IKM uke 4 ❤

Heihei! :happy: Har testet litt etter EL siste dagene men føler ikke testene slå ordentlig ut, verken på test streken eller kontroll streken. Kan være jeg ikke har ventet lenge nok. Skal sies at dem ser hakke sterkere ut i virkeligheten enn på bildene. Tok en i morges og en kl 16 i dag. Vil dere si at den siste testen jeg tok i dag (kl 16) er positiv? Værtfall slik jeg tolker det. Og hva tenker dere ellers ang testene? Hadde SA den 29/12 så i dag er det 16 dager siden det startet

Synes heller ikke de ser helt positive ut, dessverre! Min første EL etter SA kom ca 4 dager senere enn normalt, men hørt at mange må vente litt ekstra første syklus etter SA. Ville bare fortsatt å teste :happy:

EL-smertene mine ble så ille igår at jeg måtte på legevakta og videre til GU på sykehuset og så få morfin:(:( Jeg trodde jeg hadde en cyste eller vridd eggstokk eller noe, men de fant INGENTING så jeg aner ikke hva det er som gjør at jeg har så vondt. Ifølge legen har jeg perfekt livmor og eggstokker, og en folikkel på høyre eggstokk, så da ser det ut som egget ennå ikke har sluppet? Fikk ihvertfall klarsignal mtp videre prøving, bare jeg slutter å ha så vondt, klarer ikke å gjennomføre et samleie når det er sånn her. Skikkelig deppa nå, kjenner jeg. Vil bare at det skal funke denne mnd og så er jeg så lei av å ha så vondt hver eneste mnd, selv om det toppa seg denne mnd. :( Beklager syt.

EL-smertene mine ble så ille igår at jeg måtte på legevakta og videre til GU på sykehuset og så få morfin:(:( Jeg trodde jeg hadde en cyste eller vridd eggstokk eller noe, men de fant INGENTING så jeg aner ikke hva det er som gjør at jeg har så vondt. Ifølge legen har jeg perfekt livmor og eggstokker, og en folikkel på høyre eggstokk, så da ser det ut som egget ennå ikke har sluppet? Fikk ihvertfall klarsignal mtp videre prøving, bare jeg slutter å ha så vondt, klarer ikke å gjennomføre et samleie når det er sånn her. Skikkelig deppa nå, kjenner jeg. Vil bare at det skal funke denne mnd og så er jeg så lei av å ha så vondt hver eneste mnd, selv om det toppa seg denne mnd. :( Beklager syt.

Huff, det hørtes ikke noe godt ut, sender en stor klem :smiley-angelic003

Synes du har den fulle rett til å «syte». Er jo ikke noe godt å ha det slik. Smerter inviterer jo ikke helt til sengekos heller. Dreper stemningen når du ikke kan slappe av. Bra du fikk sjekket det ut, da. Vet det ikke er all smertestillende man skal ta, men kunne du ta Paracet eller noe for smertene dine? Ville forhørt meg med legen om det. Eller om det er noe annet som kan hjelpe på el-smertene dine?

ønsker deg alt godt!

Synes du har den fulle rett til å «syte». Er jo ikke noe godt å ha det slik. Smerter inviterer jo ikke helt til sengekos heller. Dreper stemningen når du ikke kan slappe av. Bra du fikk sjekket det ut, da. Vet det ikke er all smertestillende man skal ta, men kunne du ta Paracet eller noe for smertene dine? Ville forhørt meg med legen om det. Eller om det er noe annet som kan hjelpe på el-smertene dine?

ønsker deg alt godt!
Tusen takk :Heartred Jeg fikk med meg Tramadol, de sa det ikke skulle ha noe å si for prøvinga denne mnd men jeg er nå nervøs fordetom.:sorry:

Heihei! :happy: Har testet litt etter EL siste dagene men føler ikke testene slå ordentlig ut, verken på test streken eller kontroll streken. Kan være jeg ikke har ventet lenge nok. Skal sies at dem ser hakke sterkere ut i virkeligheten enn på bildene. Tok en i morges og en kl 16 i dag. Vil dere si at den siste testen jeg tok i dag (kl 16) er positiv? Værtfall slik jeg tolker det. Og hva tenker dere ellers ang testene? Hadde SA den 29/12 så i dag er det 16 dager siden det startet

Så leit å høre om SA.

når det gjelder testene dine, synes jeg heller ikke de ser positive ut. Men som de er på vei til å bli det. Kanskje allerede i morgen? Hadde testet igjen :)

Tusen takk :Heartred Jeg fikk med meg Tramadol, de sa det ikke skulle ha noe å si for prøvinga denne mnd men jeg er nå nervøs fordetom.:sorry:

OJ, såppas sterke smertestillende også? Skjønner deg godt. Er jo så mye å tenke på ellers utenom smerter på toppen av det hele.

Ser bildene ble helt utrolig dårlige i mitt tidligere innlegg i dag.. Prøve å legge ut bilde av testen fra i dag ettermiddag. Skal sies at det i går kom eggløsningslim og at jeg har vært øm nederst u magen og kjent murringer. Skal ta en ny test i morgen tidlig igjen :happy:
Snapchat-480908234.jpg

Stakkars deg ❤ så kjipt at du ikkje fekk svar! Men godt at du fekk morfin og roa det litt ned, kanskje det som skal til for å komme over kneika..? Eg ville tatt Tramadolen så kroppen fekk ro og kanskje ein hadde klart å lagt inn litt aksjer..? :)
Sa gynekologen noko om størrelse på Folikkel? Eller forventa EL?

Ser bildene ble helt utrolig dårlige i mitt tidligere innlegg i dag.. Prøve å legge ut bilde av testen fra i dag ettermiddag. Skal sies at det i går kom eggløsningslim og at jeg har vært øm nederst u magen og kjent murringer. Skal ta en ny test i morgen tidlig igjen :happy:Vis vedlegget 346182

Da er den nok rett rundt hjørnet :happy:

Endelig i DPO-land :happy: Mistenker EL kom litt før tiden, men regner 1 DPO :)

Er vell ingen grunn for å utsette denne gruppa, og berre å hoppe i det :) vipps så er me i slutten av Januar fylt med nytt håp ❤

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
(B= barn nr det prøves på).

Som f.eks:
ElskerJesus<3 - 31 år - PP2 etter dobbel sein MA - B3 - EL 16.01 - IKM 30.01

♡ Mandag 25. Januar
1.
Mammatiltogutter987 - 31år - PP4 - B4 - EL 13.01
2. annki1987 - 33 år - pp 4 - b2 - el 11/1

♡ Tirsdag 26. Januar
1.
Heiel - 31år - Pp2 etter medisinsk abort - B1 - EL usikker
2. Spent21 - 26 år - B2 - EL 10.01 - IKM 26.01
3. Millamin - 34 år - PP1 - B2 - EL 11.01
4. Buskas - 27år - PP7 - B1 - El 11.01
5. Hopes21 - 34 - pp5 - B3 - EL ca 13.1
6. Sommermamma2020 - 28 - PP2 - B2 - EL 15.01

♡ Onsdag 27. Januar
1.
Nysgjerrig Skeptiker - 30 år - PP4 - B1 - EL ca 13jan
2. Mammatilto-ønskernr3 - 31 år - PP8 - B3 - EL 12/1
3. Cometkiddd - alder 27 - PP1 - B2 - ca 16/1
4. Mamacita-37år-PP6-B6-EL 14/1
5. Marianne.89 - 31 år - pp1 - B3 - EL 13.01

♡ Torsdag 28. Januar
1. Lenateacup - 30 - PP3 - B3 - EL 14.01
2. Rjente22 -27 år -PP 30++ - B1- EL 13.01
3. Snorkfrøken95 - 25 - PP8 - B1 - EL 14.01
4. Baby.3 - alder 27 år- PP8 - B3 - EL 14/15?
5. Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01

♡ Fredag 29. Januar
1.
Siljean - alder 29 - PP11 - B4 - EL14/1
2. Astrantia - 32 år - PP12 (PP2 etter SA) - B1 - EL 14/1
3. Fotballbaby - 26 år - PP8 - B2 - EL 20/01/21
4. Kelsey - 32 - PP12 - B1 - EL 14.01
5. Har2vilha3 - 34 - B3 - pp6 - el. 15. 01

♡ Lørdag 30. Januar
1. ElskerJesus<3 - 31 år - PP2 etter dobbel MA - B3 - EL ca 16.01(bursdagen min:happy090)
2. <3Tingeling<3 - 31 - PP5 - B5 - EL 16.01
3. Veldig spent:) - 35 år- PP2 - B3 - EL 13.01
4.Fjellfrøken - 26 år - PP6 (etter MA) - B1 - El 16/1

♡ Søndag 31. Januar
1. Fiia- 24år- PP3- B2- EL ca 16.01

Usikker IKM/uka før eller etter
1.
FruMilla90 - 30 - PP3 (SA i PP2) - B4 - usikker EL og IKM
2. Magnolia85 - 35 år- PP5 - B2 - EL 12.01 - IKM 24.01

:Heartred Gravid :Heartred

TR :(
Jeg har flyttet over til uke 5 :happy:

Stakkars deg ❤ så kjipt at du ikkje fekk svar! Men godt at du fekk morfin og roa det litt ned, kanskje det som skal til for å komme over kneika..? Eg ville tatt Tramadolen så kroppen fekk ro og kanskje ein hadde klart å lagt inn litt aksjer..? :)
Sa gynekologen noko om størrelse på Folikkel? Eller forventa EL?
Ja, har god lindring i Tramadolen. Gyn sa ikke noe om størrelse, bare konstaterte at på høyresiden var det en folikkel. Antar at EL var enten igår eller idag da! Fikk ikke til noe aksjelegging igår så vi håper vi rekker det ikveld!

Eggløsning i går (de tre øverste testene), og ser at verdiene har sunket i dag! Da anser jeg meg selv som 1 DPO i dag. Sååå spent på å begynne testing!

Når begynner dere? Fått positiv test mellom 9-10 dpo de forrige gangene jeg var gravid, til tross for at 3 av dem endte i SA.

PS: testene til monitoren viser eggløsning ved at streken til høyre er sterkest, i motsetning til vanlig LH-tester.

FA0FA401-81D2-4468-A985-07376A7E8311.jpeg

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg har alvorlig grad av endometriose, og er vanligvis sengeliggende under eggløsning og menstruasjon. Hadde Tramadol på blåresept!

Men, det skal ikke brukes under graviditeten, så ville vært forsiktig om du tror det vil klaffe for dere denne mnd :Heartred

Eggløsning i går (de tre øverste testene), og ser at verdiene har sunket i dag! Da anser jeg meg selv som 1 DPO i dag. Sååå spent på å begynne testing!

Når begynner dere? Fått positiv test mellom 9-10 dpo de forrige gangene jeg var gravid, til tross for at 3 av dem endte i SA.

PS: testene til monitoren viser eggløsning ved at streken til høyre er sterkest, i motsetning til vanlig LH-tester.

Vis vedlegget 346217

Spennende! :) Jeg er enten 3 eller 4 dpo i dag, sist jeg var gravid testet jeg tydelig positiv 11 dpo, hadde ikke testet før det og jeg testet ikke med test med den høyeste sensitiviteten. Så jeg trooor jeg tester fra 9 dpo, så jeg prøver meg på en test onsdag til uken! Men jeg har veldig lite tro på at den vil være positiv, av en eller annen grunn så er jeg veldig sikker på at det ikke går denne prøveperioden til tross for at jeg vet vi traff på EL. Så vi får se :)

Back
Topp