hverken jeg eller noen av appene skjønner hva som skjer.
Forhøya temp på tirsdag, men nede igjen etter det. Såå dette blir jo spennende. Men regner iallefall med at det ikke blir noe baby denne pp.. så håper jeg neste pp12 blir mere stabil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 346235 Vis vedlegget 346236
hverken jeg eller noen av appene skjønner hva som skjer.
Forhøya temp på tirsdag, men nede igjen etter det. Såå dette blir jo spennende. Men regner iallefall med at det ikke blir noe baby denne pp.. så håper jeg neste pp12 blir mere stabil
Jeg bruker og premom, eller har prøvd den og el tester denne måneden. Fått peak tre ganger iløpet av uka, men som har endret segJeg ville ha fortsettet med å teste Jeg testet Premom for første gang denne måneden, og fikk så mange gode råd her når jeg ikke skjønte hvorfor jeg ikke fikk peak. Min siste High endret seg til peak påfølgende dag. Kanskje kroppen din har har forsøkt å slippe egget, ikke fått det til og er i ferd med å slippe det nå? Skjønner godt frustrasjonen din, men ikke gi opp
Jeg bruker og premom, eller har prøvd den og el tester denne måneden. Fått peak tre ganger iløpet av uka, men som har endret seg
tusen takk men føler at om det ikke skjer nå så blir det ikke noe! Aldri hatt lengere syklus enn 29dager. Så mensen kommer sikkert så fort nå at uansett om jeg får el så rekker det ikke feste seg. Meen ja, blir spennende å se testene da! Føler bare jeg mister mer å mer mote.
Takk for gode ord blitt lagt inn aksjer daglig i 10dager (samt i dag), og blir aksjelegging daglig til jeg er heeelt sikker på at «toget har gått så får vi bare se. Ifølge appen så er IKM søndag i uke 4, om el er i morgen. Hvis ikke så blir jeg å høre til en annen gruppe. Men jeg vet jo ikke. Så holder meg bare herHmmm, det var rart! Kanskje den siste «High» endrer seg til peak i morra? Har skjønt at noen har så kort peak at det kan være vanskelig å fange den. Men du har jo testet flere ganger per dag også. Det eneste å tipse om er å vente til all farge har spredd seg i testen før du tar bilde, og å prøve å ta bildet i godt lys på samme sted I følge Premom scannes testene best da.
Som en klok sjel minnet meg på: Tiden mellom el og mens er alltid den samme. Er det kluss i syklusen er det fordi noe skjer (stress, sykdom etc) i tiden mellom mens og når egget faktisk slipper. Så tenker at for din del kan det hende at el er forsinket og at mens derfor blir forskjøvet tilsvarende. Fryktelig frustrerende! Hadde prøvd å få lagt inn noen aksjer i kveld og frem til testene viser low igjen. Alt håp er ikke ute
Godt med noen som forstår men er lei for å høre at du har det sånnVet akkurat hvordan du har det! Jeg har alvorlig grad av endometriose, og er vanligvis sengeliggende under eggløsning og menstruasjon. Hadde Tramadol på blåresept!
Men, det skal ikke brukes under graviditeten, så ville vært forsiktig om du tror det vil klaffe for dere denne mnd
4dpo i dag
Prøver å ikke ha så mye forhåpninger denne gangen, men det er jo umulig som vanlig
Så spennende når tror du at du starter mef testinga?Håper, håper, håper
Tre høye temperaturer på rad her nå, så Fertility Friend mener jeg er 3 DPO og ikke 2 i dag Så det stemmer nok som jeg trodde at El var litt tidligere enn forventet. Færre dager til jeg kan ta tidligtest da
Så spennende når tror du at du starter mef testinga?
Jeg er 9dpo på torsdag. Kjenner meg selv, kommer til å teste da, å bli like frustrert hvis det er negativtSkal prøve å holde meg en uke, så neste lørdag, da er jeg 9-10 DPO Mulig jeg ryker på en før det hvis jeg blir fristet her inne Hva med deg?
Høy i dag også, så da ble det ikke eggløsning denne uka. Tror jeg. 10 dager med høy nå. Får bare fortsette å teste kommer til å henge litt med ikm uke 5 da
Jeg er 9dpo på torsdag. Kjenner meg selv, kommer til å teste da, å bli like frustrert hvis det er negativt
Har jo aldri skjedd at jeg har klart å vente til Ikm med testing