Velkommen
Masse lykke til denne runden!
Tusen takk, du også!
Du holder på med nedregulering?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen
Masse lykke til denne runden!
Ja måtte utsette mens slik at det passet inn med mannens turnus på sjø. Så nå håper jeg mens kommer i dag og sprøytestart i morgenTusen takk, du også!
Du holder på med nedregulering?
Om du finner noen som kan hjelpe, så sleng meg med på lista. Vil gjerne at den kommer i dag, men det kjennes ikke sånn utKan noen tilkalle noen høyere makter å be dem om at mensen kan komme???? 5 dager over tiden Som om det ikke er nok venting på alt annet så skal kroppen heller ikke spille på lag
Hahahaha det var godt med en god latter mens man drikker en kopp morgenkaffeHuff... Denne mensen som kommer og går når h*n vil.
Sender mens over på Sofia og Litjmora.
Gi beskjed om h*n ikke kommer.
Skal ringe og kjefte på h*n mensen
Huff... Denne mensen som kommer og går når h*n vil.
Helt enig med deg! Første gang i hele mitt liv jeg faktisk gleder meg til mensen kommer Min skal komme i dag, men har enda ikke dukket opp. Timene går. så. sakte...Rart dette mensengreiene. Nå har jeg bedt i 2 år om at den ikke skal komme, men nå lengter jeg etter den for å komme igang med stimuleringen Krysser fingre for at den kommer onsdag neste uke
Helt enig med deg! Første gang i hele mitt liv jeg faktisk gleder meg til mensen kommer Min skal komme i dag, men har enda ikke dukket opp. Timene går. så. sakte...
Mensen kom!Huff... Denne mensen som kommer og går når h*n vil.
Mensen kom!
H*n hat tydelig respekt for deg, Lysi
Så kjedelig! Krysser fingrene for at den kommer snartDer var klokka forbi 18.00 og ingen mens i dag Har ikke antydning til at den skal komme heller. Håper bare ikke det tar for lang tid
Der var klokka forbi 18.00 og ingen mens i dag Har ikke antydning til at den skal komme heller. Håper bare ikke det tar for lang tid
VelkommenLotta91 - 29 år - Barn#1 - Livio - IVF#1 (første fryseforsøk fra IVF#1) - Gonal F 100 I.E., Fyremadel, Ovitrelle - innsett uke 19/20
Jeg fikk OHSS og havnet på sykehuset etter uttak i mars og fikk ikke sette inn. Jeg fikk ut 15 egg, 10 ble befruktet, men bare en overlevde til dag 5. Vi har en blastocyst på frys som ser grei ut (hva nå enn det betyr). Vi håper på innsett i midten av mai.
Ja den skulle komme etter 2-3 dager. Nå er det jo dag 3-4... Men men, i morgen starter vi vår reise til Trondheim så får den bare komme når den kommer.Kommer i morgen.
Er det medisinene som tuller litt med kroppen kanskje?
Når skulle mensen komme etter at du slutter med prevensjon? Par-tre dager?
Velkommen
Håper det er gullegget som venter på deg!