Buskas
Andre møte med forumet
Spørsmål angående el! Jeg har alltid to dager med positive tester.
Cd11: Positiv test
Cd12: Peak positiv test
Cd13: Er dette El, eller dagen før? (Regnes EL som første dag etter positiv test, eller dag etter peak test?)
Cd14: Tempen går så og si alltid opp to dager etter peak positiv.
Jeg har alltid regnet El som dagen etter peak/dagen før temp går opp. Men nå lurer jeg for denne gangen hadde jeg skikkelig ille el smerter på samme dag som peak, cd12, altså i går. Men i dag, cd13, så er tempen fremdeles lav. Burde jeg derfor anta el er i dag, eller kan det være at tempen min stiger litt senere?
Beklager om dette ble super forvirrende skrevet
Positiv test: sterkere strek enn kontrollstreken
Peak positiv: streken blir minst dobbelt så sterk som kontrollstreken
Cd11: Positiv test
Cd12: Peak positiv test
Cd13: Er dette El, eller dagen før? (Regnes EL som første dag etter positiv test, eller dag etter peak test?)
Cd14: Tempen går så og si alltid opp to dager etter peak positiv.
Jeg har alltid regnet El som dagen etter peak/dagen før temp går opp. Men nå lurer jeg for denne gangen hadde jeg skikkelig ille el smerter på samme dag som peak, cd12, altså i går. Men i dag, cd13, så er tempen fremdeles lav. Burde jeg derfor anta el er i dag, eller kan det være at tempen min stiger litt senere?
Beklager om dette ble super forvirrende skrevet

Positiv test: sterkere strek enn kontrollstreken
Peak positiv: streken blir minst dobbelt så sterk som kontrollstreken

Blir litt stressa for at den første el jeg tok var da jeg hadde eggløsning. Men tenker det var så tidlig at det kan umulig ha vært da. Satser på positiv snart. Ja kan hende det skjer siden dem ikke er blitt negativ enda. Ikke så mye anna å gjøre en det nei 

Men nå måtte jeg plutselig kjøpe plenty påfyll av både EL-tester og tidligtester gitt
Og da går tiden så sakte også!