IKM uke 4 ❤

:Heartred
Godt med noen som forstår men er lei for å høre at du har det sånn:Heartred
Legen min mistenker endometriose, men jeg får ikke noen skikkelig utredning uansett hva jeg gjør. De vil kun ha meg på hormonspiral, hvilket jo ikke akkurat er målet nå. Jeg fikk bare tre stk Tramadol, de tok jeg ferdig igår og det går litt bedre nå:Heartred Siste prøving denne pp ikveld, krysser fingre for at vi rekker EL!

Fikk heller ingen utredning før januar 2019. Etter å hatt mensen siden jeg var 11 år (jeg er 28 år nå), med uutholdelige smerter hver eneste måned. Endte opp med at jeg fikk operasjon dekket privat av forsikringsselskapet på jobb, da vi hadde slitt med flere SA over en 10 års periode. 6 måneder etter operasjonen, satt spiren «fast». Det var siste frist også for videre henvisning til IVF. Er så utrolig takknemlig for det!

Kan ikke annet enn å sende deg varme tanker, og håpe at du blir tatt på alvor veldig snart :Heartred

:Heartred

Fikk heller ingen utredning før januar 2019. Etter å hatt mensen siden jeg var 11 år (jeg er 28 år nå), med uutholdelige smerter hver eneste måned. Endte opp med at jeg fikk operasjon dekket privat av forsikringsselskapet på jobb, da vi hadde slitt med flere SA over en 10 års periode. 6 måneder etter operasjonen, satt spiren «fast». Det var siste frist også for videre henvisning til IVF. Er så utrolig takknemlig for det!

Kan ikke annet enn å sende deg varme tanker, og håpe at du blir tatt på alvor veldig snart :Heartred
Huff, det er da jaggu ikke lett å få diagnosen heller. Startet da jeg var 11 hos meg og og jeg er 30.

Tusen takk:HeartredHåper jeg får kommet inn på lapraskopi eller noe raskt etter fødsel hvis det klaffer denne mnd(håpet er stort). Ellers så får jeg sette inn hormonspiral 6 uker etter fødsel slik de vil(jeg tåler egentlig ikke hormonpreparater).

Då va EL her, på sjølvaste bursdagen min :talk017
Me hadde forventa det, så idag reise barna til foreldrene mine så me får heile kvelden, natto og mårningen i måro aleina :cool14
Tenk å bli gravid idag, hadde vært tidenes bursdagspresang :love017
Eg har alltid hatt veldig kort LH-topp, og testa kun mårningane. Hadde tolka den i dag måres som positiv fordi ganske sikkert hadde den vært svak igjen i måro tidlig. Men på gøy testa eg igjen nå, trur aldri eg har fått ein SÅ positiv :whacky011
(Og ja, va nåken svake punkt i virkestoffet så testen ser litt rar uto_O)
Screenshot_20210116-143249_Premom.jpg

Me hadde forventa det, så idag reise barna til foreldrene mine så me får heile kvelden, natto og mårningen i måro aleina :cool14
Eg har alltid hatt veldig kort LH-topp, og testa kun mårningane. Hadde tolka den i dag måres som positiv fordi ganske sikkert hadde den vært svak igjen i måro tidlig. Men på gøy testa eg igjen nå, trur aldri eg har fått ein SÅ positiv :whacky011
(Og ja, va nåken svake punkt i virkestoffet så testen ser litt rar uto_O)Vis vedlegget 346291

Gratulerer så mye med dagen! Hipp hurra! :smiley-bounce016
Måtte den beste gaven komme om 9mnd. :smiley-bounce012

(Og ja, va nåken svake punkt i virkestoffet så testen ser litt rar uto_O)Vis vedlegget 346291
Gratulerer med dagen:cheers

D31001E5-26EA-4294-BCE9-A3F44E29EBA6.png
Nei NÅ GIR JEG OPP!:sour: Like sterk eggløsningstest i dag som i går.. hadde kjempe vonde el smerter i går kveld, sånn typ vondt å røre seg. El slim har jeg hatt hele uka, men avtatt i dag syntes jeg. I dag var det ikke slim, mere klissete bare. Skulle aldri begynt med disse el testene, skjønner jo ingenting lenger:banghead: etter el testen i formiddag fikk jeg ny peak på gårsdagens test. Tempen holder seg ganske stabil -/+ 2g fra 37. Varierer fra dag til dag!

VictoriaH - B2 - EL 16/1 - IKM 30/1

Positiv test etter letrozol/femar. Ikke hatt EL siden september (da også femar).

4E7E15E8-B149-41A5-91DA-4006EF9B6276.jpeg

Vis vedlegget 346306 Nei NÅ GIR JEG OPP!:sour: Like sterk eggløsningstest i dag som i går.. hadde kjempe vonde el smerter i går kveld, sånn typ vondt å røre seg. El slim har jeg hatt hele uka, men avtatt i dag syntes jeg. I dag var det ikke slim, mere klissete bare. Skulle aldri begynt med disse el testene, skjønner jo ingenting lenger:banghead: etter el testen i formiddag fikk jeg ny peak på gårsdagens test. Tempen holder seg ganske stabil -/+ 2g fra 37. Varierer fra dag til dag!

De testene dine forvirrer meg også! Aldri sett så mange neeeesten positive tester på rad. Helt merkelig!
Har du snakket med legen om det?

De testene dine forvirrer meg også! Aldri sett så mange neeeesten positive tester på rad. Helt merkelig!
Har du snakket med legen om det?
Nei, har ikke brukt el tester før denne pp. Har prøvd å ta ting med ro, å bare la det skje når det skjer. Jeg har tre barn fra før, to av de var ikke planlagte. Og den siste satt ganske kjapt. Har totalt vært gravid 4ganger. Så merkelig at det har tatt så lang tid nå, har liksom tenkt at kanskje det er noe galt med svømmerne til samboeren (de tre barna jeg har, er med eksmannen..) men ser ut til at jeg kanskje må en tur til legen jeg og:sour: men kutta ut melatonin denne uka! Da jeg leste på nett at den kan hemme eggløsning.. det sa eller visste ikke legen noe om så ja.

Gratulerer med dagen! Kos deg masse så krysser vi fingrene for en bursdagsgave om 10 måneder :happy:

Nei, har ikke brukt el tester før denne pp. Har prøvd å ta ting med ro, å bare la det skje når det skjer. Jeg har tre barn fra før, to av de var ikke planlagte. Og den siste satt ganske kjapt. Har totalt vært gravid 4ganger. Så merkelig at det har tatt så lang tid nå, har liksom tenkt at kanskje det er noe galt med svømmerne til samboeren (de tre barna jeg har, er med eksmannen..) men ser ut til at jeg kanskje må en tur til legen jeg og:sour: men kutta ut melatonin denne uka! Da jeg leste på nett at den kan hemme eggløsning.. det sa eller visste ikke legen noe om så ja.

Da forstår jeg! Kan være melatoninen slik du skriver, har ingen erfaring med det selv, men fint at du fant ut av det på egenhånd. Husker legen min alltid måtte Google ting når det kom til graviditet, følte jeg visste mer enn ham til tider :think005

Da forstår jeg! Kan være melatoninen slik du skriver, har ingen erfaring med det selv, men fint at du fant ut av det på egenhånd. Husker legen min alltid måtte Google ting når det kom til graviditet, følte jeg visste mer enn ham til tider :think005
Eneste forklaringen jeg kommer på er pga melatonin. Haha ja leger vet egentlig ikke så mye, især når det kommer til svangerskap og prøving føler jeg:p

Tusen takk for helsingar ❤:smiley-bounce012
Tok ein ny test i kveld, og den e godt på vei ned igjen, så rekne med EL er ca akkuratt nå :happy: blir spennande å sjå med tempen, om den stige nå, eg så e så sikker at eg får EL kort tid etter positiv:D DPO-land neste, favoritt tid, spesielt når PP'en har vært god :dance008

Vedlegg

• Screenshot_20210117-001830_Premom.jpg
    Screenshot_20210117-001830_Premom.jpg
    22,6 KB · Visninger: 52
Reyna - 26 år - PP1 - B1 - EL 10.01 - IKM 25.01

Helt fersk, både på forumet og i prøvinga :happy:

Er det mulig å ha festeblødning 6dpo?

Tmi: var små brune flekker i trusen da jeg var på toalettet, sjekket med fingeren og frisk rødt blod inni.

Litt usikker på el denne måneden, men er ikke mer enn maks 7dpo, litt avhengig av når på dagen el var, men tror 6dpo er mest riktig.

Har noen ganger spotting mellom el og ikm, men ikke så tidlig og ikke friskt blod heller :S

Da fikk jeg endelig Max på monitoren i dag:happy: så da bli EL i morgen. Så jeg flytter over til IKM uke 5 siden jeg da får IKM 01.02. Takk for meg og masse lykke til:happy090

Er det mulig å ha festeblødning 6dpo?

Tmi: var små brune flekker i trusen da jeg var på toalettet, sjekket med fingeren og frisk rødt blod inni.

Litt usikker på el denne måneden, men er ikke mer enn maks 7dpo, litt avhengig av når på dagen el var, men tror 6dpo er mest riktig.

Har noen ganger spotting mellom el og ikm, men ikke så tidlig og ikke friskt blod heller :S

Absolutt mulig, kan skje så tidlig som 2 dager etter befruktning har eg lest :) spennende!

Back
Topp