Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vell ofte sånn hvilken pp er dere på?Da skjønner jeg godt at dere begynner å bli utålmodige, krysser fingrene for at denne måneden blir din måned til å bli gravid! Husker fra sist gang vi prøvde at jeg tenkte jeg ikke skulle teste og bare vente til mensen kom, men jeg endte opp med å teste hver måned allikevel fra 10 DPO Kommer vel til å gjøre det nå også, men først må jeg kjøpe noen graviditetstester
Blir vell ofte sånn hvilken pp er dere på?
Titter innom her også jeg. Hører i utgangspunktet til i uke 5, men det kan se ut som EL er tidlig ute denne måneden. Jeg tester ikke med el-tester. Men tappen er helt åpen. Så det blir sånn ca det her.
Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01 - IKM 28.01
Tappen var lukket i går, og helt åpen i dag. Så hvis jeg ut i fra det antar at EL er i morgen blir ikm på selveste bursdagen min
Jeg vil teste minst to ganger om dagen når jeg nærmer meg eggløsningsdagen, siden hvis du har et raskt svingemønster, kan du lett savne toppen.Blir med her jeg og Har litt uregelmessige sykluser, men i følge Flo og Premom er EL i dag. I følge el-testene er jeg litt usikker da jeg ikke egentlig har fått noen positive enda
Marianne.89 - 31 år - pp1 - B3 - EL 13.01 - ikm 27.01
Har testet 2-3 ganger hver dag, virker jo som at EL har vært uten at jeg har fått det med på test kanskje?Jeg vil teste minst to ganger om dagen når jeg nærmer meg eggløsningsdagen, siden hvis du har et raskt svingemønster, kan du lett savne toppen.
Hei!
Dette er min første runde med EL-tester. Kan jeg tolke denne som positiv?
Var helt sikker på at jeg ikke fikk EL denne måneden, men etter masse svake streker kom denne endelig på CD26!
Heihei! Har testet litt etter EL siste dagene men føler ikke testene slå ordentlig ut, verken på test streken eller kontroll streken. Kan være jeg ikke har ventet lenge nok. Skal sies at dem ser hakke sterkere ut i virkeligheten enn på bildene. Tok en i morges og en kl 16 i dag. Vil dere si at den siste testen jeg tok i dag (kl 16) er positiv? Værtfall slik jeg tolker det. Og hva tenker dere ellers ang testene? Hadde SA den 29/12 så i dag er det 16 dager siden det startet
Ser bildet ble veldig uklar, skjønner ikke hvorfor siden det er screenshot, merkelig..Litt dårlig bilde, så litt vanskelig å sei. Ved første øyenkast ser den ikkje heilt positiv ut nei. Og siden det er den siste testen du tok så veit ein ikkje meir før du tar ny i måro kontrollstrekene ser greie ut slik eg ser det
Veldig vanlig og havne inn i normal syklus igjen rett etter sa/ma etc. Så du får nok EL iløpet av dei neste dagane vil eg tru