Mai 2021

Idag ble første sprøyte med nedregulerering satt, forhåpentligvis uttak om en 4 ukers tid :joyful:

Hvilken medisin går du på? Har aldri hørt om sprøyte for nedregulering.
Ble litt overraska (og letta) over at det ikke var nesesprayen. Er med i en forsøksstudie så er nok derfor :)

Alt så fint ut på UL i dag og jeg har fått time til innsett mandag 3.mai :woot: nå telles det ned dager her :D håper virkelig at vår siste embryo overlever opptining :smiley-angelic001

Alt så fint ut på UL i dag og jeg har fått time til innsett mandag 3.mai :woot: nå telles det ned dager her :D håper virkelig at vår siste embryo overlever opptining :smiley-angelic001
Ååå så spennede :)
Skal krysse det som krysses kan!

4 dager med sprøyter (menopur) så finner jeg ut at jeg har gjort feil. Skal ha 300 hver dag, å har klart å tatt mye mindre etter jeg måtte ta ut luften på sprøyta. Er det mulig :p Så har fått ca 75 mindre hver dag! Men godt å være skikkelig i gang ihvertfall :D

Spennende! Jeg krysser fingrene for deg :)

4 dager med sprøyter (menopur) så finner jeg ut at jeg har gjort feil. Skal ha 300 hver dag, å har klart å tatt mye mindre etter jeg måtte ta ut luften på sprøyta. Er det mulig :p Så har fått ca 75 mindre hver dag! Men godt å være skikkelig i gang ihvertfall :D
Oi da :eek: ikke like lett å holde oversikt bestandig. Har du gitt beskjed til klinikken? Hva sa de i så fall?

Hvilken medisin går du på? Har aldri hørt om sprøyte for nedregulering.
Jeg brukte nedreguleringsprøyter nå på de to siste forsøkene, startet på dag 22 med de. Var bedre enn synarela for min del, den sprayen er ikke min bestevenn for å si det slikt.

Oi da :eek: ikke like lett å holde oversikt bestandig. Har du gitt beskjed til klinikken? Hva sa de i så fall?
Ja ga beskjed, måtte gå noen dager lengre i værste fall!

Meen, nå ringte sykehuset. De hadde fått beskjed at den batchen med Synarela jeg bruker. Er det noe galt med! Så skal prøve få ul i morgen, skikkelig kjipt hvis dette forsøket blir avbrutt pga at sprayen ikke fungerer. Men greit å finne ut av dette nå, å ikke gå alle dagene me menopur. Så krysser fingrene

Meen, nå ringte sykehuset. De hadde fått beskjed at den batchen med Synarela jeg bruker. Er det noe galt med! Så skal prøve få ul i morgen, skikkelig kjipt hvis dette forsøket blir avbrutt pga at sprayen ikke fungerer. Men greit å finne ut av dette nå, å ikke gå alle dagene me menopur. Så krysser fingrene
Oi såpass ja. Håper virkelig du slipper avbrudd da :signs003

Jeg kan settes på stimulerer :)

Er etter litt om og men i gang med sprøytene.
Er det noen som har erfaring med Ul rett før sprøytestart? Hvordan «skal» det se ut?
Jeg hadde det gynekologen mente var en folikkel på 23mm og åtte små på under 10mm to dager før sprøytene og etter fire dager på progynova. Men et endometrium som viste at jeg var i slutten av syklus. Sykehuset mente den store kanskje kunne være en vanncyste. De sa det ikke var de beste forholdene å starte opp på, men skulle kjøre på alikevel.
Jeg er ikke knallpositiv til denne runden og har kanskje gitt litt opp før start :confused:

Skikkelig uheldig du var nå, håper du får gode nyheter på ul :love2

Er det noen som har erfaring med Ul rett før sprøytestart? Hvordan «skal» det se ut?
Jeg hadde det gynekologen mente var en folikkel på 23mm og åtte små på under 10mm to dager før sprøytene og etter fire dager på progynova. Men et endometrium som viste at jeg var i slutten av syklus. Sykehuset mente den store kanskje kunne være en vanncyste. De sa det ikke var de beste forholdene å starte opp på, men skulle kjøre på alikevel.
Jeg er ikke knallpositiv til denne runden og har kanskje gitt litt opp før start :confused:
Jeg vet ikke hvordan det skal se ut, men jeg har hatt vanncyste ved uttak og innsett ofte. Husker ikke hvor stor de var, men legen mente at de ikke lå i veien noen av gangene så det hadde ikke noe å si.

Jeg har hatt endel UL før oppstart, men da har det vært på cd1-2. Da skal slimhinnen være tynn, og det skal helst ikke være cyster eller eggposer over 10 mm der.

Den ene gangen hadde jeg en cyste (tror den var 30mm). Løsningen da ble rett og slett å tømme den før jeg startet på sprøytene for å gjøre forholdene bedre. Og nå sist fikk jeg også beskjed om at dersom det var cyste der skulle gynekologen tømme den. Kanskje du kan høre med de om det er en mulighet?

men... nå kom jeg også på... det finnes også cyster som sitter utenfor eggstokkene. Jeg hadde en ganske stor en på egglederen sist. Disse forstyrrer visstnok ikke hormonene i kroppen, så de lar de bare være.

Masse lykke til!

Jeg kan settes på avbrutt :sorry: Tykk slimhinne og mistanke om infeksjon. Nå venter en 14 dagers kur med 3 ulike typer antibiotika :hungover:

Jeg kan settes på avbrutt :sorry: Tykk slimhinne og mistanke om infeksjon. Nå venter en 14 dagers kur med 3 ulike typer antibiotika :hungover:

Det var leit :( men 14 dager er ikke så veldig lenge, så vi får håper det blir forsøk i juni(?) krysser fingrene antibiotika gjør trikset!

Back
Topp