før oppstart, men da har det vært på cd1-2. Da skal slimhinnen være tynn, og det skal helst ikke være cyster eller eggposer over 10 mm der.Jeg kan settes på stimulerer
Er etter litt om og men i gang med sprøytene.
Er det noen som har erfaring med Ul rett før sprøytestart? Hvordan «skal» det se ut?
Jeg hadde det gynekologen mente var en folikkel på 23mm og åtte små på under 10mm to dager før sprøytene og etter fire dager på progynova. Men et endometrium som viste at jeg var i slutten av syklus. Sykehuset mente den store kanskje kunne være en vanncyste. De sa det ikke var de beste forholdene å starte opp på, men skulle kjøre på alikevel.
Jeg er ikke knallpositiv til denne runden og har kanskje gitt litt opp før start
Jeg kan settes på avbrutt Tykk slimhinne og mistanke om infeksjon. Nå venter en 14 dagers kur med 3 ulike typer antibiotika