Mai 2021

Takk Lysi :Heartred Er fornøyd med 8 egg ja!
Finn var lege ja, men jeg husker ikke navnet på embryologen. Smertefullt som vanlig, men det varer jo heldigvis ikke lenge :)

På nettsiden demers står det kun han, Omar, som er embryolog i Trondheim. Han litt mørke, fra Lebanon tror jeg. Det er i hvert fall kun han jeg har vært i kontakt med når jeg hadde spørsmål om lab.

Har du fått smertestillende? Eller ingenting som virker på deg? Det er jo litt vondt hvis kun med lokalbedøvelse ("litt").

På nettsiden demers står det kun han, Omar, som er embryolog i Trondheim. Han litt mørke, fra Lebanon tror jeg. Det er i hvert fall kun han jeg har vært i kontakt med når jeg hadde spørsmål om lab.

Har du fått smertestillende? Eller ingenting som virker på deg? Det er jo litt vondt hvis kun med lokalbedøvelse ("litt").
Ja jeg tar alltid smertestillende på forhånd. Tørr ikke tenke på hvordan det er uten :wtf:

Hørt han Finn er veldig hyggelig , har en slektning som har vært hos han.

Hørt han Finn er veldig hyggelig , har en slektning som har vært hos han.

Helt enig. Han er kul.
Synes synd at det ikke funket så langt mellom meg og Medicus.
Neste gang. Kanskje. Man vet jo aldri hvor mange runder med ivf det kommer til å ta :hilarious:
Det var galgenhumor altså.

Helt enig. Han er kul.
Synes synd at det ikke funket så langt mellom meg og Medicus.
Neste gang. Kanskje. Man vet jo aldri hvor mange runder med ivf det kommer til å ta :hilarious:
Det var galgenhumor altså.
Huff, nei....det er godt vi ikke vet det når vi starter. Da hadde jeg vurdert å ikke gjort det:woot:

Her var det 4 tomme poser, så fikk ut 8 egg. Så da var det bare å vente på tlf i morgen :rolleyes:

Så godt å få det overstått!!! Gratulerer :cat: Synd at uttak var smertefullt, håper du kommer deg raskt i form :Heartpink Er du i Trondheim frem til innsett (krysser fingrene!!!)?

Sola skinner for deg :joyful:

Så godt å få det overstått!!! Gratulerer :cat: Synd at uttak var smertefullt, håper du kommer deg raskt i form :Heartpink Er du i Trondheim frem til innsett (krysser fingrene!!!)?

Sola skinner for deg :joyful:
Takk :Heartred Formen er fin igjen den, så alt ordner seg. Jeg skal være i Trondheim til slutten av neste uke å kose meg med familien, så blir det eksamen og ny jobb når jeg kommer hjem igjen.

Takk :Heartred Formen er fin igjen den, så alt ordner seg. Jeg skal være i Trondheim til slutten av neste uke å kose meg med familien, så blir det eksamen og ny jobb når jeg kommer hjem igjen.

Mye spennende å se frem til :joyful: bortsett fra eksamen :nailbiting: du valgte en fin uke å besøke Trondheim iaf! Tror i dag var den fineste dagen i 2021 så langt

Hvor gammel er barnet ditt? Hvis dere har noe interesse for orientering så vet jeg at det arrangeres "stolpejakten" nå i sentrum. Da skal man lete etter spesielle stolper for å skanne etikett på en app (appen heter Stolpejakten og forklarer dette mye bedre :hilarious:). Tenkte det kunne bli gøy for barn og voksne dersom man går tomt for underholding :)

Trist. Godt mulig det er genetisk, når det skjer såpass tidlig. Likevel veldig trist.
Jeg fyller forresten 41 neste måned.
Så det er bare å forberede seg at ting tar tid.
Men for din del må statistikken nå endelig snu.
Er første barnet naturlig eller også vha ivf?
Det er nå man skulle ønske man var 10 år yngre... både for å ikke stresse med dårlig tid og ha bedre sjanser..
førstemann er også IVF. Han kom etter 2. uttak, 3. innsett. Tok lang tid med han også, da det ble oppdaget endometriose ifm utredningen av barnløshet. Var til sanering av endo 6 mnd før jeg ble gravid den gangen. Hadde kikkhull ifm SA i 2019. Da så det fint ut mtp endo.
Hvor er du i prosessen nå?

Det er nå man skulle ønske man var 10 år yngre... både for å ikke stresse med dårlig tid og ha bedre sjanser..
førstemann er også IVF. Han kom etter 2. uttak, 3. innsett. Tok lang tid med han også, da det ble oppdaget endometriose ifm utredningen av barnløshet. Var til sanering av endo 6 mnd før jeg ble gravid den gangen. Hadde kikkhull ifm SA i 2019. Da så det fint ut mtp endo.
Hvor er du i prosessen nå?

Ja, absolutt. Jeg skulle ønske jeg visste ting jeg vet nå for ti år siden. Både om meg selv og om verden rundt meg.
Ok. Men da vet du i hvert fall at ivf kan funke for deg. Hvor gammel er gutten?

Jeg starter stimulering i dag. 3.runde. Det blir en ren høstesyklus i og med at jeg skal ha hysteroskopi neste uka - polyppfjerning eller hvaforno - vet ikke helt. Har hatt 2 runder så langt uten suksess.

Tilføyer: ser at du er pasient i Spiren. Det er jeg også. Har du gjort alle dine runder hos dem?

Det blir uttak på lørdag allerede :woot: Ovitrelle settes i kveld!

Mye spennende å se frem til :joyful: bortsett fra eksamen :nailbiting: du valgte en fin uke å besøke Trondheim iaf! Tror i dag var den fineste dagen i 2021 så langt

Hvor gammel er barnet ditt? Hvis dere har noe interesse for orientering så vet jeg at det arrangeres "stolpejakten" nå i sentrum. Da skal man lete etter spesielle stolper for å skanne etikett på en app (appen heter Stolpejakten og forklarer dette mye bedre :hilarious:). Tenkte det kunne bli gøy for barn og voksne dersom man går tomt for underholding :)
Ja mye spenning fremover, og eksamen trur jeg skal gå bra. Gruer meg ikke.
Sønnen min er 2 år.
Takk for tipset om stolpejakten! Det må vi teste :)

Av 8 egg var 8 modne og 5 har utviklet seg fint til i dag :) Da må man bare prøve å nyte fremover til neste tlf på søndag :rolleyes:

Av 8 egg var 8 modne og 5 har utviklet seg fint til i dag :) Da må man bare prøve å nyte fremover til neste tlf på søndag :rolleyes:
Fantastisk, det er jo kjempebra :D:D

Ja er kjempefornøyd med det. Har du hørt noe mer?
Nei, venter fortsatt på telefon. Jeg er så nervøs at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet :nailbiting:

Back
Topp