IKM uke 4 ❤

Ser ut som EL nærmer seg:happy: Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt?

Vedlegg

• IMG_20210117_104644.jpg
    IMG_20210117_104644.jpg
    30,1 KB · Visninger: 69
  • IMG_20210117_162336.jpg
    IMG_20210117_162336.jpg
    25,2 KB · Visninger: 74
Absolutt mulig, kan skje så tidlig som 2 dager etter befruktning har eg lest :) spennende!

Det var tidlig ja!

Var skikkelig merkelig, varte en time og så helt borte igjen! Våknet også opp i dag med følelse av å ha blitt slått i brystet, skikkelig tunge og hovne bryst.

Ser ut som EL nærmer seg:happy: Bildet med to tester er begge tatt i dag. Burde eg ta ein tredje i kveld for å ikkje gå glipp av ein evt topp? Syns de den nederste av dei to ser positiv ut, eller ikkje heilt?

Enig, tror det nærmer seg! Jeg ville tatt en til i kveld :happy:

Litt vanskelig å se ang. siste testen din, men de før ville jeg ikke kalt positive, er jeg redd. Hvis du kan holde deg noen timer og så teste, ville jeg ha gjort det. Ser ut som det er like før du får en klar positiv :) Men vanskelig å si om det blir i kveld eller i morgen.

Spennende! Masse lykke til og Happy humping :p

Litt vanskelig å se ang. siste testen din, men de før ville jeg ikke kalt positive, er jeg redd. Hvis du kan holde deg noen timer og så teste, ville jeg ha gjort det. Ser ut som det er like før du får en klar positiv :) Men vanskelig å si om det blir i kveld eller i morgen.

Spennende! Masse lykke til og Happy humping :p
Takk:happy: Nei, er klar over at dei forrige er negative. Men greit å sjå stigningen, siden det er litt forskjellig fra person til person:happy: Takk for tilbakemelding, gleder meg til å komme over i Dpo-land snart!

Noko er iallefall igang, ville fortsatt å teste måren og kveld for å sjekke at den blir sterk og synker igjen :)

822523EA-5FC4-4320-97F8-80534C86C952.png
Nå tror jeg el har vært, eller iallefall alle symptomer på el er borte pg det ser ut som at lh verdi er på vei ned. Så får man bare se. Men tviler sterkt på noe baby denne pp heller! Gleder meg egentlig bare til mensen er overstått og kanskje en ny mere «stabil» pp, som blir da pp12:eek:

Vis vedlegget 346397 Nå tror jeg el har vært, eller iallefall alle symptomer på el er borte pg det ser ut som at lh verdi er på vei ned. Så får man bare se. Men tviler sterkt på noe baby denne pp heller! Gleder meg egentlig bare til mensen er overstått og kanskje en ny mere «stabil» pp, som blir da pp12:eek:

Nå har du jo fått «peak». Vil tro du har hatt el i dag, basert på testene dine :) Selv om du har hatt to topper. Det er fortsatt håp :Heartpink

Nå har du jo fått «peak». Vil tro du har hatt el i dag, basert på testene dine :) Selv om du har hatt to topper. Det er fortsatt håp :Heartpink
Har fått peak 4ganger iløpet av denne uka, men så har det kommet en sterk test igjen, osv. men når håper jeg det holder seg sånn. Men tror egentlig det! Ingen el symptomer lenger, så blir spennende å måle temp i mårra!:happy: Har den ikke steget så regner jeg med at kroppen hsr prøvd på el hele uka, men ikke fått til.

FCB93B9B-49CA-4F58-8D2A-71DD1A241860.jpeg
Troublemaker2.0 - 33 år - pp3 - b3 - EL 17.01. - IKM 31.01.

Som vanlig el søndag/mandag, så vanskelig å si hvor jeg hører til, men prøver meg her jeg :)

Mulig jeg kanskje ikke hører til her allikevel, når jeg ser på testene mine. Hvorfor blir de ikke negative? Betyr det at egget ikke har sluppet?
Jeg leste et sted at man egentlig bare trengte å ta tester til man fikk første positive test. Da ville egget slippet innen 48 timer uansett. Men skjønner at det ikke funker sånn med premom, og at man skal teste til man får negativ. Hadde voldsomme el-smerter i går, men foreløpig ikke noe el-slim. Blir ikke klok på dette her...

Last edited:
Jeg og 6 dpo etter den enne og 7 etter den andre når jeg lå på magen i natt gjøre det vondt for brysta var omme.. men vi får vente og se

Vis vedlegget 346409 Troublemaker2.0 - 33 år - pp3 - b3 - EL 17.01. - IKM 31.01.

Som vanlig el søndag/mandag, så vanskelig å si hvor jeg hører til, men prøver meg her jeg :)

Mulig jeg kanskje ikke hører til her allikevel, når jeg ser på testene mine. Hvorfor blir de ikke negative? Betyr det at egget ikke har sluppet?
Jeg leste et sted at man egentlig bare trengte å ta tester til man fikk første positive test. Da ville egget slippet innen 48 timer uansett. Men skjønner at det ikke funker sånn med premom, og at man skal teste til man får negativ. Hadde voldsomme el-smerter i går, men foreløpig ikke noe el-slim. Blir ikke klok på dette her...

Jammen ikkje lett å sei.. sånn eg ser testene er det først idag teststreken er sterkere enn den andre iallefall, så vil tru den synke herifra. (Ville prøvd å få lagt inn testene i premom med bedre lys på bildene, då får du meir nøyaktig avlesning) Men eg kan alt for lite om det :) har lagt deg inn, så du e hjertelig velkommen til å henge her uansett ❤

5 dpo og fornøyd med temp-økningen :nailbiting: Håper så veldig denne måneden :happy: Sover lett og drømmer veldig, enten så er det et symptom, eller så er det vel dessverre bare grunnen til de ekstra høye temperaturene (men hadde samme tendens forrige pp).

Har bestilt meg nytt termometer på salg også så jeg kan nerde skikkelig med to desimaler :hilarious:

Vedlegg

• 0BDE3DF2-170C-45A9-AFB7-C46C73F08DB1.jpeg
    0BDE3DF2-170C-45A9-AFB7-C46C73F08DB1.jpeg
    55,1 KB · Visninger: 58
Vis vedlegget 346409 Troublemaker2.0 - 33 år - pp3 - b3 - EL 17.01. - IKM 31.01.

Enkelte ganger, så tar det tid før egget slipper, slik du skriver. Har opplevd det samme i to sykluser nå (mest sannsynlig fordi jeg ammer sønnen min på straks 7 mnd.), fått EL CD22 som er VELDIG sent for meg som vanligvis har en syklus på 27 dager.

EL-slim kommer i forkant og under EL, så det kommer vel så snart egget slipper!

Back
Topp