Mai 2021

Det var leit :( men 14 dager er ikke så veldig lenge, så vi får håper det blir forsøk i juni(?) krysser fingrene antibiotika gjør trikset!
Ja, vi håper det blir forsøk i juni :smiley-angelic001. Hvis slimhinnen er like tykk, blir det hysteroskopi først.. for en reise dette har blitt :eek: Vi får ta et skritt om gangen, og håpe at antibiotikakurene fikser biffen ❤

Jeg vet ikke hvordan det skal se ut, men jeg har hatt vanncyste ved uttak og innsett ofte. Husker ikke hvor stor de var, men legen mente at de ikke lå i veien noen av gangene så det hadde ikke noe å si.

Håper det er vanncyste og at det går fint med stimulering, har hatt litt tull de siste mnd etter sist stimulering.
Takk for svar :)

Jeg har hatt endel UL før oppstart, men da har det vært på cd1-2. Da skal slimhinnen være tynn, og det skal helst ikke være cyster eller eggposer over 10 mm der.

Den ene gangen hadde jeg en cyste (tror den var 30mm). Løsningen da ble rett og slett å tømme den før jeg startet på sprøytene for å gjøre forholdene bedre. Og nå sist fikk jeg også beskjed om at dersom det var cyste der skulle gynekologen tømme den. Kanskje du kan høre med de om det er en mulighet?

men... nå kom jeg også på... det finnes også cyster som sitter utenfor eggstokkene. Jeg hadde en ganske stor en på egglederen sist. Disse forstyrrer visstnok ikke hormonene i kroppen, så de lar de bare være.

Masse lykke til!

Takk for det :) Alle de små var under ti mm, så kanskje det ikke er det værste da (som jeg selvfølgelig har tenkt det er :rolleyes:)

Ja, vi håper det blir forsøk i juni :smiley-angelic001. Hvis slimhinnen er like tykk, blir det hysteroskopi først.. for en reise dette har blitt :eek: Vi får ta et skritt om gangen, og håpe at antibiotikakurene fikser biffen ❤

Så kjipt da, håper antibiotikaen ordner opp.
Masse lykke til videre! Krysser fingrene for juni :signs003

Jeg brukte nedreguleringsprøyter nå på de to siste forsøkene, startet på dag 22 med de. Var bedre enn synarela for min del, den sprayen er ikke min bestevenn for å si det slikt.

Var det Fyremadel du brukte?

Ja, det var det. Har du brukt de i forkant?

Nei, bare under. Men syns å huske at jeg leste en plass at du skulle det. Jeg tenkte kanskje jeg kunne prøvd en runde med nedregulering om denne runden ikke går.
Og det høres jo betraktelig bedre ut med Fyremadel i stedet for Synarela

Nei, bare under. Men syns å huske at jeg leste en plass at du skulle det. Jeg tenkte kanskje jeg kunne prøvd en runde med nedregulering om denne runden ikke går.
Og det høres jo betraktelig bedre ut med Fyremadel i stedet for Synarela
Jeg måtte si nei til synerela denne runden, reagerte så mye at jeg ikke kjente igjen meg selv. Så det funket veldig bra for meg med fyremadel. Det klaffet jo, så håper det holder helt frem til november ❤️❤️

Jeg måtte si nei til synerela denne runden, reagerte så mye at jeg ikke kjente igjen meg selv. Så det funket veldig bra for meg med fyremadel. Det klaffet jo, så håper det holder helt frem til november ❤️❤️

Har bare hatt den en gang, men den funket dårlig sammen med min kroniske migrene. Så det kan jo være ok å komme med litt andre forslag selv tenker jeg :)
Jeg følger spent med på deg (og alle andre her inne) og heier fra sidelinjen her selv om jeg ikke er så aktiv, masse lykke til videre :love2

Skikkelig uheldig du var nå, håper du får gode nyheter på ul :love2
Ble ikke gode nyheter desverre. Veldig kjedelig :( Håper jeg får et nytt forsøk før sommerstengt❤️

Så jeg kan settes på avbrutt forsøk.

Ble ikke gode nyheter desverre. Veldig kjedelig :( Håper jeg får et nytt forsøk før sommerstengt❤️

Så jeg kan settes på avbrutt forsøk.
Så kjedelig :( Var det på grunn av nesesprayen?

Har bare hatt den en gang, men den funket dårlig sammen med min kroniske migrene. Så det kan jo være ok å komme med litt andre forslag selv tenker jeg :)
Jeg følger spent med på deg (og alle andre her inne) og heier fra sidelinjen her selv om jeg ikke er så aktiv, masse lykke til videre :love2
Tusen takk, og lykke til. Har forresten også migrene , så den funket på meg❤️

Jeg kan settes på avbrutt :sorry: Tykk slimhinne og mistanke om infeksjon. Nå venter en 14 dagers kur med 3 ulike typer antibiotika :hungover:
Åh nei så kjipt med avbrutt igjen :sorry: Det var jo bra på en måte at de har en teori om slimhinnen - mener de at den er tukk pga infeksjon? Håper antibiotika gjør susen!

Åh nei så kjipt med avbrutt igjen :sorry: Det var jo bra på en måte at de har en teori om slimhinnen - mener de at den er tukk pga infeksjon? Håper antibiotika gjør susen!
De vil vente og se hvertfall, men om den er tykk neste runde, blir det hysteroskopi. Gynekologen sier at den kan være tykk pga infeksjon, men jeg har ikke helt troen på at det vil løse seg i løpet av 14 dager.. vi håper ❤

De vil vente og se hvertfall, men om den er tykk neste runde, blir det hysteroskopi. Gynekologen sier at den kan være tykk pga infeksjon, men jeg har ikke helt troen på at det vil løse seg i løpet av 14 dager.. vi håper ❤
Krysser alt! :Heartred

Første ul kontroll i morgen. Grugleder meg, livredd for at de skal si overstimulering og totalfrys :(

Første ul kontroll i morgen. Grugleder meg, livredd for at de skal si overstimulering og totalfrys :(
Lykke til! :happy: Krysser fingrene for at alt ser fint ut. Skal ha første kontroll i morgen selv, veldig spent!

Så kjedelig :( Var det på grunn av nesesprayen?
Vet ikke om det var en blanding. De sa ikke noe om det. Men eggløsning hadde ikke skjedd, så tviler det var pga synarela. Men, de hadde forventet flere egg (menopur fungerte ikke så godt på meg) så de ville avbryte siden det er siste offentlig forsøk. Helt ok, selvom det er veldig kjedelig siden jeg har gått så lenge på medisiner. Nesten 2 mnd. Men men, håper jeg får komme i juni. Det skal jeg klare, ikke lenge til :)

Back
Topp