Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt mulig, kan skje så tidlig som 2 dager etter befruktning har eg lest spennende!
6 dpo i dag! Skal prøve meg på en test på onsdag til uken!
Ser ut som EL nærmer seg Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt?
Ser ut som EL nærmer seg Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt?
Takk Nei, er klar over at dei forrige er negative. Men greit å sjå stigningen, siden det er litt forskjellig fra person til person Takk for tilbakemelding, gleder meg til å komme over i Dpo-land snart!Litt vanskelig å se ang. siste testen din, men de før ville jeg ikke kalt positive, er jeg redd. Hvis du kan holde deg noen timer og så teste, ville jeg ha gjort det. Ser ut som det er like før du får en klar positiv Men vanskelig å si om det blir i kveld eller i morgen.
Spennende! Masse lykke til og Happy humping
Noko er iallefall igang, ville fortsatt å teste måren og kveld for å sjekke at den blir sterk og synker igjenSer ut som EL nærmer seg Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt?
Vis vedlegget 346397 Nå tror jeg el har vært, eller iallefall alle symptomer på el er borte pg det ser ut som at lh verdi er på vei ned. Så får man bare se. Men tviler sterkt på noe baby denne pp heller! Gleder meg egentlig bare til mensen er overstått og kanskje en ny mere «stabil» pp, som blir da pp12
Har fått peak 4ganger iløpet av denne uka, men så har det kommet en sterk test igjen, osv. men når håper jeg det holder seg sånn. Men tror egentlig det! Ingen el symptomer lenger, så blir spennende å måle temp i mårra! Har den ikke steget så regner jeg med at kroppen hsr prøvd på el hele uka, men ikke fått til.Nå har du jo fått «peak». Vil tro du har hatt el i dag, basert på testene dine Selv om du har hatt to topper. Det er fortsatt håp
VictoriaH - B2 - EL 16/1 - IKM 30/1
Positiv test etter letrozol/femar. Ikke hatt EL siden september (da også femar).
Vis vedlegget 346307
Oioioi, så spennende Blir så gøy når testingen starter i gruppa
Ja, det er en skrekkblandet fryd! Jeg har litt murringer og veldig ømme bryster i dag, det er vel kanskje ikke så lovende tegn såpass tidlig?
Hvem dpo er du
Vis vedlegget 346409 Troublemaker2.0 - 33 år - pp3 - b3 - EL 17.01. - IKM 31.01.
Som vanlig el søndag/mandag, så vanskelig å si hvor jeg hører til, men prøver meg her jeg
Mulig jeg kanskje ikke hører til her allikevel, når jeg ser på testene mine. Hvorfor blir de ikke negative? Betyr det at egget ikke har sluppet?
Jeg leste et sted at man egentlig bare trengte å ta tester til man fikk første positive test. Da ville egget slippet innen 48 timer uansett. Men skjønner at det ikke funker sånn med premom, og at man skal teste til man får negativ. Hadde voldsomme el-smerter i går, men foreløpig ikke noe el-slim. Blir ikke klok på dette her...
Vis vedlegget 346409 Troublemaker2.0 - 33 år - pp3 - b3 - EL 17.01. - IKM 31.01.
Som vanlig el søndag/mandag, så vanskelig å si hvor jeg hører til, men prøver meg her jeg
Mulig jeg kanskje ikke hører til her allikevel, når jeg ser på testene mine. Hvorfor blir de ikke negative? Betyr det at egget ikke har sluppet?
Jeg leste et sted at man egentlig bare trengte å ta tester til man fikk første positive test. Da ville egget slippet innen 48 timer uansett. Men skjønner at det ikke funker sånn med premom, og at man skal teste til man får negativ. Hadde voldsomme el-smerter i går, men foreløpig ikke noe el-slim. Blir ikke klok på dette her...