Mai 2021

Kan noen tilkalle noen høyere makter å be dem om at mensen kan komme???? 5 dager over tiden:banghead: Som om det ikke er nok venting på alt annet så skal kroppen heller ikke spille på lag :confused2

Kan noen tilkalle noen høyere makter å be dem om at mensen kan komme???? 5 dager over tiden:banghead: Som om det ikke er nok venting på alt annet så skal kroppen heller ikke spille på lag :confused2
Om du finner noen som kan hjelpe, så sleng meg med på lista. Vil gjerne at den kommer i dag, men det kjennes ikke sånn ut :hungover:

Huff... Denne mensen som kommer og går når h*n vil.
Sender mens over på Sofia og Litjmora.
Gi beskjed om h*n ikke kommer.
Skal ringe og kjefte på h*n mensen :joyful:

Huff... Denne mensen som kommer og går når h*n vil.
Sender mens over på Sofia og Litjmora.
Gi beskjed om h*n ikke kommer.
Skal ringe og kjefte på h*n mensen :joyful:
Hahahaha det var godt med en god latter mens man drikker en kopp morgenkaffe :hilarious:

Rart dette mensengreiene. Nå har jeg bedt i 2 år om at den ikke skal komme, men nå lengter jeg etter den for å komme igang med stimuleringen o_O :laughing002 Krysser fingre for at den kommer onsdag neste uke

Rart dette mensengreiene. Nå har jeg bedt i 2 år om at den ikke skal komme, men nå lengter jeg etter den for å komme igang med stimuleringen o_O :laughing002 Krysser fingre for at den kommer onsdag neste uke
Helt enig med deg! Første gang i hele mitt liv jeg faktisk gleder meg til mensen kommer :hilarious: Min skal komme i dag, men har enda ikke dukket opp. Timene går. så. sakte...

Helt enig med deg! Første gang i hele mitt liv jeg faktisk gleder meg til mensen kommer :hilarious: Min skal komme i dag, men har enda ikke dukket opp. Timene går. så. sakte...

Uff ja tiden går tregt, mye venting :( krysser fingrene for at mensen din kommer i løpet av dagen :hello2

Der var klokka forbi 18.00 og ingen mens i dag :( Har ikke antydning til at den skal komme heller. Håper bare ikke det tar for lang tid :shifty:

Mensen :happy093
Da blir det å melde inn mens first thing in the morning!

Der var klokka forbi 18.00 og ingen mens i dag :( Har ikke antydning til at den skal komme heller. Håper bare ikke det tar for lang tid :shifty:
Så kjedelig! Krysser fingrene for at den kommer snart :rolleyes:

Lotta91 - 29 år - Barn#1 - Livio - IVF#1 (første fryseforsøk fra IVF#1) - Gonal F 100 I.E., Fyremadel, Ovitrelle - innsett uke 19/20

Jeg fikk OHSS og havnet på sykehuset etter uttak i mars og fikk ikke sette inn. Jeg fikk ut 15 egg, 10 ble befruktet, men bare en overlevde til dag 5. Vi har en blastocyst på frys som ser grei ut (hva nå enn det betyr). Vi håper på innsett i midten av mai.

Kommer i morgen.
Er det medisinene som tuller litt med kroppen kanskje?
Når skulle mensen komme etter at du slutter med prevensjon? Par-tre dager?

Lotta91 - 29 år - Barn#1 - Livio - IVF#1 (første fryseforsøk fra IVF#1) - Gonal F 100 I.E., Fyremadel, Ovitrelle - innsett uke 19/20

Jeg fikk OHSS og havnet på sykehuset etter uttak i mars og fikk ikke sette inn. Jeg fikk ut 15 egg, 10 ble befruktet, men bare en overlevde til dag 5. Vi har en blastocyst på frys som ser grei ut (hva nå enn det betyr). Vi håper på innsett i midten av mai.
Velkommen :Heartred
Håper det er gullegget som venter på deg!

Kommer i morgen.
Er det medisinene som tuller litt med kroppen kanskje?
Når skulle mensen komme etter at du slutter med prevensjon? Par-tre dager?
Ja den skulle komme etter 2-3 dager. Nå er det jo dag 3-4... Men men, i morgen starter vi vår reise til Trondheim så får den bare komme når den kommer.

Velkommen :Heartred
Håper det er gullegget som venter på deg!

Tusen takk! :Heartred Masse lykke til alle sammen! :love7

Jeg er litt stresset ettersom de sa at blastocysten ikke var helt perfekt, og at det var så få som utviklet seg som de skulle etter dag 1. Uklart hva det innebærer syns jeg. Er det noen som har noe erfaringer rundt dette?

Back
Topp