IKM uke 4 ❤

Jeg er ny her, så si ifra om jeg gjør noe galt! Har vært litt stalker på forumet da, uten bruker. :angelic:

Buskas - 27år - PP7 - B1 - El 11.01 - IKM 26.01

Prøvd grapefruit juice for første gang denne måneden og concieve plus. Vi bruker vanligvis ikke glidemiddel, men føler jeg må gjøre noe nytt, det vi har gjort hittil har jo ikke funket!

Sterk positiv test i dag, cd12, så blir forhåpentligvis negativ i morgen! Har også smerter i høyre eggstokk, så noe er på gang hvert fall :D

Da er mine el-tester på vei opp:happy::happy:
Satser på EL i morgen eller tirsdag:happy::happy:

Vedlegg

• Screenshot_20210110_192251.jpg
    Screenshot_20210110_192251.jpg
    14,5 KB · Visninger: 47
Prøver meg i denne gruppa, sjølv om eg er usikker på ny IKM etter SA.

FruMilla90 - 30 - PP3 (SA i PP2) - B4 - usikker EL og IKM

Mista i SA i uke 6, første skikkelige blødningsdag 2. januar, så regner syklusdag fra da. Slutta å blø i går, og er klare for å prøve på nytt:Heartred Tok ein g-test og EL-test i dag, og begge var positive, så det er nok ein del hormoner igjen i kroppen fortsatt. Tester på nytt etter nokre dager, og håper på negative tester snart, så eg kan leite etter EL:happy:
Da er vi i samme situasjon. Mistet 29/12 i uke 5. Holder på å teste etter EL her og men ser ikke ut som det skjer noe med det første... Lykke til med testingen og prøvingen til deg

Da er vi i samme situasjon. Mistet 29/12 i uke 5. Holder på å teste etter EL her og men ser ikke ut som det skjer noe med det første... Lykke til med testingen og prøvingen til deg
Takk, og det samme til deg:happy: Har du fått negative g-tester og El-tester etter SAen? Håper det blir EL på oss begge snart:happy:

Hei igjen jeg har el i dag så kmi men er 25.1

så da blir der:

annki1987 - 33 år - pp 4 - b2 - el 11/1 - kmi 25/1

Hadde positiv EL 3/1. Helt negativ siste 3 dagene jeg har testet. Så ser ut som det enda kan ta en stund.. Negativ HCG test hos legen 6/1.
Ja, vanskelig å sei når kroppen er i rute igjen.. Men det er jo egentlig positivt at testene er nullstilt, så veit du at dei stemmer om du skulle få LH-stigning. Testene eg tok i går var kjempesterke, både G-test og EL-test, så trur eg berre må vente nokre dager før eg tester igjen. Kan jo risikere å gå glipp av ein evt EL, men får berre ha jevn sex denne syklusen og håpe at me treff på EL:happy:

Her er EL-testene på vei ned, og Premom regner 10.01. som el-dagen og setter IKM til 24.01. Da havner jeg vel teknisk sett i uke 3- gruppa. Kan jeg henge her også? :smiley-angelic002

Har fått symptomer på EL, smerter i venstre side og vannet utflod. Håper på aksjelegging ikveld!

Ja, vanskelig å sei når kroppen er i rute igjen.. Men det er jo egentlig positivt at testene er nullstilt, så veit du at dei stemmer om du skulle få LH-stigning. Testene eg tok i går var kjempesterke, både G-test og EL-test, så trur eg berre må vente nokre dager før eg tester igjen. Kan jo risikere å gå glipp av ein evt EL, men får berre ha jevn sex denne syklusen og håpe at me treff på EL:happy:
Ja sant :happy: Blir litt stressa for at den første el jeg tok var da jeg hadde eggløsning. Men tenker det var så tidlig at det kan umulig ha vært da. Satser på positiv snart. Ja kan hende det skjer siden dem ikke er blitt negativ enda. Ikke så mye anna å gjøre en det nei :happy::happy:

Her er EL-testene på vei ned, og Premom regner 10.01. som el-dagen og setter IKM til 24.01. Da havner jeg vel teknisk sett i uke 3- gruppa. Kan jeg henge her også? :smiley-angelic002

Selvfølgelig kan du det :) blir spennande å følge deg denne PP❤

Jeg blir med her denne måneden jeg også. Holder på å bli litt demotivert, men ønsker så sterkt et tredje barn! Starta prøving i august med positiv test og mensen like etterpå....

Har2vilha3 - 34 - B3 - pp6 - el. 15. 01 - ikm 29.01

Back
Topp