IKM uke 4 ❤

Fikk Høy på monitoren idag, så tror jeg hører til her:)

Baby.3 - alder 27 år- PP8 - B3 - EL 14/15? - IKM 28/01/21

Da skjønner jeg godt at dere begynner å bli utålmodige, krysser fingrene for at denne måneden blir din måned til å bli gravid! :) Husker fra sist gang vi prøvde at jeg tenkte jeg ikke skulle teste og bare vente til mensen kom, men jeg endte opp med å teste hver måned allikevel fra 10 DPO :D Kommer vel til å gjøre det nå også, men først må jeg kjøpe noen graviditetstester:)
Blir vell ofte sånn:p hvilken pp er dere på?:)

Hopper inn her da el er litt forsinket! Straks positiv el-test her, så forventer el i morgen:joyful:

Mamacita-37år-PP6-B6-EL 14/1-IKM 27/1

I full gang med prøvinga her! Ifølge kalenderen er EL imorgen, og det kan kjennes sånn ut på symptomene også (jeg har helt grusomme eggløsningssmerter hver mnd og kan ved det nærmest pinpointe EL innenfor minuttet det skjer, selv om det er jævlig å ha så vondt er det jo litt praktisk akkurat nå:laughing002). Er klar for å komme meg inn i dpo-land nå!

Titter innom her også jeg. Hører i utgangspunktet til i uke 5, men det kan se ut som EL er tidlig ute denne måneden. Jeg tester ikke med el-tester. Men tappen er helt åpen. Så det blir sånn ca det her.

Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01 - IKM 28.01 ❤️

Tappen var lukket i går, og helt åpen i dag. Så hvis jeg ut i fra det antar at EL er i morgen blir ikm på selveste bursdagen min :angelic:

Blir med her jeg og :shy: Har litt uregelmessige sykluser, men i følge Flo og Premom er EL i dag. I følge el-testene er jeg litt usikker da jeg ikke egentlig har fått noen positive enda :nailbiting:

Marianne.89 - 31 år - pp1 - B3 - EL 13.01 - ikm 27.01

Titter innom her også jeg. Hører i utgangspunktet til i uke 5, men det kan se ut som EL er tidlig ute denne måneden. Jeg tester ikke med el-tester. Men tappen er helt åpen. Så det blir sånn ca det her.

Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01 - IKM 28.01 ❤️

Tappen var lukket i går, og helt åpen i dag. Så hvis jeg ut i fra det antar at EL er i morgen blir ikm på selveste bursdagen min :angelic:

Kjekt når den kommer tidligere enn forventa :) eg forvente EL på Lørdag, det e min bursdag!:happy: men trur litt at den kommer før ;)

Da var både EL-test og g-test negative i dag, så da er eg klar for å teste etter EL (12 dager etter SA). Spent på om den dukker opp snart, eller lar vente på seg pga SAen.

Cd 16 i dag, og enda en dag med høy. Ser ikke ut som El kommer riktig enda. Lei av å vente, særlig siden jeg hadde EL så tidlig sist syklus.

Blir med her jeg og :shy: Har litt uregelmessige sykluser, men i følge Flo og Premom er EL i dag. I følge el-testene er jeg litt usikker da jeg ikke egentlig har fått noen positive enda :nailbiting:

Marianne.89 - 31 år - pp1 - B3 - EL 13.01 - ikm 27.01
Jeg vil teste minst to ganger om dagen når jeg nærmer meg eggløsningsdagen, siden hvis du har et raskt svingemønster, kan du lett savne toppen.

Sommermamma2020 - 28 - PP2 - B2 - EL 15.01 - IKM 26.01

Hei :love2

Var egentlig medlem i IKM uke 3- gruppen, men pga forsinket EL melder jeg meg inn her!

Vi prøver på vårt 2 barn. Opplevde 3 SA (i uke 6, 8 og 13) før vi endelig fikk regnbuebabyen vår juni 2020! Ønsker to tette, så håper vi er heldigere denne prøveperioden med en spire som sitter på første forsøk.

Bruker ClearBlue Digital Advanced monitor, og fikk første «maksimal» i dag på CD22. Jeg ammer enda store deler av dagen, så er nok derfor jeg fremdeles opplever lange sykluser.

Skal legge inn litt aksjer i dag, og krysser fingrene for positiv test om 10-11 dager! Fikk positiv test mellom 9-10 DPO de andre gangene jeg var gravid :angelic:

2E2A77F8-D6B8-4303-8B9B-E3A0AAE6BFD1.jpeg
Jeg vil teste minst to ganger om dagen når jeg nærmer meg eggløsningsdagen, siden hvis du har et raskt svingemønster, kan du lett savne toppen.
Har testet 2-3 ganger hver dag, virker jo som at EL har vært uten at jeg har fått det med på test kanskje?:(

Hei!
Dette er min første runde med EL-tester. Kan jeg tolke denne som positiv?
Var helt sikker på at jeg ikke fikk EL denne måneden, men etter masse svake streker kom denne endelig på CD26!

Vedlegg

• 86A7B100-1C7A-4368-B74C-141F52A24430.jpeg
    86A7B100-1C7A-4368-B74C-141F52A24430.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 71
Hei!
Dette er min første runde med EL-tester. Kan jeg tolke denne som positiv?
Var helt sikker på at jeg ikke fikk EL denne måneden, men etter masse svake streker kom denne endelig på CD26!

Ja den er positiv :happy: men fortsett å test nokre dager, for å forsikre deg om at EL-verdiene går ned slik at du med stor sannsynlighet kan vite at EL var :)

Eg venter spent på EL :) fekk EL på CD20 etter MA forrige mnd. Forventer å få den rundt CD 16-17 denne gang. Både temper (alarm på kl 06 kvar mårning) og tester. Idag huska eg tempen, men trudde eg hadde glømt å testa:hilarious: er altså zombie om mårningane og våkner ikkje skikkelig til før i 11 tio, om eg enn står opp kl 6 :hungover: så kl 11 la eg inn tempen i FF appen, og tenkte nei off, eg glømte å testa idag, åsså har eg kort topp og veldig mulig EL idag! Men neida, når eg kom heim fra jobb låg testen der den, negativ :hilarious: går litt i surr når alt skjer på ein gong ;)
Det nya er at eg har hatt masse aktivitet i livmor/eggledere dei siste dagene. Har aldri tenkt over om eg har EL-murringer/smerte før, men i forrige PP viste eg at egget skulle slippes fra høgre eggleder, og samme kveld eg hadde hatt positiv test murra det godt i høgre eggstokk! Fasinerande! Men nå har de altså murra, stukke og bobla der nere siden Tirsdag:wacky: nå har jo kroppen min vært gravid i 38 veker det sista året, og ikkje hatt mykje tid mellom graviditetene, så alt er nok litt på håve:hilarious:

Heihei! :happy: Har testet litt etter EL siste dagene men føler ikke testene slå ordentlig ut, verken på test streken eller kontroll streken. Kan være jeg ikke har ventet lenge nok. Skal sies at dem ser hakke sterkere ut i virkeligheten enn på bildene. Tok en i morges og en kl 16 i dag. Vil dere si at den siste testen jeg tok i dag (kl 16) er positiv? Værtfall slik jeg tolker det. Og hva tenker dere ellers ang testene? Hadde SA den 29/12 så i dag er det 16 dager siden det startet

Vedlegg

• Screenshot_20210114-185420_Premom.jpg
    Screenshot_20210114-185420_Premom.jpg
    20,1 KB · Visninger: 62
  • Screenshot_20210114-190215_Messenger.jpg
    Screenshot_20210114-190215_Messenger.jpg
    13,3 KB · Visninger: 48
Last edited:
Heihei! :happy: Har testet litt etter EL siste dagene men føler ikke testene slå ordentlig ut, verken på test streken eller kontroll streken. Kan være jeg ikke har ventet lenge nok. Skal sies at dem ser hakke sterkere ut i virkeligheten enn på bildene. Tok en i morges og en kl 16 i dag. Vil dere si at den siste testen jeg tok i dag (kl 16) er positiv? Værtfall slik jeg tolker det. Og hva tenker dere ellers ang testene? Hadde SA den 29/12 så i dag er det 16 dager siden det startet

Litt dårlig bilde, så litt vanskelig å sei. Ved første øyenkast ser den ikkje heilt positiv ut nei. Og siden det er den siste testen du tok så veit ein ikkje meir før du tar ny i måro :) kontrollstrekene ser greie ut slik eg ser det :)

Veldig vanlig og havne inn i normal syklus igjen rett etter sa/ma etc. Så du får nok EL iløpet av dei neste dagane vil eg tru :)

Litt dårlig bilde, så litt vanskelig å sei. Ved første øyenkast ser den ikkje heilt positiv ut nei. Og siden det er den siste testen du tok så veit ein ikkje meir før du tar ny i måro :) kontrollstrekene ser greie ut slik eg ser det :)

Veldig vanlig og havne inn i normal syklus igjen rett etter sa/ma etc. Så du får nok EL iløpet av dei neste dagane vil eg tru :)
Ser bildet ble veldig uklar, skjønner ikke hvorfor siden det er screenshot, merkelig..

Back
Topp